heips!olen 19vuotias tyttönen jolla on maksasyöpä. Onko jollain omakohtaisia kokemuksia tai tuttuja jolla on ollut, tuntuu ettei löydy kun yli 30 vuotiaita kohtalotovereita.Olis kiva löytää omaan ikäluokkaan kuuluvia samasta sairaudesta kärsiviä=)laittakaa viestiä tänne tai mailiin...=)
maksasyöpä
7
3003
Vastaukset
- täti
Entisen työkaverini sukulaistytöllä todettiin maksasyöpä, kun hän oli n. 14-vuotias. Siitä on nyt aikaa jo yli kymmenen vuotta. Hänet leikattiin ja hän sai hoidot sen jälkeen. Välillä oli tosi huonosa kunnossakin, mutta selvisi taudista.
Itse olen jo yli 50 ja nyt vasta sairaudet iskeneet, joten tuntuu kyllä hurjalta, että tuossa iässä tulee noin vakava sairaus. Oma tyttäreini on 21 v ja jos ajattelis hänet sinun asemaasi, niin kova paikkahan se olisi. Kopeta kestää!
Toivon sinulle voimia ja yritä pitää lippu korkealla keinolla millä hyvänsä! Sanotaan, että sen suurempaa taakka ei anneta mitä jaksaa kantaa... - sss
äidilläni oli maksasyöpä ja hän menehtyi siihen vain kaksi kuukautta sairauden toteamisen jälkeen, hänelle kun tuli oireet niin kahden kuukauden kuluttua häntä ei enää ollut. En halua olla pessimistinen enkä pelotella mutta toki taudista voi selvitä jos maksa ei ole täynnä pesäkkeitä niinkuin äidilläni oli, aivan täynnä, olen kuullut että se on monilta leikattu ja ovat parantuneet joten toivon sydämmestäni sinulle onnea ja uskoa parempaan. Toivottavasti tämä ei säikkäyttänyt sinua, mutta tässä siis yksi esimerkki.
- Aihetta paljon tutkinut
Suosittelen seuraavalla sivuilla käyntiä
Hakusana; Hulda Clark ja tuotteita saa suomessa tilata www.kolumbus.fi/lootuskirja/
Voit ehkä saada avun lääkäristäkin jos kasvain on pieni, mutta jos se on suurempi suosittelen (ja joka tapauksessa itse olisin ensimmäisenä menossa) Best-terapeutille, mieluiten sellaiselle jolla on tietokonetasoinen laitteisto. Niillä on ollut ratkaisuja vaikeisiinkin syöpätapauksiin, jossei hoitoon hakeuduta liian myöhäisessä vaiheessa.- dfasdfasdf
ei kannata kääntyä edes viimeisessä hädässä.
- Itsekkin syöpää sairastanut
Älä missään nimessä sorru humpuukilääkäreihin ja luonnon parantajiin.
Minulla on kokemusta tuttavasta, joka hoidatti itseään liian pitkälle ja kun olisi halunnut oikeaan hoitoon oli liian myöhäistä !
- Ruusunen
Moi!ensinnäkin voimia sinulle tosi paljon!!!itelläni on maksassa muutama kasvain (metastaasit munuaisesta)eikä tosiaan meinaa löytyä nuoria samassa tilanteessa olevia.Itse olen 27-vuotias ja käynyt läpi monenlaisia hoitoja,nyt taas menossa uuteen hoitoon.Eletään päivä kerrallaan ja taistellaan tautia vastaan!Tsemppiä!!
- Minttuu
Miulla todettin maksasyöpä 11/2006 ja 07/2007 sain maksansiirron. Kasvain oli 20x11cm kokoinen ja paranemis mahdollisuudet oli alle 30% ja tässä sitä ollaan. Miulla syövän aiheutti hemakromatoosi. Olen pian 15-vuotias. Miulla oli hepatosellulaarinen karsinooma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2795838Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373396Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432637"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212102Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol781635- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni126856Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11804