Haluaisin minun rotilleni ISON häkin missä olisi 3-5 kerrosta..se olisi mukavaa jos myisitte minulle häkin.Tarvitsen sen aika nopeasti,koska tämä häkki mikä heillä nyt on niin se on vähän pieni.Voitko lähettää mitat? Hinta voisi olla n.40-70e!Vastatkaa PIAN!
Sähköposti osoitteeni [email protected]
-Ansku-
ROTAILLE ISO HÄKKI!!
4
357
Vastaukset
- "auttaja"
En ite myy sitä häkkiä, mutta lueppas tää ja soittele sitten alhaalla olevaan numeroon.
040/ 5127 629
Uusia siistejä häkkejä kahdessa eri koossa.
60x40cm (pohja), korkeus 120cm. Pohjalaatikon korkeus 20cm. Hinta 70e
Toinen koko 80x50cm (pohja), korkeus 120cm. Pohjalaatikon korkeus 20cm. Hinta 100e- Ansku
Joo kiitos.Soitan sinne tämän kuun lopussa!
Se ensimmäinen häkki niin mahtuuko sinne kaxi rottaa??Vastaa.:)
-Ansku- - "auttaja"
Ansku kirjoitti:
Joo kiitos.Soitan sinne tämän kuun lopussa!
Se ensimmäinen häkki niin mahtuuko sinne kaxi rottaa??Vastaa.:)
-Ansku-No se häkki oli muistaakseni nelikeroksinen et eiköhän mahu vaikka neljä rattulaista, tai en mä oo ihan varma. Soita siihen numeroon.
- marinka
"auttaja" kirjoitti:
No se häkki oli muistaakseni nelikeroksinen et eiköhän mahu vaikka neljä rattulaista, tai en mä oo ihan varma. Soita siihen numeroon.
halvalla saa kun tekee itse tai pyytää jonkun tekemään joka osaa!
mulla on häkki kokoa 48x48xk150cm ja makso vain 18e!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o4016910Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki494014Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa31657Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava451576Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t951444Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard731382Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2601366- 991148
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue221086- 631072