Pelkään ja jännitän koulua,kokeita,kaikkea esiintymistä,pojille puhumista,kaikille muille puhumista,juhlia...
en voi keskittyä mihinkään, vain pelkooni. Koetta edeltävät illat ovat täyttä helvettiä vaikka numerot ovat melkeinpä aina kiitettäviä.
sama juttu kenelläkään?
stressaan KAIKESTA!
4
974
Vastaukset
- Girl
Minusta tuntuu joskus aivan samalta. En uskalla puhua pojille varsinkaan niille joista olen kiinnostunut...Stressaan jopa kesälomalla kaikesta! Kun on koulua stressaan hirveästi kokeista ja menen paniikkiin enkä saa mitään päähäni vaikka minunkin koenumerot ovat melkein aina kiitettäviä....
- hermokimppu
Mä taas oon huolestunut koko ajan. Funtsaan töitten jälkeen tapahtunutta ja kelaan, että teinkö oikein olisiko pitänyt tai olisinko voinut tehdä enemmän, vaikutinko tyhmältä, olenko tyhmä...
Sitten kun koulu alkaa stressaan eri tehtävistä ja kokeista, pelkään että en pääse kokeen läpi tai että en saa riittävästi pisteistä eri tehtävissä...luen kaikki kirjat pilkun tarkasti ja muistelen ulkoa niin paljon kuin jaksan, koska en luota että muuten muista mitään kokeessa ja en pärjää. Kuitenkin en ole koskaan( melkein koskaan) ollut tilanteessa jossa en olisi päässyt kokeen läpi tai saanut hyvät pisteet tehtävässä.
En pidä itsestäni. En ole ujo mutta en mikään kauheen sosiaalinenkaan. On hyviä ystäviä. Ja he ovat huomanneet että stressaan kaikesta...
Aikoinaan pelkäsin myös puhua pojille..nykyään on poikaystävä mutta en kuitenkaan osaa aina puhua luontevasti toisten miesten kanssa...
Kuulostan kai varmaan ihan sairaalta...tai?
- Kimppu
En ole enää kyllä tyttönen, 48- vuotias nainen.
Ongelmat ovat samat, kuin sinullakin.
Ressaan jatkuvasti ja kaikesta.
Tää alkaa käydä jo voimille, tuntuu vaan etten keksi ulospääsytietä.
Tää ongelmahan minulla on ollut nuoruudesta asti.
Olen pikkutarkkaihminen ja haluan, että kaikki on kunnossa.
Nyt ongelmani vielä moninkertaistuu, kun lapseni muutti toiselle paikkakunnalle. Ressaan sitä.
Miten hän siellä pärjää. Pitkät välimatkat, yksin joutuu kulkemaan, kun ei vaan mitään pahaa sattuis.
Jopa avioliittoni kärsii siitä, että huolehdin ja ressaan kaikesta.
En vaan voi itselleni mitään, vaikka olen miten yrittänyt itseäni muuttaa.
Aina löytyy uutta aihetta ressiin ja huolestumiseen.
Tästä yritän päästä nyt eroon, sillä eihän tää johda mihinkään "autuuteen" teen vaan oman elämäni hankalaksi.
Pannaan mietintämyssy päälle ja mietitään, kuinka voidaan elää ressaantumatta. - Onneton
Joskus toivon kuolemaa, itseinhoni kasvaa kun jännitän ja stressaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1492489Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637