Pelaileeko Rapu?

tyttö

Mulle on sattunut eteen useampi kuin yksi rapu joka on ns. leikkinyt mun tunteilla. Onko teillä muilla kokemuksia sellaisesta? Tiedän ainoastaan yhden ravun joka seurustelee lähipiirissäni, muut senkus leikkivät menemään. Sukupuolesta riippumatta. Pistäkää kommenttia.

10

2107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapurallaa

itse olen rapu me emme pelleile seurustelusuhteissa, mutta olemme hyvin varovaisia suhteen alussa koska emme ole varmoja toisen tunteista. Saattaa käydä niin et jos toinen ei osoita tarpeeksi kiinnostustaan vai ei halua sitoutua suhteeseen peräännymme loukattuina. Ihastun ja jopa rakastun helposti ja haluan pysyvää parisuhdetta, yhdenyön juttuja en harrrasta lainkaan elän voimakkaiden tunteiden vallassa. Me ravut ei leikitä toisten tunteilla!!!

• kaksosmies

tätä kaksosta rapunainen pallotteli minkä kerkesi. samalla muiden kanssa. luotin sen verran itseeni että oisin saanut naisen omakseni mutta turhaan. rakkaus se tekee niin sokeaksi!

• Juuri sellainen

Olen juuri tuollaollainen kun kerroit!!! en suinkaan pelleile toisten tunteilla vaan teen niinkuin nenä näyttää tarkemmin ajattelematta... Harrastan jonkin verran yhen yön juttuja mutta mielestäni se ei ole tunteilla leikkimistä... Nautin vain elämästäni ja teen niinkuin sattuu sillä hetkellä kiinnostamaan...

• sentimentaalinen saksikas

Toimintasi vaikuttaa tosi oudolta muihin aiemmin kommentoineisiin rapuihin verrattuna! Itse kun huomasin löytäneeni samaa lajiketta olevia:) Ensin vaikutetaan kiinnostuneelta ja tarkkaillaan vastakkaista osapuolta...mutta mihin se itsevarmuus matkan varrella katoaa? Mä en helposti lähestyisi tyyppiä, joka ei näytä mua huomaavan. Siinähän voisi tulla torjutuksi:) Ei vakavaa, mutta mielestäni "perus"ravulla on aina jossain määrin tunteet pelissä eikä tuollaista pientä tappiota halua kokea, vaikka muuten oliskin hyvä itsetunto..tai mistä se sitten johtuu?
        Tarkoitukseni oli kuitenkin kysyä, että tiedätkö kuu- tai venusmerkkiäsi? Ne vaikuttaa tunne- ja rakkauselämään käsittääkseni...Muutenkin, jos astrologian pohjalta haluaa ihmistä tutkia löytyy noita vaikuttavia merkkejä ym. tuon aurinko- eli horoskooppimerkin lisäksi monta muutakin. Ei kai kukaan väitä tosissaan meitä vain 12 erilaista ihmistyyppiä olevan?:)

• Rapu-75

....minä olen juuri tuollainen. Mutta se on vain itsepuolustus mekanismi, liian monesti on sattunut. Nykyisin en luota enkä varmasti tule ikinä luottamaan yhteenkään kaksi lahkeiseen....

• toinen tyttö

Minä ainakin,jos toinen takertuu eikä itsestä tunnu 100% oikeelta tyypiltä.

• rapu

Rapuihin yhdistetään monasti sellaisia piirteitä, joita en aina tunnista: empaattisuus, hellyys yms yms. Ravut voivat olla tunnemeren helvetissä, jolloin kaikki ympärillä olevat saavat kärsiä!
      Joudun myöntämään että olen itse melkoinen tunteiden tuuliviiri, ja kärsin siitä aiemmin kovasti, kun en tajunnut mistä se johtui. Voin kyllästyä äkkiä ihmissuhteeseen, mutta muistan hyvällä kaikkia joskus rakastamiani ihmisiä.

Ne ravut, joilta olet saanut kenkää, eivät välttämättä halua kiusata sua, mutta ehkä ne pelkää sitoutua sinuun? Oletko liian johtava? Rapu ei tykkää liian dominoivista tyypeistä. Kannattaa muistaa, että rapu haluaa AINA määrätä tahdin, ja sen se myös tekee.

• rapu haavissa

Rapu juuri pelkää sitoutua liian dominoivaan tai korkeassa asemassa olevaan henkilöön, koska tietää johtajien puhuvan kokoajan tyhjänpäiväistä soopaa ja panettelua toisten selän takana. Siis rapu on tunneälykkö. Odottaa johtavalta urokselta, että pystyy tukemaan myös selän takana ja edistämään esimerkiksi ammattiin liittyviä tavoitteita.Kysy siis ravulta aina suoraan kahden kesken ja jätä jutut kahdenvälisiksi.

• cancer

Olen 18 ja seurustellut vakituisesti 3 vuotta,että näin!!!!!!!!!

• ryt

Raputyttönen olen, pitkäaikaisessa suhteessa, mutta myönnän että pelailen muidenkin kanssa. Annan ymmärtää, mutten ymmärrä antaa, kuten sanonta kuuluu. Joskus tuntuu pahalta, mutta mitä sitä luonteelleen voi. Ennen nykyistä suhdettanikin "pelailin" aika paljon miehien kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe