Benja-pojan isä ja äiti hakusessa!

Mata76

Moro

Ostimme viimevuoden joulukuussa Tampereelta 5kk ikäsen uroksen.Koiran myi nuori opiskelija joka ei kerennyt olla koiran kanssa tarpeeksi ja teki ainoan oikean päätöksen ja luovutti koiran eteen päin!
Nyt pitäs sitten löytää alkuperäinen kasvattaja koiralle,eli oisko kellään tieto sellaisesta pentueesta joka ois syntynyt 20.7.2012!
Koitin tätä selvittää myös koiran myyneeltä pojalta ja hän aikoiki laittaa sähköpostia myöhemmin mutta eipä sitä oo tullut ja en muutenkaan saa enään yhteyttä myyjään!

Yhteyttä voi laittaa vaikka mun sähköpostiin!

teemuj76 at gmail.com

2

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä en nyt kyllä ymmärrä tätä? Siis onhan se kasvattajan nimi siinä rekisteripaperissa. Eli kaupanyhteydessä edellinen omistaja luovutti teille koiran paperit ja teitte Kennelliittoon omistajanmuutosilmoituksen. Nythan ne rekkaripaperit on siis teillä ja niissä on kyllä koirasta kaikki tiedot mukaanlukien se kasvattaja, siitä se tieto löytyy.

• Virhe?

Syntynyt 20.7.2012
      Eli tulee 20.10 3kk
      Et kai ostanut varastettu koiraa? Korjaa kuitenkin tuo syntymäaika kun etsit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe