Elettiinpä viime lauantaita ja postiluukusta tupsahti Gigantin tuore tarjousposti ja kappas mieten edukas tehosekoitin sieltä löytyikään. Päivän tarjous puoleenhintaan 19.90 ja heti 500 kappaleen erä tyrkyllä.
Sanoin vaimolle, että nyt loppui yleiskoneen kanssa temppuilu ja muista hakea tuo hyödyke heti aamusta ettemme vain jää ilman. Vaimoni sinne kirmasikin tarjouspäivänä heti puoli yhdentoista aikaan mutta surukseen hänelle informoitiin iloisin ilmein niiden juuri loppuneen.
Siis miten hitossa jotkut voisivat myydä 500 tehosekoitinta puolessa tunnissa sehän sotii kaikkia fysiikan lakeja vastaan??? Noh vaimoni oli siitä niin tyrmistynyt, että ryhtyi etsimään sanattomana epäuskoisin ilmein tätä puolituhatpäistä ihmisjoukkoa löytämättä näköpiiriinsä muuta kuin pari hassua kestokulutushyödykkeiden katselijaa.
Onneksi hän sentäs osasi kiekaista myyjälle "VAI NIIN" ennen poistumistaan itku silmässä ja pilattua näin myyjän vahingonilon, ettei nyt mennyt aivan turhaksi koko reissu.
Saanen tölväistä tässä liikkeen johtajalle miten minua suorastaan vi'tuttaa tuo sama vuosikausia jatkunut pellepoikien menettely ja ymmärtäisin hyvin, jos kyseessä olisi 200 tuumainen taulu-tv mutta joku hikinen tehosekoittaja,,, ei juma'liste mene jakeluun!!!!!
Gigantti pahoitti vaimoni mielen
36
4503
Vastaukset
- En mene enää
Hei se 500 kpl on koko Suomen kiintiö, mieti montako on Kokkolaan? Ehkä 2 tai 5 tai ei yhtään. Sekin voi olla mahdollista ettei niitä ole ollut täällä ollenkaan, kuvitellaan että asiakas ostaa kuitenkin jotakin, mutta se on täysin väärä kuvitelma. Voi olla että pettynyt asiakas ei tule liikkeeeen enää koskaan.
- Ruuben Killer
Joo noi toi mitä sä arvelit vastaa hyvin ton rouvan kokemusta, ko siellä kerran oli pari muutaki jymäytettyä kundia samaan aikaan tai saattohan ne olla ne ainoot uuden tehosekottajan omistajat mutta noiden kokemuksesta päätellen huima alekamppis meni täysin läskiks, ku ei ovella kököttänykkään sadanmetrin jono. Tosta jupakasta kyl jo näkee, et asiakkaat on jo oppinu talon tavat.
Jk. Oommä niin saatanan vahingonilonen tosta tölväsystä :)) - Beerit24
Ruuben Killer kirjoitti:
Joo noi toi mitä sä arvelit vastaa hyvin ton rouvan kokemusta, ko siellä kerran oli pari muutaki jymäytettyä kundia samaan aikaan tai saattohan ne olla ne ainoot uuden tehosekottajan omistajat mutta noiden kokemuksesta päätellen huima alekamppis meni täysin läskiks, ku ei ovella kököttänykkään sadanmetrin jono. Tosta jupakasta kyl jo näkee, et asiakkaat on jo oppinu talon tavat.
Jk. Oommä niin saatanan vahingonilonen tosta tölväsystä :))Ja pitääkin tolväistä tuohan on jo törkeää ku**tusta herranjumala miten he voi olla noin julmia rouvaa kohtaan bensaa palanut ja se mielipaha mikä tulee kun joutuu petetyksi. Oisivat nyt voinut antaa jonkun lohdutuspalkinnon vaikka rasvaritilän tai jotain kyllä pistää vihaksi ja minä sieltä olen ostanutkin =(
- Hintaralli/tyrmäys
Anteeksi häiriö mutta onko kukaan teistä saanut tuota tehosekoitinta meinaan vaan, kun tämän päivän Gigantin mainoksessa oli sellainen kympin kalliinpaan hintaan eikä sekään ole paha mutta kannattaako tuota nyt käydä edes katsomassa, jos siellä sanotaankin se kamala, ei oo ,mitä kuulee usein muissakin liikkeissä niin se niin harmittaisi, että?
- Kyllästynyt gigantti
Joo. Tuttua hommaa. Itse menin hakemaan kenwoodin yleiskonetta hintaan 149€. Päivän tarjoustuote joka oli loppunut kun menin sitä ostamaan. Tarjouslehdessä ei ollut mitään rajoitusta erän suhteen. Kun kysyin tuotetta myyjä kertoisen loppunenn ja sanoi että jos on tuommoinen päivän tarjous niin pitää tulla heti aamulla jos meinaa sen saada. Eihän se noin mene vaan niillä pitää olla tuotetta niin paljon että kaikille riittää jos kerran ei ole määrää ilmoitettu tarjouksessa. Sanoin tästä myyjälle joka sanoi että voin tilata sen netistä. Sanoin että teidänhän se pitäisi minulle tilata johon myyjä että voimme me tilata mutta menee 3-4 viikkoa. Kun tilaat itsse saat muutamassa päivässä. Miten se tilaus niillä kestää kuukauden jos asiakas saa sen itse tilaamalla 4 päivässä. Niin ja joutuu maksamaan postikulut. Vittu mitä touhua. Ihan samanlaista kuin lidlissä. Kun se lidlin lehti tulee niin siitä voi katsoa mitä siellä ei varmasti ole kun menee sinne. Samaa markkinointitapaa tuntuu gigantti käyttävän nykyään. No onneksi on Tarvainen.
- ?
ET joudu maksaan postikuluja. Toimitetaan Gigantin luukulle. Haet vaan sieltä, näin mulle kerrottiin.
- Musastudio
Gigantin sivuilta tilaaminen on yks vaihtoehto, mut moni varmaan mielummin menee paikanpäälle, koska Gigantti on täällä ja onhan se mukavampi saada nähdä se tuote.
Varsinkin nämä tietokoneet, kun pienikokoista pöytäkonetta etsiskelee, niin tietokoneen koosta saa paremman tuntuman, kuin mittanauhalla kokoa mittailemalla.
Gigantissa olen käynyt näitä tarjouslehden tietokoneita katsomassa, mutta vain yhden pöytä pc:n siellä huomasin ja muut oli kannettavia tietokoneita.
Jos kerran tilaamaan joutuu, niin silloin on melkeen sama, vaikka tilaa sit aivan muualta sen tietokoneen.
Muuten on ihan hyvä myymälä.- Stide
Kantsii käydä katsomassa tuote ja pyytää vielä käynistämään sen että kuulee millaista melua se pitää!
- toimitus ovelle
Kokkolan Gigantti on frankkari eikä niitä asiakaspalvelu tunnu kiinnostavan. Itse olen tilannut suoraan Gigantin nettikaupasta jossa homma pelaa.
- vaan mä
ainahan siellä on tuotteet loppu, vaikka olisit ensimmäisenä ovenkahvassa, taitavat myydä pimeesti öisin minä en enää niiden lankaan mene, kun aina sama homma
- Werneri Vattunen
Toihanny oli jo vallan erikoista asiakaspalveluaku eivät pyytäneet rouvalta edes nimeä siihen mustaan pieneen kirjaan. Mullon siinä muistiossa jo monta nimeä mut emmäny niin hullu ooet menisin niitä sieltä enään vonkaanku eihän niillä sit olis mitään tavaraa hyllyssä mitä näytellä, jos kaikki hakis ne pois sitä mukaaku sitä tulee. Mä olen aina valamisku partiopoika noiden sudenpentujen muistivihkojen kans mut, jossei kamat ole följassa ennenku perävalot paistaa niin pitäköön epilaattorinsa.
- giganttisux
Siis ihan perus gigantti touhua.minulle kävi useasti niin, että vaikka olin aamulla heti ovella niin tuote oli muka myyty loppuun, vaikka ennen minua liikkeesssä oli käynyt alle 10 tyyppiä. Enää en tosin giganttii mene.
- Naapurikunta
Tuttu homma täällä meilläkin päin. Tarjoustuotteet on loppu välittömästi kun liike aukeaa. Myyköhän ne niitä tutuille takaovesta?
- vaimosi on aasi
Jos kyseessä oli rajattu erikoiserä olisi mennyt ajoissa jonottamaan, niin ei tarvitsisi itkeä jonkun tehosekoittimen perään ja vielä käyttäytyä liikkeessä moukkamaisesti tiuskien.
- Hand i hand trallata
Hei Einstein! Et taida olla sukusi viisaimmasta päästä, jos tapanasi on tunkea ovelle jonottamaan sen ainoan ensimmäisen asiakkaan kanssa ja tuhlaatte sitten sisään päästyänne suu vaahossa puolituntia aikaa sen yhden tehosekoittajan etsimiseen hiljaa tuskailen kumpi sen saa, joten kukahan tässä on aasi.
- Kierrän kaukaa
Gigantit ja lidlit myyvät isoilla ilmoituksilla halpoja tuotteita joita sitten on 1 tai 2 liikkeessä. Minä luulen että ovat menettäneet paljon asiakkaita tällaisella "huijaamisella".
- Håkan Koläppa
Se on nyt kyllä sillälailla, että tämä on kuluttaja-asiameis juttu. Jos tehosekoitinta ei ole tarjouspäivänä puolentunnin päästä hyllyssä niin se on mitä törkeintä asiakkaiden vedätystä. Eikä nyt härregud kaikilla ole edes datoria millä tilata tehosekoitin, jos myyjä niin vaatii. Fru vois mennä tekemään valitus Pynnälle vai onko hän enään siellä bolagetissa töissä..?.. no, jos olisi niin purskahtaisi heti itkuun niin vakava juttu tämä on. Minä kyllä olisin lyönyt nyrkkiä pöytään ja sanonut mallikappale tänne ja heti.
- Tervetuloa töihin.
Syy miksi tarjoustuotteet on aina Gigantissa loppu tai niiden hankkiminen on tehty hankalaksi tyyliin "maksa nyt ja nouda kuukauden kuluttua" on se että tarjoustuotteen myyminen vähentää myyjän saamia palkkioita ts. myyjä ei saa siitä provikkaa vaan joutuu maksamaan talolle jos myy tarjoustuotteen.
Alennus siis revitään myyjän perseestä eikä kauppiaan/ketjun katteesta.
Lisäksi jos myy liikaa tarjoustuotteita ja liian vähän täyshintaisia saa potkut.- Hyvä myymälä
Kyllä siellä niitä tarjouslehdessä olevia tuotteita on myynnissä.
Minäkin ostin sieltä tosi edullisen LED tv, joka oli kampanja tarjouksessa.
Ajattelin, että varmaa on kaikki tv:t myyty, mutta niinpä vaan oli niitä tarjouksessa olevia LED teeveitä vielä myymälässä myynissä, että siitä vaan tv mukaan.
Hyvin toimii tämä LED tv ja sähköä vie tosi vähän.
- anti-kuluttaja
Hih.. niin sitä vaan luuhkahatut juoksee kieli nilkoissa joutavien rakkineiden perässä ja kun hökötys pääsee karkuun nousee mahdoton älämölö ja ääni muuttuu itkunpiukeaksi, kun ei päästy tärväämään rahaa :))
Olette te erinomaisen outoja tapauksia, niin tai sitten minä olen kun en ostele enkä haikaile joutavien mainoslappusten tyrkytteitä.
Hauskaa oli silti lueskella ketjussa harmiaan purkavien kitkeriä kirjelmiä.- ersdtfuyghijokl
Oletpa tainnut sentään tietokoneen ostaa vai kirjoitteletko siellä ALA-ASTEEN tietokoneluokassa? Varo vaan ettei tule jälki-istuntoa rumasta käytöksestä.
- ei koskaan giganttii
Olen saanut Gigantista niin kelvotonta palvelua etten osta sieltä enää koskaan mitään. Sen ylimielinen, etäinen ja jatkovastuuta kantamaton asiakaspalvelu ei vaan sovi ajatusmaailmaani. Jos haluan saada epäystävällistä kohtelua, menen Kelaan:)
- Mainos_Moguli
Kovasti ne yrittää sitä Giganttia kehua täällä, joten olisikohan jo aika muuttaa slogan uuteen muotoon. "Se nyt vain on tyhmää asioida meillä" =)
- Ja*Pyh
Tuolla aiemmin joku jo mainitsikin jotain mallikappaleesta niin totta tosiaan missä se sitten oli,, takahuoneessa piilossa vai,,höh?
Kaikista tavaroista on vähintään mallikappaleet hyllyissä sen vuoksi, että myyjä saa näyttää ja sanoa, että tämmönen ja näin hieno se tehosekoittaja oli mutta kuten tiedät nopeat syövät hitaat ja he e loppu slut nu,, vai mitä siellä mietiskelette?- gig Antti
Ja huvittavaa on sekin, että lähes 100% myyjistä omistaa samanlaisen tuotteen.... Kuinka
usein kuuleekaan, että mulla on tämmöinen samanlainen.
- Autuas asiakas
Minä taasen jäin tässä taannoin ilman Gigantin autuaan edukasta ladattavaa 29.95 euron shokki partakonetta mutta neuvokas myyjä kertoi heiltä löytyvän heti hyllystä vanhaan partakoneeseeni sopiva 50 euron hintainen teräverkkopaketti ja nyt olen tyytyväinen vanhan partakoneeni omistaja ):o(/
- ei giganttia mulle
Tyhmät menee giganttiin
- Eero eläkkeensaaja
Merkilistä ihmettelyä täällä, kun minä se aina niin innokkaana odotan sitä Gigantin tarjous sanomalehteä ja sitten soittelemme ystäväni kanssa toisillemme kauhistellen jonkun tuotteen nettohintaa ja vietämme yhdessä loppupäivän naljailemalla Expertin sekä Teknisten myyjien kanssa löytyykö sitä tavaraa halvemmalla vai pitääkö tässä lähteä Giganttiin. Se on sitä suurinta eläkeläisen kansanhuvia te ette ymmärrä sitä.
- Sellanen yrittäjä
Kokkolan gigantille mainosta valheellisesta ja lain vastaisesta mainonnasta. Mua olis saattanut ottaa niin paljon aivoon, että olisin nauhurin päälle sivummalla, ja tapahtuman dokumentoinnin jälkeen ottanut selvää miten edetä asiassa.
- hyvä kokemus
Ikävä tapaus tuo.
Itselleni kävi kuitenkin ihan mukavasti ja jäi hyvä mieli...
Hain pojalleni Kokkolan gigantista huippuedullisen pienen telkun. Innostuin laitteesta niin paljon että päätin lähteä Ylivieskan giganttiin seuraavana päivänä ostamaan samanmoista. No tuote oli kuitenkin loppunut mutta myyjäpä näyttikin mulle yhtä näytetelevisioista ja kysyi että otanko tuon. Sanoin että sehän on tuplahintainen mutta myi sitten siihen puolta halvenpaan hintaa sen. - Vattusen Veljeskunta
Jahas se oli sitten viikon rumba siinä. Veli X keräsikin kunnioitettavan 2750 päisen fanikaartin saitillensa, joka innoittaa veljeskuntaamme taistelussa kuluttajia polkevaa vääryttä vastaan, joten jatketaan samaan malliin jatkossakin,, son moro ;)
- akkafunk
Anna tuollaiselle akalle monoa ja heti!
- Diakonissa-Täti
Huoh,,, ja taas pidemmittä puheitta pyydä heti äitiäsi pyyhkimään pottakakka pyllystäsi äläkä unohda talkkia.
- Partasuti Into
Kiinnostaisi eräs vähän alta kolmenkympin ladattava partakone, joka on ollut jo kolmessa lehdessä peräkkäin niin onko kukaan saanut sitä käteensä?
- Teräsparta
Hei, kannattaa oottaa, että Lidliin tulee uudestaan myyntiin juuri tuon hintanen kone. Merkki SILVER CREST, on hyvä kone, muualla saat maksaa ainakin satasen vastaavista. 3 vuoden takuu. Jatkat vaan höyläämistä siihen asti.
- Pettynyt Gigantin as
Pari kertaa käynyt samallalailla. Edellsiellä kerralla olin hakemassa X-boxia johonkin halpaan hintaa, en nyt muista minkähintainen laite oli kysessä. Taisi olla 149e. Olin ensimmäinen asiakas koko paikassa, hetken kiertelin ja koitin löytää oikeata standia mistä laitteen oisin pokannut iselleni. No en löytänyt ja etsin myyjän käteen. Ihan pokalla myyjä totesi, että kerkesimme myydä laitteet jo (klo 10:05). Kysyin sitten, että miten se on mahdollista, kun oli ensimmäinen ja käytännössä ainut asiakas koko paikassa... mies valahti kalpeaksi sitten ja önkötti jotain. Pyysin saada jutella pomon kanssa asiasta, ei kuulemma ollut tavattavissa. Noh, pyysin miestä etsimään vastaavan laitteen, joka sattui olemaan kalliimpi ja parempi malli, pyysin tuotetta samaan hintaan kun mainoksessa, ei aluksi suostunut, mutta pitkän kamppailun ja kuluttaja-asiamiehellä uhkailun jälkeen laite irtosi tällä hinnalla. Kymppikään en tullut vastaan.
Asiakkaalla on oikeus vastaavaan tuotteeseen tarjous hinnalla, jos myyjä ei pysty todistamaan, että kaikki tuotteet on myyty, tai tarjouslehdessä ollut virhe (kpl-määrä, hinta jne) korjataan myymällässä imoituksella. Ei toki näin mustavalkoista ole aina, mutta kannttaa yrittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031090- 64911
- 65869
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait228761Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies87734Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688