Onko kellään parempaa tietoo utran tapahtumista,nyt juoru hanat auki...
Utra
23
1194
Vastaukset
- hjkkoi
Mitä teet kyseisellä tiedolla????
- Kauhistelija
Hulluja siellä on aina asunut, ja asuu edelleenkin
- ex-utralainen
Todellakin, siellähän niitä riittää, hulluja ja JUOPPOJA....ja jälki on sitten senmukaista....
- katselia3
Utrassa on hienoa asua! Riippuu millä alueella! Onhan meillä hieno kauppa.
- Reissuraimo
ja siinähän se sitten olikin
- Onko vai ei?
Onko Utra samaa aluetta kuin Mutala?
- yönBumBa
Keskustasta katottuna jokea pitkin järjestys mutala, rantakylä ja sitten utra
- ythgrew
Ei ole.
Ennen rähinöitiin Mutalassa ja sit Rantakylässä mutta nyt siirtynyt Utraan ne rähinöijät (suurin osa).
- simmottii
Utra on kuin hauta,kukaan ei sinne halua,kaikki sinne joutuu.
- er45t6y7
onneksi ei sinne tarvii....
- Kilkan kalkan
Siellä asu muuta kuin juopot ja luonnehäiriöiset.
- Ota ensin selvää
Äläpä kehtaa.Utrassa on huomattavasti enemmän mm.omakotitaloja,rakennettu paljon viimeaikoina.
Kaikissa kaupunginosissa onaina muutama luuseripesä,jossa sattuu ja tapahtuu.
Tietääkseni uhri ei asunut Utrassa.
Mutalassa rähinöinneistä lienee jo vuosikymmeniä . - 7i7ui7i7
Riippuu missä alueella Utraa asuu. On siellä tosiaan rauhallistakin asuin seutua.
Taitaa nuo vuokratalo alueet olla niitä pahimpia häiriö paikkoja.
- Kilkan kalkan
No niistä omakotitaloista voi suuren osan laskea Rantakylään kuuluvaksi.
- Mie otin selvää
Tuolla logiikalla voitanee sitten koko Koillisväyläkin laskea Rantakylään :)
Milloin olet viimeksi Utrassa käynyt?
Kyllä se Rantakylä päättyy jo paljon ennen Utran keskustaa ja ennen Utran keskustaakin on jo laajalti vanhaa omakotiasutusta,joka ei ole Rantakylää.
Jos nyt olen oikeassa henkilössö niin uhri asui Rantakylässä.
- Kilkan kalkan
No minkä voi laskea Utran keskustaksi sen S-marketin vai?
- Utralainen
Utra on mainettaan rauhallisempi asuinpaikka.
Hyvät sienestys, marjastus ja lenkkimaastot. Lenkkipolut kulkevat kauniin joen rannassa ja Utran harjulla. Kauniissa Utran saaren ulkoilualueella voi käydä nuotiopaikoilla paistamassa makkaraa, kalastamassa ja syöttämässä sorsia. Joen rannassa on uimaranta, veneranta ja mattolaituri.Talvella pääsee hiihtämään lähes kotiovelta Utran harjulle ja Lehmoon saakka.
S-market on hyvä lähikauppa. On Utran koulu ja Rantakylän palvelut: Uimahalli, kirjasto, kampaamot, kauneushoitola, fysioterapiapalvelut K-market ja toinen isompi S-market ym. palvelut tosi lähellä Rantakylän keskustassa.
Asunnot ovat ehkä hiukan halvempia kuin muissa kaupungin osissa, ehkä juuri tuon Utran hurjan maineen vuoksi. Utran perukoilla on uusi omakotitaloalue. Omistusasunnoissa asuu rauhallisia, työssäkäyviä ihmisiä.
Kaupungin vuokra-asunnoissa voi asua hieman riehakkaampaa porukkaa, mutta rauhassa olen saanut Utrassa liikkua yö myöhälläkin. Linja-autoyhteydet ovat hyvät ja pyöräteitä pitkin pääsee nopsasti myös pyörällä kaupunkiin.
Tervetuloa vaan muutkin asumaan tänne rauhalliseen, viihtyisään Utraan!- toinen utralainen
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Täällä asuu pääosin ihan tavallisia kunnon kansalaisia, valitettavasti vaan tänne on keskitetty liian paljon kaupungin vuokra-asuntoja joiden asukkaista löytyy epämääräistä porukkaa jotka rettelöinneillään pilaavat koko Utran maineen. Muutoin Utra on ihan hyvä paikka asua siinä kuin muutkin kaupungin osat, itsekin olen asunut täällä 23 vuotta ja aioin asua edelleenkin, koska en asu vuokrakasarmeissa.
- Vuokralainen
toinen utralainen kirjoitti:
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Täällä asuu pääosin ihan tavallisia kunnon kansalaisia, valitettavasti vaan tänne on keskitetty liian paljon kaupungin vuokra-asuntoja joiden asukkaista löytyy epämääräistä porukkaa jotka rettelöinneillään pilaavat koko Utran maineen. Muutoin Utra on ihan hyvä paikka asua siinä kuin muutkin kaupungin osat, itsekin olen asunut täällä 23 vuotta ja aioin asua edelleenkin, koska en asu vuokrakasarmeissa.
Tekeekö ihmisen huonommaksi se jos asuu kaupungin vuokra-asunnossa Utrassa?? Itse olen juuri sellainen joten ilmeisesti sitten sitä pohjasakkaa tai epämääräistä porukkaa. Vaikka mielestäni olen kunnon kansalainen ilman minkäänlaista rikosrekisteriä . Käyn töissä ja maksan itse laskuni ja elän omilla rahoillani. Tämä piha jossa asun, on ainakin rauhallinen myös viikonloppuisin. Eikä tässä ympärillä olevista taloistakaan ole kertaakaan mitään kuulunut. Käsittääkseni useimmissa taloyhtiöissä, oli ne omistus tai vuokra, löytyy niitä rettelöitsijöitä siinä missä kaupungin vuokra-asunnoissakin. Mutta ilmeisesti heitä ei rettelöitsijöiksi lasketa koska asuvat omistusasunnossa. Kukin asuu tavallaan eikä pidä yleistää.
- Utralainen
Vuokralainen kirjoitti:
Tekeekö ihmisen huonommaksi se jos asuu kaupungin vuokra-asunnossa Utrassa?? Itse olen juuri sellainen joten ilmeisesti sitten sitä pohjasakkaa tai epämääräistä porukkaa. Vaikka mielestäni olen kunnon kansalainen ilman minkäänlaista rikosrekisteriä . Käyn töissä ja maksan itse laskuni ja elän omilla rahoillani. Tämä piha jossa asun, on ainakin rauhallinen myös viikonloppuisin. Eikä tässä ympärillä olevista taloistakaan ole kertaakaan mitään kuulunut. Käsittääkseni useimmissa taloyhtiöissä, oli ne omistus tai vuokra, löytyy niitä rettelöitsijöitä siinä missä kaupungin vuokra-asunnoissakin. Mutta ilmeisesti heitä ei rettelöitsijöiksi lasketa koska asuvat omistusasunnossa. Kukin asuu tavallaan eikä pidä yleistää.
Ei todellakaan ollut tarkoitus leimata ketään pohjasakaksi asumismuodon perusteella! Kirjoitin "voi asua hieman riehakkaampaa porukkaa". Kokemusta on vuokralla asumisesta ja omistusasumisesta. Väite perustui omaan perstuntumaan.
- slummislummi
Muutin Utrasta pois, okt talosta. Rauhaton alue ja vain nukkuma lähiö. Ei palveluja. Älkää muuttako sinne!
- Utralainen
Rantakylän hemmo niittasi Rantakylän hemmon Utrassa.
- Kuopolopolopo
Eniten poliisi tehtäviä on nykyisin marjalassa ja noljakassa. Utra on nykyisin aika rauhalinen alue poliisi tehtävien määrällä mitatessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703