Uusi Mazda kuusi.....

cuppe....

Herättääkö intohimoja, oletko suunnitellut hankkia sellaisen???????

66

1714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M-spekulantti

      Herättää kiinnostusta, mutta toisaalta ihan uudessa mallissa lastentauteja on eniten ja hinnat tapissa. Kolmen vuoden kuluttua värivaihtoehtoja voi olla enemmän, varustelu parempi, lastentauteja on karsittu ja hintakin on alkanut laskea. Vertailun vuoksi uuden Priuksen hinta aleni 5000 e kolmessa vuodessa.

      Auton vaihtaminen olisi jo nyt ajankohtaista ja monen tyyppiset autot kiinnostavat. Kuutosmazda yhtenä varteenotettavana vaihtoehtona. Mieluusti sedan bensa-automaattina. Toisaalta Fordilta on tulossa hybridi-mondeota, jonka pitäisi peitota Prius kiihtyvyydessä ja kulutuksessa. Kun hybridien tarjonta kasvaa, hintatason luulisi alenevan etenkin Tojotalla.

      Keskusteluissa on huhuttu että EU:n direktiivi pakottaisi Suomen luopumaan autoverosta ja muuttamaan autoveron käyttömaksuiksi 1.1.2016. Autoveron poistamisesta on riittänyt puhetta aikaisemminkin. Veromuutoksessa 2007 tonnin turpaan ottaneena taidan odotella sen kolme vuotta ja katsotaan vaihdattelua sitten uudemman kerran. Vuonna 2016 nykyisen hyvässä käyttökunnossa olevan auton arvo on sitä luokkaa että autoveron poistaminen ei sattuisi toista kertaa.

    • cuppe..

      Joo, saattaa olla että jos haluu vapaasti hengittävän varustettuna normi
      automaatilla, voi olla että Mazdalla on viimeisiä sellaisia.
      Kaikki haluu niitä pikkuturboja, no en kyllä ymmärrä miksi.........
      Onneks on viellä saatavana kunnon pelejä, kuten omanikin on...........
      Kaks litranen automaatti, kyllä kelpaa.
      Joku voi moittia vanhanaikaiseksi, mut ainakin kestää ja se on minusta
      tärkeintä. Mielummila ajaa kun oottelee sitä pajalta..........
      Siksi ajankin Mazdalla..........................

      • dgfbölknm

        tilaa jenkkimalli on kaks moottorivaihtoehtoo joko 170hp 2,5L tai 272hp 3,7L V6 ja molemmat bensakoneita dieseliä ei ole edes tarjolla


    • i-ELOOP
    • i-ACTIVESENSE
    • TopOfTheClass
      • Moni M päältä Korea

        Esisarjan autoja. Tuotantomalleeihin voi tulla korealaiset renkaat ja tuotantomalleja kootessa kokoamiseen käytetty aika on murto-osa esisarjan melien vastaavaan kokoamisaikaan nähden. Niin pöhköä autotehdasta ei olekaan ettikö älyäisi maksimoida ensiesittelykamppeiden laatuvaikutelmaa.

        Parin vuoden kuluttau alkaa olla luettavissa mitä kodos-muotoilu ja samurai-periaatteet ovat tehneet ruostumiselle. Uusi kuutonen on arvioitu meluisaksi, kuten nykyinen mallikin.


    • cuppe

      En väittäisi kuutosta mitenkään meluisaksi, hyvin on pystynyt juttelemaan.......

    • Kauppaan jää

      Piti ostaa, mutta mutta..Vanhanaikainen käsiijarrukahva, "monitoimi"näytössä pelkkä radio (ellet osta satumaisen kallista navigaattoria), konsolissa mummuvainaan aikaisia 7-segmenttinumeronäyttöjä, tunnoton ohjaus, kova melu.

      • ??????????

        Mitä hiton haittaa on käsijarrukahvasta? Näin talvisin tulee melkein päivittäin käytettyä tiukempien u-käännösten tekemiseen ahtaissa paikoissa.


    • cuppe

      Jos noista on kiinni, et ole ikinä ees harkinnut Mazdan ostoa.
      Pysykää nyt ees asiassa......................

      • Farkut vain jalassa

        Hatchbackin puute harmittaa. Nykymallin iso luukku on aivan toista kuin sedanin postiluukunkansi ja farkkuihin en enää halua sekaantua.


      • Ex. Mazdisti
        Farkut vain jalassa kirjoitti:

        Hatchbackin puute harmittaa. Nykymallin iso luukku on aivan toista kuin sedanin postiluukunkansi ja farkkuihin en enää halua sekaantua.

        Minä taas jätin uuden kutosen ostamatta, koska farmariversiosta ol tehty joku ihme hätspäkki. Sama suuntaus kuin uusissa V-sarjan Volvoissa - ei niitäkään voi enää farmareiksi sanoa.


    • kyllä käy

      Oikeasti hyvännäköinen auto pitkästä aikaan ylempään perhautoluokkaan, pienimmät päästöt ja kulutukset vaikkei mitään "eco" mallia olekaan suorituskyvyn suhteen edes saatavilla. Tähän kun laskee mukaan Mazdan teknisen luotettavuuden ja kunnon sisätilat (pisin akseliväli) niin alkaa paketti olla perin hyvin nipussa.

    • ZoomZoom:)))

      Hieno:

      "The Mazda 6 injects some style into the family car market, but its talents are more than skin deep. While the interior is conservative, it’s sophisticated and well made, while the kit count is exceptional. The 6 handles well for its size, and strikes a great balance between performance and fuel efficiency. This is a car you’ll buy with your heart and your head."

      http://www.autoexpress.co.uk/mazda/6/60662/new-mazda-6-saloon

    • työsuhdeauto vaihtuu

      nyt saa dieselin eka kertaa automaatilla,
      joko tiedetään koska tulee suomeen?

    • dolan uncels

      Tammi/helmikuussa saapuu Suomeen.

    • cuppe

      Taxit on hyvinkin kiinnostuneita tosta dieselautomaatista.........
      Toivoa täytyy etteivät pilaa hintapoliitikalla hyvää autoa...........

      • Taksari.

        Dieselautomaatti on sinällään hyvä asia, mutta jos mazdan takuu on sama myös ammattikäyttöön kuin yksityisille, niin 3 v./ 100 000 km-takuu tarkoittaa vain vuoden takuuta. Se ei riitä mihinkään kun euromerkit tarjoaa kaksi vuotta ilman km-rajaa....


      • Pilaavat

        2,2 litrainen dieseautomaatti 47 tonnia ja rapiat päälle...
        Huutaako kassakone hoosiannaa, jää nähtäväksi.


      • YZU
        Pilaavat kirjoitti:

        2,2 litrainen dieseautomaatti 47 tonnia ja rapiat päälle...
        Huutaako kassakone hoosiannaa, jää nähtäväksi.

        Niin, nykyisen Mazdamme (6 stw 2,0 disi 2x alut helm. valk, bluetooth 6cd vaihtaja ovh. hinta varusteineen 38000e ,siis en todellakaan maksanut tuota hintaa, mutta listalta noin !!!


    • SKYACTIV-D
    • Back to the 6

      Hyvin ainakin alkoi, Autobildistä heti murskavoitto.

    • Mun merkki

      Kun eräät konsernit kopioi tekniikan mallista malliin ja lyö erilaisia merkkejä keulalle on kunniotettava Mazdaa joka on kehittänyt itse omat moottorit, vaihteistot, pohjalevyn ja vieläpä innovatiivisella tavalla. Uusi kutonen on n. 100kg kevyempi kuin kilpailijat keskimäärin. Siitä huolimatta luokkansa pisin akseliväli, mukaan lukien kömpelön näköinen Suberb.

      http://aol.it/Vt53ED tätä onneksi jenkit osaa arvostaa.

      • nnznnnnznz

        VAG:n murheelliset TSI:t sekä hajoavat DSG:t ihmetyttävät. Samaa tekniikkaa audissa, volkkarissa, skodassa ja seatissa, ja jopa omat merkkihuollot suosittelevat välttämään 1.4TSI:tä sekä dsg laatikkoa Vaparikoneista tulee haluttuja kun ikää ja kilometrejä kertyy autoihin.

        Suorastaan naurattaa kun 1.4TSI:n jakoketjua ei saatu kestämään niin nyt on tarjolla jakohihnallinen 1.4TSI jonka hihna on ikuinen. Tai no, 210 tkm on vaihtoväli mutta tehtaan infosta saa käsityksen että ei kai kukaan niin paljon autolla aja.... :)


      • Heh heh,

        Hyvä sentään että osaavat tehdä pohjalevyn. Oliskin vähän noloa ajella pohjattomalla autolla. Eikös se ennen ollut Jalta josta pohja putos alta? Nyt sitten masta.


      • YZU
        nnznnnnznz kirjoitti:

        VAG:n murheelliset TSI:t sekä hajoavat DSG:t ihmetyttävät. Samaa tekniikkaa audissa, volkkarissa, skodassa ja seatissa, ja jopa omat merkkihuollot suosittelevat välttämään 1.4TSI:tä sekä dsg laatikkoa Vaparikoneista tulee haluttuja kun ikää ja kilometrejä kertyy autoihin.

        Suorastaan naurattaa kun 1.4TSI:n jakoketjua ei saatu kestämään niin nyt on tarjolla jakohihnallinen 1.4TSI jonka hihna on ikuinen. Tai no, 210 tkm on vaihtoväli mutta tehtaan infosta saa käsityksen että ei kai kukaan niin paljon autolla aja.... :)

        Niin, ei ole ollut ongelmia 1,2 TSI DSG VAGssä, eikä 1,4TSI DSG VAG:ssä 100000km matkalla, tosin ei Mazdassakaan, jollei lasketa jäätyvää takaovea.


      • ei tartte vaihtaa
        nnznnnnznz kirjoitti:

        VAG:n murheelliset TSI:t sekä hajoavat DSG:t ihmetyttävät. Samaa tekniikkaa audissa, volkkarissa, skodassa ja seatissa, ja jopa omat merkkihuollot suosittelevat välttämään 1.4TSI:tä sekä dsg laatikkoa Vaparikoneista tulee haluttuja kun ikää ja kilometrejä kertyy autoihin.

        Suorastaan naurattaa kun 1.4TSI:n jakoketjua ei saatu kestämään niin nyt on tarjolla jakohihnallinen 1.4TSI jonka hihna on ikuinen. Tai no, 210 tkm on vaihtoväli mutta tehtaan infosta saa käsityksen että ei kai kukaan niin paljon autolla aja.... :)

        "tarjolla jakohihnallinen 1.4TSI jonka hihna on ikuinen. Tai no, 210 tkm on vaihtoväli mutta tehtaan infosta saa käsityksen että ei kai kukaan niin paljon autolla aja.... "

        Ei kun yksikään TSI ei kestä 200 000km.


    • koikjh

      Suberp on luokkansa rumin auto ylivoimaisesti. Kävin koeajolla ja pidin
      kovasti. Ei oikeastaan mitään huonoa ollut, ehkä näkyvyys joka on kaikkien
      uusien autojen kirous. Joku tuossa mainitsi sähköisen käsijarrun
      puuteeksi, päin vastoin sehän on vaan hyvä"nimimerkillä kokemusta on"
      Kunhan 3 vuotta tulee nykyautolla täyteen niin harkitsen vakavasti uutta
      mazdan 6:sta.

      • V#tun pitkä

        Kokonaispituus ärsyttää. Ei mahdu talliin.


    • cuppe

      Joo, tiukkaa tekee meilläkin...........

    • auton näköne

      mites leveys, mahtuuko 2m10cm ovesta ?

      • hävettävän kapea

        uusi maza 6 on kapea. Olo sisällä kuin istuisi maza 3 mallissa. kapea auto. varmaan siksi mahtuu tohon.
        se on pitkä ja kapea,


    • tr.

      jos ilmateex sais ottaisin, tai vaihtoehtoisesti maksasin 15 000 euroa ,kuten kanadassa tai usassa , maksaa,

    • 2.0 Aut kulutus 6.0?

      Meneeköhän bensa 2.0 automaatti 6.0 l/100 km keskikulutuksella kuten väittävät!? Kertokaahan kun kertyy kokemuksia kulutuksesta.

    • cuppe

      Varmasti menee. Nykyinen Mazdani vie noin 8L keskimäärin.........

      • YZU

        Meillä ei 8 riitä talvikelillä, vaan 8,5l/100km on realistinen ja totuudenmukainen kulutus. Eipäsilti, bensankulutus on niitä pienimpiä kuluja, kun auto toimii moitteetta ja auto on luotettava.


    • SKYAVIC-D vai G
    • ja sitä rataa.....

      Ohjaus. Taas valittavat siitä.

      • SKYACTIV-D

        Tänä päivänä kaikki ohjaustehostimet ovat sähköisiä, ja henkilökohtaisesti kokeilleena voin sanoa, että "ongelma" ohjauksessa on todellakin liioittelua.

        Auto on vakaa ja silti mutkiin sen voi ajaa todella tarkasti. Talvella ja kitkarenkailla mikään auto ei tarjoa optimaalista ohjaustuntumaa.

        Tästä pääsee lukemaan oikeasti minkälaista kutosella on ajaa vähän haastavimmissa olosuhteissa: http://www.autoblog.com/2013/02/21/2014-mazda6-skyactiv-d-wagon/


      • uskonko ?
        SKYACTIV-D kirjoitti:

        Tänä päivänä kaikki ohjaustehostimet ovat sähköisiä, ja henkilökohtaisesti kokeilleena voin sanoa, että "ongelma" ohjauksessa on todellakin liioittelua.

        Auto on vakaa ja silti mutkiin sen voi ajaa todella tarkasti. Talvella ja kitkarenkailla mikään auto ei tarjoa optimaalista ohjaustuntumaa.

        Tästä pääsee lukemaan oikeasti minkälaista kutosella on ajaa vähän haastavimmissa olosuhteissa: http://www.autoblog.com/2013/02/21/2014-mazda6-skyactiv-d-wagon/

        " Ohjaus on keskialueella tunnoton ". sanotaan tuolla aijemmissa koeajoissa.


    • Uskokaa P#r#kele

      Ajoin H kirjaimella alkavaa automerkki. Hyvä,äänetön,kaikinpuolin mukava.

      Mutta se stanan ohjaus. Piti koko ajan ohjata. Siitä tää koko homma on kiinni.

    • vakaa on

      Oli hieno koeajojuttu Iltasanomissa. Uutta Mazda6:sta ei todellakaan tarvitse "ohjata" jotta menisi suoraan, auto on perin vakaa uraisillakin teillä.

      • Oli koeajossa

        KOhtuu hiljainen ja ihan hyvä ajaa. On vaan ne varusteet kovin vanhan aikaiset.


      • Uutta on
        Oli koeajossa kirjoitti:

        KOhtuu hiljainen ja ihan hyvä ajaa. On vaan ne varusteet kovin vanhan aikaiset.

        Laser tutkalla toimiva automaattipysäytysjärjestelmä ja i-Stop vakiona. Vanhanaikaista...? 2.2 litrainen tuplaturbo i-ELOOPilla. Vanhanaikaista..? 5.8" kosketusnäyttö. Vanhanaikaista..?

        Entäpä:

        Sadetunnistin - pyyhinautomatiikka

        Valotunnistin - valoautomatiikka

        Lasertunnistin; lähetin & vastaanotto - hätäjarrutusavustin (SCBS)

        Eteenpäin suunnattu kamera - kaistavahti (LDWS) & kaukovaloautomatiikka (HBC)

        Eteenpäin suunnattu tutka - tutkaohjattu tasanopeussäädin (MRCC) & jarrutusavustin (SBS) & edessä olevan esteen varoitusjärjestelmä (FOW)

        Etäisyystunnistin, edessä ja takana - pysäköintiavustin

        Taaksepäin suunnattu tutka - katvealueen valvontajärjestelmä (RVM)

        Kamera - peruutuskamera


    • Pitääkö ajaa ???

      Sanokaa te ketkä olette koeajaneet. Onko ohjaus yhtä hyvä kun esim. Audi A4.ssä tai vw Passatissa. Voin päästää kädet irti ratista ja suoraan menee..............................

    • maza 27 000

      kova kilpailija skoda octavialle !

      Mut on mazassa sentään 2l moottori ja skoddaan saa tilaamalla myös 2l moottorin,
      mutta perus 1,2, on viel mopo

    • mazda3_33

      Kyllä herättää, hinta on vain suolainen. Katsotaan sitten kolmen vuoden päästä puoleen hintaan.

    • Mazda 6Disi 2011

      Kyllä, olen samaa mieltä, että hinta ei ole kohdallaan ja tämä näkyy Mazdan myynnissä eritoten. Osuudet markkinoista jäävät tosi pieniksi, kun autokauppa takkuaa muutoinkiun, niin hinnankorotukset ei oikein sovi myyntivaltiksi.

    • Hinnatko nousseet?

      Jos nyt totta puhutaan, niin hinnathan ovat tippuneet. Varsinkin kun ottaa huomioon, että kulutus on pienentynyt melkoisesti ja suorituskyky parantunut.

      Sport Wagon 2.0 (145) SKYACTIV-G Premium maksaa 31 758,09

      vs.

      SportWagon 2.0 DISI Touring 6MT 31 015,79 (hinta aleni viime vuoden veronmuutoksen jälkeen..)

      Itse asiassa hinnat alkaen malli on about saman hintainen kuin oli aikaisemmin 1.8 litrainen malli.

    • voi voi voi.......

      miten ne jaksaa valittaa tosta ohjauksesta vai on tunnoton aja päivä transitilla huom ei ohjaus tehostinta ja puhu sit tunnottomuudesta kun et tunne käsiäs hävetkää...........

    • aatelia

      On kyllä hieno tuo uusi bensamoottori, ei olisi uskonut mutta on se myönnettävä, että ovat onnistuneet. Hiljainen, tasainen, vääntävä ja kierroksia nostettaessa ovat jopa saaneet aikaan miellyttävän urheilullisen äänimaailman.

    • SKYACTIV-D
    • joooooo1

      mitsu pesee kaikki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • xcbvsd

        Onko pesu 21:00 jälkeen edullisempi, kuten monilla muilla on ? Onnistuuko myös KA pesu ja mikä on max korkeus ?


    • seppoKKK

      Aika makeen näköinen pari Kaivokselan Mazdan pihassa. Valkoiset farkku Mazda ja Jagge vierekkäin. Alkaa autokuume nousta, kun tuosta ajelee päivittäin ohi....

      Uusi kuutonen on muotoilun puolesta erittäin onnistunut paketti. Muusta en sitten osaa sanoa mitään, kun en ole vielä koeajanut. Jos ajo on myös kunnossa, on siinä meidän seuraava auto.

      • E. Mazdisti

        Tarviiko niitä koeajaa? Itse en muista ikinä koeajaneeni uutta autoa, koska en usko, että tänä päivänä tehdään ajokelvottomia autoja. Minulla ratkaisevat ihan muut seikat. Nyt on tulossa Subaru, enkä ikinä muista edes istuneeni kyseisen merkkisessä autossa. Kyllä siinä ehtii vielä istumaan ihan liiankin kanssa.


      • gthuukonen
        E. Mazdisti kirjoitti:

        Tarviiko niitä koeajaa? Itse en muista ikinä koeajaneeni uutta autoa, koska en usko, että tänä päivänä tehdään ajokelvottomia autoja. Minulla ratkaisevat ihan muut seikat. Nyt on tulossa Subaru, enkä ikinä muista edes istuneeni kyseisen merkkisessä autossa. Kyllä siinä ehtii vielä istumaan ihan liiankin kanssa.

        Tarvii koeajaa, mutta jos kaupat uskaltaa tehdä ilman koeajoa niin mikäs siinä sitten. Yksi erittäin merkittävä syy koeajoon on tilat; miten sovit kuljettajan paikalle ja miten ergonomia on tehty. Automerkkien välillä on suuria eroja mm. tiloissa ja ergonomiassa, penkeistä puhumattakaan.

        Itse kävin koeajamassa uuden kuutosen ja en keksi valittamista, edes tiloista vaikka pituutta minulla on 190cm. Subarun Forrester on toinen kandidaatti. Kuutosen ja Forrosterin väillä teen päätöksen. Saman hintaisia laitteita ja molemmat hyviä, mutta toinen neliveto ja toinen kivan oloinen ja näköinen. Kuppi on tällä hetkellä kallellaan kuutoseen, jossa on myö minulle hivenen enemmän tilaa ja kyyti oli henkilöautomaisempaa.


      • Ex. Mazdisti
        gthuukonen kirjoitti:

        Tarvii koeajaa, mutta jos kaupat uskaltaa tehdä ilman koeajoa niin mikäs siinä sitten. Yksi erittäin merkittävä syy koeajoon on tilat; miten sovit kuljettajan paikalle ja miten ergonomia on tehty. Automerkkien välillä on suuria eroja mm. tiloissa ja ergonomiassa, penkeistä puhumattakaan.

        Itse kävin koeajamassa uuden kuutosen ja en keksi valittamista, edes tiloista vaikka pituutta minulla on 190cm. Subarun Forrester on toinen kandidaatti. Kuutosen ja Forrosterin väillä teen päätöksen. Saman hintaisia laitteita ja molemmat hyviä, mutta toinen neliveto ja toinen kivan oloinen ja näköinen. Kuppi on tällä hetkellä kallellaan kuutoseen, jossa on myö minulle hivenen enemmän tilaa ja kyyti oli henkilöautomaisempaa.

        Ihan ymmärrettävää. Minulla oli kynnyskysymys sopiiko X * Y * Z kokoinn esine kyytiin. Nykyiseen 2. sukupolven 6-farmariin se sopi, uuteen kutoseen ei (eikä moneen muuhunkaan farmariin). Jos olisi sopinut uuteen kutoseen olisin jo ostanut sen (ilman koeajoa), ostopäätös kutosesta oli jo tehty. Foresterikin olisi ollut hyvä, mutta siinä oli liian lyhyt tavaratila kuljetustarpeeseeni.

        Toisaalta tuttavapiirssä on huonoselkäisiä. Heille ainoa kriteeri on kokeilla kuinka helposti kuskin penkille pääsee ja kuinka helposti sieltä pääsee pois. Eivät hekään käsittääkseni käy varsinaisesti koeajolla.


    • m6v60i40ocu

      Just autonvaihtopuuhissa. Koeajettu farkkumalliset60i40ocuMazda6 premium plus (165 hv), Hyundai i40, Volvo V60 D2 momentum ja D3 -koneilla sekä uusi Skoda Octavia 1.4 TSI sedan. Koeajojen perusteella Mazda 6:n kone on todella hyvä: hiljainen, rivakka, hienostunut. Myös Octavian 1.4 TSI ja Volvon D3 -moottorit ovat suunnilleen samanoloiset, sen sijaan Hyundain 2.0 bensakone automaatilla ei ole yhtä räväkkä eikä varsinkaan taloudellinen. Muuten ihan letkeä ajokokemus. Volvon D2 pikkudiesel on vaisuin, mutta toisaalta taloudellisin. Ajelin eri pinnoilla ja eri nopeuksilla (mukulakiveltä moottoritielle): rengasmelu oli kaikissa samaa luokkaa, mun korvaan Mazda oli toiseksi hiljaisin ja Volvo hiljaisin. Yllätyin Skodan rengasmelusta. Mazdan tilat ovat hyvät, eivät luokkansa tilavimmat mutta riittävät. Tavaratila on fiksun muotoinen, esim. leveyttä on enemmän kuin joissakin huomattavasti isommissa lastiruumissa. Yllätykseksi Volvo V60 ruuma oli parhaan muotoinen, vaikka litratilavuudeltaan onkin pienin. Sen sijaan Hyundaissa ja skodassa pyöräkotelot kaventavat tavaratilaa reippaasti, vaikka litroissa ovatkin isoimmat (tosin skodan farkku ei vielä myynnissä). Varustelultaan Mazdan Premium Plus on ylivoimainen, Hyundaissa (style) on runsas mukavuusvarustelu, mutta esim. ei xenoneita, kaistavahtia, kaukovaloautomatiikka,.... Sen sijaan Volvon momentumista puuttuu jo yhtä sun toista mitä muilla on halvemmissakin malleissa, kuten sähköllä kääntyvät sivupeilit. Ja silti Volvo on tämän joukon kallein auto pienimmälläkin D2-koneella. Kaikki kyllä kelpo auoja koeajon perusteella, riippuu mitä ominaisuuksia painottaa. Ulkonäöltään ja fiilikseltään Mazda ja Volvo ovat sporttisimmat, Hyundaissa on letkeää taksifiilistä ja Skoda on olemukseltaan konservatiivinen järkiauto, jossa on pirteä ja taloudellinen kone.

      • kippoG

        Kiitos viestistä ja ennen kaikkea asiallisesta sellaisesta. Tällaisia on kiva lukea.

        Itsellä on Mazda 6 alla ja vaihtotarve lähestyy siten että ajankohta lienee ensi kevät tai kesä. Suurin piirtein samanlaisia autoja ajattelin koeajella ennen merkki ja malli päätöstä.


    • cuppe

      Laakkosella olis merkkipäivät, pitäiskö kävästä............

    • Katsotaan....

      Sen verran, että ensi viikolla pitäis naku premium plus- paketilla tulla.
      Toistaiseksi ollut tyytyväinen merkkiin.

    • 2.5 SKYACTIV-G

      SKYACTIV teknologian edut kiteytyvät mielestäni siinä, että Toyota Avensiksen pienimmässä, pienitehoisimmassa manuaalivaihteisessa moottorissa on suuremmat CO2 -päästöt kuin Mazda6:n suurimmassa ja tehokkaimmassa automaattiversiossa.

      • Gramma sinne tänne

        Seriously. Paljonko pienen Suomen CO2-päästöillä on merkitystä supervallan ja IVY-maiden naapurissa, kun rajan toisella puolen lasketaan kaupunkien jätevedetkin suoraan Itämereen?

        Säästämisellä on hintansa, mutta mitä saa hinnan vastineeksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

      Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

      Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

      sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

      Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

      En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

      Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

      En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

      Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    9. Piristä mua ystävä

      Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      689
    10. Nainen, mitä ajattelet minusta?

      Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      47
      670
    Aihe