Mitä voisin tehdä, että unohtaisin miehen, johon olen ihastunut? Kai prosessia voisi jotenkin nopeuttaa vai kauanko minun pitää vielä kärsiä?
Kun ei pysty enää muuta selkeästi edes ajattelemaan ja yhden naama pomppii näytönsäästäjänä kun silmät hetkeksi sulkee.
Olenko minä tosiaan minä? Aikuinen ja tasapainoinen järkevä minä? Onneksi ulkonäköni suojelee pahemmilta katastrofeilta....
Neuvoja kaivataan, etukäteen jo niistä kiitän
Miten unohtaa ?
7
1675
Vastaukset
- ernoka
onko kenen olet ihastunut se kiinnostunut sinusta,
- En tiedä
Vaikka olisikin, asialla ei ole merkitystä
- Marsa
En tiedä kirjoitti:
Vaikka olisikin, asialla ei ole merkitystä
Tottakai sillä on merkitystä, jos sinä olet ihastunut häneen ja hän sinuun!
Mikäs siinä sitten enää olisi pulmana?!!!
- sanopa se
Et ole ainoa itse ihastuin ja rakastuin tasan v.70 erääseen kauniiseen naiseen jonka kanssa vietin onneliset 8kk jonka jälkeen tuli loppu hänen mentyä opiskelemaan enkuihin jolloin kin hän palasi myöhemmin takaisin ja olin mennyt naimisiin ja olen edelleen saman kanssa mutta mutta olen koko avio liiton aikana ajatellut sitä toista lähes päivitäin ja olen hänen kansaan vietänyt illan vähänaikaa sitten ja sama vanha rakkaus on minulla tallella enkä voi unohtaa häntä eli lainatkaa minulle unohduksen avaimet.
- päärona
hoh, sotkuista! hän oli siis elämäsi rakkaus tai jotain?
- huh huh
Älkää jumaliste tollasia kauhutarinoita kertoko.
On tässä muutenkin tarpeeks tukalat oltavat. - eräs
huh huh kirjoitti:
Älkää jumaliste tollasia kauhutarinoita kertoko.
On tässä muutenkin tarpeeks tukalat oltavat.Muitakin samassa liemessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986