Tästä tuotteesta ja olen käyttänyt muutaman viikon ja tulos on se että mieli piristyi ja elimistö alkoi voimaan paremmin.
En ole myymässä mitään vaan ajattelin että jaan muillekkin jotka tarvii elimistöön lisä voimaa jonka stressi ja burn-out vie kokonaan.
Elimistöhän elää silloin todella rankkaa vaihetta ja pahimillaan lähtee hiukset ja ruoka ei maistu ja ei lääkkeet ole aina se oikea apu ja monikaan ei halua edes hakeutua lääkäriin koska häpeää tilannetta että on vetänyt itsensä piippuun.
Tuossa on linkki josta voi liittyä ---> 6145710.pm-quickstart.com
Tuotteella on takuu ja jos et ole tyytyväinen 30pv niin saat rahat takaisin
Sain itse apua stressiin ja burn-outtiin
stressaava äiti
2
429
Vastaukset
- jepjepjepjepjepjepje
jepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjepjep
ja
jep - täh?
Lienen idiootti, mutta mikä toi on? Linkistä löydy yhtään mitään.............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651860Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3711687Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151219Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121091
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49968