Onko laadukas rengasliike eli saako tuoreita renkaita ja vanteita naarmuttamattoman renkaanvaihdon?
Rengaslasi Oy Hki?
5
2645
Vastaukset
- isänmaan toivot
Todella loistava kysymys, onnea! Ihan viikon parhaiita.
- PyytäkääTuoreetKumit
Kysymys oli hyvä ja ajankohtainen. Moni liike myy vanhaa varastoa mainitsematta siitä asiakkaalle. Alle voi tulla 2 - 3 vuotta vanhat renkaat ilman että asiakas tietää siitä. Renkaiden seisottaminen varastossa (huono myynti?) lyhentää renkaiden käyttöikää. Kaikki eivät ymmärrä ja osaa katsoa renkaan DOT-merkintää. Asiakkaalla on täysi oikeus saada samana vuonna valmistetut renkaat.
- Ei naarmuja
Suosittelen mielummin firmaa Lasirengas Oy Hki. Siellä ainakin toimii. On toisella puolella tietä vähän matkan päässä.
- Halpa hinta?
HALVALLA EI SAA HYVÄÄ pitää paikkansa ja pätee mielestäni myös kyseisessä puljussa (Rengaslasi Oy).
Monet tosin juoksevat halvan hinnan perässä (itsekin tähän sorruin) ja asiakkaita on varmasti sen takia jopa kohtalaisen paljon mikä taas aiheuttaa pajan puolella kiiretttä ja kiireessähän sattuu ja tapahtuu...
Itselläni erittäin huonoja kokemuksia, joten en voi suositella.
Valitettavasti en osaa suositella toista vastaavaa yritystä, mutta ehkäpä kohta tehtävän renkaanvaihdon jälkeen voin tämänkin tehdä. Toivottavasti. :) - turhautunut1
Tämä firma on ihan kelvoton. Korkeat hinnat erittäin huono palvelu. Epäamattilainen porukka. Eivät osaa tehdä mitä luvattu, vain keksivät jatkuvasti tarionoita. Pysyykää kaukana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275