Millos tähän kylään saadaan otsikon polttoainetta?
Vastaukset 3
- 125489657855525
Täältähän se vastaus siihen löytyy. Kysy Nesteeltä?
- Anonyymi
Ihmeellistä, että vaikka aikaa on kulunut jo yli 10 vuotta. Ei E85 polttoainetta ole vieläkään missään myynnissä Kuusamossa huolimatta siitä että siellä on kuitenkin ABC:llä polttoaineasema. Suomessahan ainoastaan ABC, ST1, Shell myyvät E85 polttoainetta.
Tavallaan maanpetturimaista toimintaa jättää tämän polttoaineen myynti pois koska se 85% etanolipitoisuus on kuitenkin suomalaista polttoainetta ja palaa puhtaammin kuin bensa, diesel. - Anonyymi
RE85/E85 ei ole myynnissä vieläkään Kuusamolla sen takia koska kuusamolaiset eivät ole hankkineet flexifuel autoja. Tämän takia esim. ABC ei ole uskaltanut investoida E85 polttoaineen tankkauspistettä Kuusamoon. Edellytyksenä E85 polttoaineen tankkauspisteen investoinnille Kuusamoon on se, että tälle polttoaineelle sitten olisi säännöllisiä tankkaajiakin. ABC investoi tämän polttoaineen tankkauspisteitä tilastojen perusteella sen mukaisesti miten paljon flexifuel autoja on erilaisilla paikkakunnilla.
Flexifuel auton omistaja saa täysin itse päättää että ajaako hän autoaan esim. 95E10, 98E5, RE85 polttoaineella koska auton järjestelmät tunnistavat polttoainetankissa olevan etanolin ja bensan pitoisuudet, Sitten järjestelmät säätävät automaattisesti moottorin toimimaan oikein sen etanoli-bensaseoksen pitoisuuden mukaisesti. Jotkut flexifuel autot toimivat jopa 100% etanolillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491258Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15409