baarista en halua teitä etsiä tai ehkä tänään:))
missä kaikki valkealan vapaat miehet??
11
477
Vastaukset
- hän vain
voi voi sentään kun on rajattu alue.
missä vapaat naiset kymenlaaksosta ?? tiedustelee hän 2 ystävällisesti. - kotona hyvä olla
katsemassa iltaisin salkkareita ja Heikkiä ja Mikkoa. ainakin tänään
- Omansa saanut
Ei Valkealassa ole enää vapaita miehiä. Kaikilla vaimot, lapset, koirat, farmari Audit ja asuntolainat ;)
- 1+2 = 3?
Itse Lautarossa asuvana vähän ihmettelen näitä nuoria tyttöjä ja poikia joilla uusi talo ja auto.
Ei mahdu minun perusmatematiikan taitoihini. Tulot - menot?? - ei siellä ole miehiä
1+2 = 3? kirjoitti:
Itse Lautarossa asuvana vähän ihmettelen näitä nuoria tyttöjä ja poikia joilla uusi talo ja auto.
Ei mahdu minun perusmatematiikan taitoihini. Tulot - menot??Voi sinä 1 2=3 eihän nyt ollut kysymys millä rahalla nuoret parit asuntonsa ja autonsa hankkii, itse maksavat työllään .Mutta aloittaja kysyi missä missä ovat Valkealan vapaat miehet asia selvisi kun luin tuon He ovat peräkamarissaaan kateudesta vihreinä kun nuoret parit näyttää näille vanhoille ns.konkareille kuinka eletään.Pidä sinä tiukasti rahapussisi kolikkopuoli visusti kiinni ja ihmettele edelleen.
- kirjokivi 23
ei siellä ole miehiä kirjoitti:
Voi sinä 1 2=3 eihän nyt ollut kysymys millä rahalla nuoret parit asuntonsa ja autonsa hankkii, itse maksavat työllään .Mutta aloittaja kysyi missä missä ovat Valkealan vapaat miehet asia selvisi kun luin tuon He ovat peräkamarissaaan kateudesta vihreinä kun nuoret parit näyttää näille vanhoille ns.konkareille kuinka eletään.Pidä sinä tiukasti rahapussisi kolikkopuoli visusti kiinni ja ihmettele edelleen.
peräkammarin miehii,virsiä veisaamassa,jos ei ole sammunut,niin ottavat hien riehumalla.
- herhiläinen
jaahas ja mistähän tämän naisen 42 mahtaneekaan löytyä ?? kyselee herhiläinen.
- tippuri...persees.
ylämaalla on ryssiin naitavana.
- nainen 42
Kyllä niitä miehiä baarista löytyi. Kirkkovenettä soudettiin viime viikonloppuna oikein miehissä, ihanaa.
- ainen 42
baareista parhaat miehet,viisaat,rikkaat ja älykkäimmät!
- Mukaan tahtova!
Koska seuraavat kirkkovene soudut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O432228Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on272030Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1941573Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn631571Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok841349Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81271- 131214
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191184Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?211118- 151101