Moro
Ostimme viimevuoden joulukuussa Tampereelta 5kk ikäsen uroksen.Koiran myi nuori opiskelija joka ei kerennyt olla koiran kanssa tarpeeksi ja teki ainoan oikean päätöksen ja luovutti koiran eteen päin!
Nyt pitäs sitten löytää alkuperäinen kasvattaja koiralle,eli oisko kellään tieto sellaisesta pentueesta joka ois syntynyt 20.7.2012!
Koitin tätä selvittää myös koiran myyneeltä pojalta ja hän aikoiki laittaa sähköpostia myöhemmin mutta eipä sitä oo tullut ja en muutenkaan saa enään yhteyttä myyjään!
Yhteyttä voi laittaa vaikka mun sähköpostiin!
teemuj76 at gmail.com
Benja-pojan isä ja äiti hakusessa!
Mata76
2
165
Vastaukset
Mä en nyt kyllä ymmärrä tätä? Siis onhan se kasvattajan nimi siinä rekisteripaperissa. Eli kaupanyhteydessä edellinen omistaja luovutti teille koiran paperit ja teitte Kennelliittoon omistajanmuutosilmoituksen. Nythan ne rekkaripaperit on siis teillä ja niissä on kyllä koirasta kaikki tiedot mukaanlukien se kasvattaja, siitä se tieto löytyy.
- Virhe?
Syntynyt 20.7.2012
Eli tulee 20.10 3kk
Et kai ostanut varastettu koiraa? Korjaa kuitenkin tuo syntymäaika kun etsit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393