Mistä voi ladata?
Angel Sanctuary Drama cd
4
248
Vastaukset
- JusMe.
Sinä siis tykkäät Angel Santuary animesta? me too. ^-^ muuten,tässä vaan kyselisin kun itse en omista kuin 1,2,3 jaksot.. että onko niitä enemmän? jos tiedät niin kerro ihmeessä! tätä mangaa voit tilata aika varmasti Fantasiapelit.com :istä. jos et halua tilata niin jos siulla olisi jonkin lataus ohjelma? itselläni on WinMX jolla olen ladannut animea,joskus siltä löytyy ja joskus ei,mutta olen kuitenkin odotellut ja etsiskellyt sillä animea ja tulos on ollut ihan hyvä,olen ladannut sillä 3 animen kaikki jaksot,tosin angel sanctuarya en ole kuin 3 jaksoa,eikä kummallisesti tunnu löytyvän kuin ne 3 ja musavideoita siitä. sivustoja mistä tätä voisi ladata,niitä ei ole kuin harvassa varmaan,sillä minä olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa sellaista sivustoa,mutta eipä ole löytynyt. >.< jos tämä auttaa mitenkään niin www.winmx.com ,sieltä saat lataus ohjelman jolla voisit kokeilla,jollet jo omista jotakin latausohjelmaa. well,i tried to help!! sori jos miust ei ollut mitn apua. ;__; BTW,angel sanctuary musiikkejakin saa sillä ladattua,itselläni on melkein kaikki,CD:stä ei hajuakaan. >.
- Kira-senpai
Meitä on useampia sitten ^.^ WAI!
vain 3 OVA (OAV original anime) ei enempää. *itkee* voisi kyllä ottaa yhteyttä Kaori Yuki-senseihin ja pyytää että tekisi sarjan.
Manga mulla onki jo koneella ja cd:t ja mangaa lukiessa selvisi että on sellainenkin kuin Drama Cd AS:stä ja haluaisin sen kovasti (siinä on Mika-chankin mukana!) WinMX:stä ei oo löytyny eikä sieltä yleensä löydy paljoa mitä etsii (luotan bittorrentiin enemmän)
BANZAI! AS ON 1 PARHAIMMISTA! BANZAI KAORI YUKI-SENSEI! BANZAI MUUTKIN FANIT!
-Mika-chan- o^.~o - Petu
Kira-senpai kirjoitti:
Meitä on useampia sitten ^.^ WAI!
vain 3 OVA (OAV original anime) ei enempää. *itkee* voisi kyllä ottaa yhteyttä Kaori Yuki-senseihin ja pyytää että tekisi sarjan.
Manga mulla onki jo koneella ja cd:t ja mangaa lukiessa selvisi että on sellainenkin kuin Drama Cd AS:stä ja haluaisin sen kovasti (siinä on Mika-chankin mukana!) WinMX:stä ei oo löytyny eikä sieltä yleensä löydy paljoa mitä etsii (luotan bittorrentiin enemmän)
BANZAI! AS ON 1 PARHAIMMISTA! BANZAI KAORI YUKI-SENSEI! BANZAI MUUTKIN FANIT!
-Mika-chan- o^.~oTaisin tässä taannoin törmätä AS drama cd:seen dc hakuohjelmalla. Jos sulla, tai jollakin kaverillasi on se, niin kokeileppas, josko löytyis.
- Mikä dc
Petu kirjoitti:
Taisin tässä taannoin törmätä AS drama cd:seen dc hakuohjelmalla. Jos sulla, tai jollakin kaverillasi on se, niin kokeileppas, josko löytyis.
Voisitko kertoa enemmän kyseisestä jutusta, kiitos! ^.^' Minä kun en oikein tiedä mikä se sellanen on ja mistä sellasen saa yms.
Lisä infoa kaivattas ja vastauksia kyseisestä aiheesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676