Moi. Mä olen vajaa kolmekymppinen mies Kuopiosta ja haluaisin löytää itselleni kuntoilukaveria naisesta tai miehestä. Niin, mä olen "sunnuntaikuntoilijan" tasolla, mutta tavoitteet on päästä parempaan... Rohkeasti yhteydenottoja...
Kuntoilukaveria Kuopiosta
6
327
Vastaukset
- urheilullinentyttö
moikka!
oon reilu 20v opiskelija ja muuttanut kuopioon. tykkään urheilla ja etin kans kuntoilukaveria lenkille,salille,laskettelemaan yms:)- Minä
moi. voisit sä urheilullinentyttö pistää sun sähköpostia?
- juoks-
:D
- lenkkeilemään
Kaikki täällä hakee kaikenlaista mutta harva uskaltaa osoitettaan laittaa. Ne jotka laittaa, ei vastaa. Ja jos ite laittaa niin kukaan ei kirjoita. Ehkä kukaan ei kaipaa oikeasti mitään.
Itse kaipaisin Kuopiosta ulkoilu, lenkki, uinti, liikunta seuraa. Olen mies ja mukana saattaa kulkea 4 vuotia lapsi silloin tällöin. Ihan sama oletko mies vai nainen kunhan omaat oikean asenteen ja raittiit elämän tavat.
Postia voi laittaa tulemaan a_h (AT) live.com
ja tuo at merkki pitää tietenkin korvata @ merkillä.- osotteen korjaus
Osote pahus meni väärin. Oikea loppu osa on live.fi ja se alkuosa oli a_h
tuolla tulee perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655440Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti862770- 2742551
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191914Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2341606Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561231Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131133- 881115
- 901106