Ohjelmaa Halloweeniksi

ApuaTarvitseva

Hei! :) Eli tänä vuonna juhlat pidetään yhden metsästysseuran majalla, melkein keskellä metsää, järven rannassa. Juhlimassa on tänä vuonna noin 10, 13-vuotiasta tyttöä. Juhlat tulevat olemaan neljänteni. Koristelut ovat "hallinnassa", eli kun mökillä on keittiö, sauna ja yksi iso tupa, niin tupa on helppo koristella, ja sen saa oikein mukavasti ja nopeasti valmiiksi. Koristeluvinkkejä en siis tarvitse.

Mutta ohjelman kulku on suunnilleen seuraava:
-Vieraat saapuvat
-Pientä ohjelmaa sisätiloissa
-Ruoka
-Ohjelmaa enimmäkseen ulkona
-Tietokilpailu ja pukukilpailun voittaja
-Sauna
-Iltapala
-Klassikko leffa eli Dracula (se alkuperäinen mustavalkoinen ;D) heijastettuna valkokankaalle
-Kauhutarinoita
-Nukkumaan

Ja ohjelmaa ole miettinyt... Eli ensin kun vieraat tulevat niin esim murhaajaa tai jotain vastaavaa, ruokailun jälkeen pihalla aarteenmetsästystä ja sitä leikkiä, että ensin kuljetaan jonossa ja vieraat tippuvat matkan varrella piiloon jonnekin, ja ensimmäisenä jonossa ollut etsii. Sisällä ajattelin olla Ihmissusi leikkiä :) Lisäksi piilottelen ympäri juhlapaikkaa (sisälle ja ulos) pieniä viestejä joissa lukee esim. Säikäytä joku niin, että hän alkaa kiljua. Ja vielä... Nukumme siis kaikki tuvan lattialla patjoilla.

Kaipaisin kuitenkin juhliin jotain (esim. ohjelmaa), mistä vieraat muistavat juhlat ja siitä puhutaan vielä myöhemminkin. Eli joku iso ohjelmanumero. Mikä tämä voisi olla? Muutkin ehdotukset koristeluun ja ruokaankin liittyen ovat tervetulleita :) Toivotavasti joku muukin sai tästä ideoita juhliinsa! :) Kiitän jo etukäteen, ja hyvää Halloweeniä!

2

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siilixx

Tänne nyt ei ole taas kukaan vielä kirjoittanut. No harmi mutta en minäkään keksi nyt yhtääkkiä mitään suurta ohjelma numeroa. Mutta kyllä mulla jotain pikku ehdotuksia on. Ensinnäkin kun vieraat tulevat voisit olla vaikka jossain metsässä. Sitten kun vieraat menisivät sisälle voisit esittää varasta ja tulla metsästä. Voisit varastaa vaikka pihasta jotain niin että joku näkisi sen. Sitten juoksisit takaisin metsään ja riisuisit varkaan vaatteet päältäsi. Sitten tulisit jostain aivan muualta minne olit juuri äsken juossut. Menisit sisälle ja ystäväsi kertoisivat sinulle mitä oli tapahtunut. Sitten voisit mennä metsään katsomaan mitä sielä tapahtui. Hakisit harjan metsästä ja kertoisit koko jutun. Jos haluat jatkaa varkausjuttua voisit mennä metsään ja esittää että varas tekisi sinulle jotain. Voit vielä pitkittää tarinaa jos haluat. T. 11 v tyttö

• köntystäjä

siilixx mahtava idea! taidampa kokeilla ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6264
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3232
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2546
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2188
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1686
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1470
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      225
      1403
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1382
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      30
      1341
    Aihe