hei! olen 69.v yhden pojan äiti mun pika on 32.v.. ja meillä on läheiset välit.. olemme paljon kahdestaan hän työttömänä minä eläkkeellä nyt jouduin ottamaan lääkityksen jonka sivuvaikutukset on että naiselle rinnat turpoo ja rauhaset alkaa tuottamaan äidin maitoa poikani kysyi että voisinko imettää häntä kun maitoakin tulee.. mitä mieltä olette pitäisikö pojalle antaa rintamaitoa? onko mun ikäsiä tai nuorempia aikuisen pojan äitejä jolla vastaavia juttujua?
äitin poika
pirjo-äiti
1
288
Vastaukset
- pålre
myy kuule sairaaloihin.70e litra.tosin lääkityksesi voi olla este.ja mikäli poikasi haluaa imeskellä tissejäsi voit soittaa hänelle ambulanssin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161