Moro
Ostimme viimevuoden joulukuussa Tampereelta 5kk ikäsen uroksen.Koiran myi nuori opiskelija joka ei kerennyt olla koiran kanssa tarpeeksi ja teki ainoan oikean päätöksen ja luovutti koiran eteen päin!
Nyt pitäs sitten löytää alkuperäinen kasvattaja koiralle,eli oisko kellään tieto sellaisesta pentueesta joka ois syntynyt 20.7.2012!
Koitin tätä selvittää myös koiran myyneeltä pojalta ja hän aikoiki laittaa sähköpostia myöhemmin mutta eipä sitä oo tullut ja en muutenkaan saa enään yhteyttä myyjään!
Yhteyttä voi laittaa vaikka mun sähköpostiin!
teemuj76 at gmail.com
Benja-pojan isä ja äiti hakusessa!
Mata76
2
189
Vastaukset 2
Mä en nyt kyllä ymmärrä tätä? Siis onhan se kasvattajan nimi siinä rekisteripaperissa. Eli kaupanyhteydessä edellinen omistaja luovutti teille koiran paperit ja teitte Kennelliittoon omistajanmuutosilmoituksen. Nythan ne rekkaripaperit on siis teillä ja niissä on kyllä koirasta kaikki tiedot mukaanlukien se kasvattaja, siitä se tieto löytyy.
- Virhe?
Syntynyt 20.7.2012
Eli tulee 20.10 3kk
Et kai ostanut varastettu koiraa? Korjaa kuitenkin tuo syntymäaika kun etsit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821172
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455