Korisrevinkkejä? +++ tekemistä? vaihdetaan vinkkejä :))

kiinnostaiis.

Juu eli kolme 13v tyttöö juhlis halloweenia kimpassa, pienessä kopperossa metän keskellä :D (kyseinen "koppero" on leikkimökki) käytössä myös ISO piha ja
kilometreittäin metsää ;)) ollaan siis silloin mökillä. Mitä vois kolmestaan tehä halloweenina? Mutta siis pääasiallisesti haluisin hyviä koristevinkkej...

Itse koristelen leikkimökin pihan:
-vaahteranlehdillä
-askarrelmilla
-laitan puihin ja pensaisiin metallitörppöjä...

Ja vaikkamitä... Vinkkejääääöää???

11

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siilixx

      Voisit laittaa leikkimökin pihalle pieniä lyhtyjä! Hyvää halloweenia!

    • siilixx

      Moikka! Mäkin aijon pitää halloweenin. Kannattaa laittaa leikkimökin pihaan pieniä lyhtyjä. Leikkejä saat varmasti selailemalla muita halloween keskusteluja. Mä antaisin vielä yhden vinkin jota voisit tarvita. Tarvitset läpinäkyviä keryakäyttö kuppeja ja kimalle liimaa. Voit tehdä kimalle liimalla kuppeiihin hämähäkin seitit. Hyvää halloweenia!

      • siilixx

        Siis kertakäyttö kuppeja.


    • kiinnostaiis.

      Kiitti vinkeistä :) Mut mä aijjon tehä silleen, että teen ite tositositosi "ei paikkaansa pitävän" kartan siitä meidän lähiympäristöstä. Siis että mittasuhteet eivät ole kohdallaan. Sitten mä laitan sinne karttaan keltaisia huomattavia pilkkuja sinnetänne. Laitan myös vihreitä pilkkuja. Vihreät pilkut ovat tarinoita jotka kätkevät sisälleen vinkin. Vinkkejen avulla löydetään sitten tarjoiluherkut jotka ovat suojassa pussin / rasian sisällä. Yhden ajattelin piilottaa vanhaan lahoon puuliiteriin joka on siinä meidän mökkitien vierellä. Toisen taas meidän savusaunaan joka on huonon kuntonsa takia käytössä ainoastaan joskusjuhannuksena. Ja sitten semmoisiin muuten vaan outoihin ja hassuihin paikkoihin :)

    • siimapalpakko

      mäki oon 13w tyttö ja piän "bileet" kahelle parhaalle kamulle :D Juhla paikka ois mun huone... se on aika pieni mut helppo koristella :/ Tarttisin ideoita liittyen koristeluun, ruokiin ja tekemiseen. Katotaan varmaan joku "lasten" kauhu leffa esim painajainenn ennen joulua yms. ku kavereiden vanhemmat on aika nipoja X/
      Sit pelataan cluedoo ja ollaan jotain tyyliin piilosta XD Kavereille kelpais varmaan vähempikin mutta haluisin yllättää ne. Mitä ihmettä keksin!

    • köntystäjä

      No eipä mulla mitään hyviä vinkkejä oikein oo ku itekkin piän ne bileet x3
      no tää on aika surkee ehotus mut vaik totuutta ja tehtävää xD älkää sitte haukkuko mua tän mu hienon idean perusteel xDDDDD

      • jäläjkuole

        Hytvykj nyt älä kuole keskustelurakas!


    • partyyyy

      Oon vans 13 v ja pidän luultavasti kaverin kaa kolmelle muulle frendille halloween bileet joko niitten autotallissa tai varastossta ym :D ei mtn yökylä bileit ! sillee 16.00-00.00 ois aika.

      Nii ja sit asiaan:

      Tehään siel mm. Sitä mis otetaa omenoit vedestä, ''paras asu'' kisaa, limboo, pelkokerrointa :D , semmosta kivaa kynttilä juttuu, mis kavereilt sidotaa silmät ja ne menee makaa maahan sillee, et niitten päät on kyljellää. Sitte siihe laitetaa kynttilät ja muka sytytetään ne. Sitte niille sanotaa, et ei kannata liikkuu muute ne kynttilät tipahtaa :D:D

      jjoooooooo no mut semmost :)

    • pumking queen

      joo pidän myös halloween juhlat kamun kans kannataa kokeilla spiritismiä toimii aina!!

    • köntystäjä

      Saankos kysästä mitä toi spiritismiä on? :3 Ideoita viel teillä? Jotai jota EI oo mainittu??

      juu mun bilepaikkana olis sitten meijän aitta... Semmonen ku on siis rakennus nii se on ylä aitta eli... se on ylhäällä =D Nii meinasin et paras puku voittaa ja et teen siihen semmosen jutun että 1. kierros esitellään puku. 2. kierros kerrotaan itestään esim. Perheestä, asuinpaikasta ym. Ja sit 3. kierros niitten pitää näyttää talenttinsa ja tuomari sit valitsee kuka on paras =D Piän ekaa kertaa semmoset joten voisko joku vähä neuvoo viel? =DD

      • kiinnostaiis.

        Kokeilin äsken et onko vaikeita ne appelsiinilyhdyt ja hyvin onnistu... :) ja sit mä tein siitä sisällöstä pirtelöööö jonka hoksasin varsin halloweenin makuiseksi... Ohje:

        -appelsiinia
        -pommackia
        -vaniljajäätelöä
        -sokeria

        Laita kaikkea oman maun mukaan, (pommackia kanattaa laittaa reilusti, kuitenkin niin ettei tule ihan luirua) eikä järjestykselläkään ole niin väliä. Kaikkihab varmaan osaavat sauvasekoittimella pirtelöä tehdä...

        Oli hyvää. Raikasta, mutta hiilihapot tuntui silti kivasti suussa. Hedelmäliha jäi hieman paakkuiseksi, mutta halloweeninahan se on vain hyvä asia ;)))


        Mut lisää vinkkei?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe