OTTAKAA SITÄ UBIKINONIA!!!!!

uskokaa nyt vaan!

olen itse hoitotyössä ja suositellut potilaille 150mg-200mg/vrk ubikinonia, kaikilta ei ole poistanut mutta näiltäkin vähintään puolittanut kohtaukset! noin 70%:lta hävinny migreeni kokonaan!! (kuin myös minulta) ubikinonista ja migreenistä oli Tiede lehdessä kattava artikkeli jossa sanottiin migreenin johtuvan solun mitokontrioiden energiavajeesta (mitokontrio=solunsisäinen voimalaitos)

kokeilkaa käyttää yksi purkki ubikinonia ja kertokaa kokemuksenne, älkää ottako ennen nukkumaan menoa koska aineella myös erityisen piristävä vaikutus ainakin aluksi

18

12540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • butterbur!

      butterbur on paljon parempaa migreeniin!

    • 4ni

      Ei tehoa tippaakaan! Käytin ensin 30 milligrammaista sitten apteekista saatiin myytyä 120milligrammaista ja otin sitä 2 tablettia/vuorokausi 3 laatan verran eikä kumpikaan vähennä migreeniä yhtään. Ubikinon on vaikutukseensa nähden myös kallista!

    • Aloittajalle

      Mitä merkkiä käytät Ubikinonia? Itsellä käytössä 100mg ja oon ajatellut nostaa annosta. Mistäköhän löytyisi 50mg:n kapseli? Mielellään joku laadukas (=kallis?) valmiste että sisältää sen mitä luvataan... Mulla kyllä toimii jo toi 100mg, mut vois kokeilla että jos suuremmalla annoksella lähtis kaikki päänsäryt.

      • Aloittajalle

        Ai niin, piti vielä lisätä että käytän tällä hetkellä Bio-Qinon 100mg kapseleita (PharmaNord), joka on tosi hyvä valmiste. On luonnollista ubikinonia eikä synteettistä niin kuin Tolosen ubikinonit.


      • aloittajalta
        Aloittajalle kirjoitti:

        Ai niin, piti vielä lisätä että käytän tällä hetkellä Bio-Qinon 100mg kapseleita (PharmaNord), joka on tosi hyvä valmiste. On luonnollista ubikinonia eikä synteettistä niin kuin Tolosen ubikinonit.

        heippa!

        käytän itse juuri nyt tuota mainitsemaasi tuotetta, mulla oli aiemmin käytössä tuo Tolosen tuote ja jotenkin tuntui pitkässä käytössä menettävän tehoaan. Käytän annoksia 100-300välillä mutta juuri nyt 100 riittää, parina päivänä on yrittänyt migreeniä mutta se on jäänyt ihan auravaiheeseen ja mennyt pian ohi, kaulan lihakset on muuten tärkeä että ne on hyvin auki migreenipotilaalla.


      • Janniina7
        aloittajalta kirjoitti:

        heippa!

        käytän itse juuri nyt tuota mainitsemaasi tuotetta, mulla oli aiemmin käytössä tuo Tolosen tuote ja jotenkin tuntui pitkässä käytössä menettävän tehoaan. Käytän annoksia 100-300välillä mutta juuri nyt 100 riittää, parina päivänä on yrittänyt migreeniä mutta se on jäänyt ihan auravaiheeseen ja mennyt pian ohi, kaulan lihakset on muuten tärkeä että ne on hyvin auki migreenipotilaalla.

        Hei Aloittaja!
        Voitko valaista, miten kaulan lihakset saisi auki. Kun hieron niitä, tuntuu hirveen pinkeiltä ja aroilta. Jos venyttelen kaulanlihaksia, saan helposti migreenin.
        Aloitin syömään ulkolaisesta nettkaupasta tilaamaani ubiqinolia 100mg aamulla 100 iltapäivällä Migreenejä on ollut ainakin 3/vk.


      • sopivat venyttelyt
        Janniina7 kirjoitti:

        Hei Aloittaja!
        Voitko valaista, miten kaulan lihakset saisi auki. Kun hieron niitä, tuntuu hirveen pinkeiltä ja aroilta. Jos venyttelen kaulanlihaksia, saan helposti migreenin.
        Aloitin syömään ulkolaisesta nettkaupasta tilaamaani ubiqinolia 100mg aamulla 100 iltapäivällä Migreenejä on ollut ainakin 3/vk.

        Hei !

        Olisin myös kiitollinen sopivista kaulalihas liikkeistä??
        Ja muistakin, joista on tullut apua migreeniin esim.

        Itselläni myös migreeniä pari kertaa kk:ssa ja kestävät yleensä 3-5 pv., mut onneksi täsmälääkkeet auttavat tavallisesti hyvin kipuun.


    • infoa1
    • apuako

      Kovasti mainostetaan mutta minulla ei ainakaan migreeniin auttanut yhtään ja on aika kallis käyttää , tosin käyttäisin kyllä jos auttaisi niin hankalia migreenikohtauksia on ja niin usein

      • Sari

        Ja sorry nuo kirjoitusvirheet... Hemmetin kone kun muuttaa tekstiä :-)


    • avunsaanut

      Hei !
      Viljat vaikuttivat itselläni migreeniin. Siirryin gluteiinittomaan, sokerittomaan ja lisäaineettomaan, mahd. pitkälle ravintoon. Lisäksi vitamiinit sekä hivenainetasot oli pielessä. Myös hormoonit vaikuttaa, myös elimistön fluoripitoisuus vaikuttaa. Itseltäni mittautin vitamiinitasot ja myös haitta-aineet ja muut, kehossa lyijyä ja varsinkin fluoria paljon yli rajan. 70-luvulla koulussa fluoribuumi, joka viikko fluoritabletteja.
      Fluori on hermo- ja solumyrkky, se tunkeutuu elimistössä joka soluun ja paikkaan, aivoihinkin ja aih. ärtynyttä suolta ja sitä kautta migreeniä ym. purentaongelmia ym. ym. Lue Elina Hytösen kirjoitus FLUORI, mulla oli outoja oireita ja ne alkoi selvitä kun luin kirjoituksen mistä johtuu. Aikaisemmassa kirjoituksessa: migreeni johtuu solun mitokontrioiden energiavajeesta, mitokontrio=solunsisäinen voimalaitos, pitää paikkansa tässäkin tapauksessa. Vaihda ubikinoNi ubikinoLiin, toimii nopeammin. Olen käyttänyt Q10 ubikinolia itse ja se on auttanut, mutta myös tarvitaan seuraavaa:
      Bioteekin Super Mg, magnesiumtauriini ja glysinaatti, tehoaa nopeasti lihaksiin, solujen toimintaan tarvitaan ehdottomasti ym. parantaa hapen kulkua ja vaikuttaa uneen ym. Kipuja vähentää, myös hermo.
      Jos jumissa jatkuvasti niskahartia seutu, varovasti lämmitä lihaksia ja venyttele, jos jatkuu, mene hermoratahierojalle, mutta jos nikamaongelmia, mene osteopaatille, joka osaa granulaatiokäsittelyn. Yleensä migreeni ym. päänsäryt voi johtua myös selkärangan korttiporttaalin toiminnan ongelmista, nikamat ei paikallaan, hermotus ja verenkierto sekä nestekierto ei toimi kuten pitäisi, yli- tai alikierroksilla.

    • kroonikko

      Minulla Pharma Nord ubiginon activen kyttö on vähentänyt migreenejä huomattavasti. Olen kärsinyt taudista parikymmentä vuotta ja tämä selvästi parantaa minulla elämänlaatua. Ehkä yksi kohtauslääke kuussa enään. Suosittelen kokeilemaan. Vaikutuksen huomaa aika pian ja voi lähteä kokeilemaan pienemmällä paketilla ekana.

    • TesomanTuula

      Ubikinonin suosittelija täälläkin , itse en migreeneistä kärsi mutta siskoni syö ubikinonia samaan vaivaan. Näiden https://www.weightworld.fi/coq10-plus.html tuotteessa yhteensä 200mg vahvuus ja sain hinnasta muutamn egen pois kun tilasin uutiskirjeen. Näissä on sama homma, kun ravintolisissä yleensäkin, että pitää syödä pidemmän aikaa.

    • Shamaanien-aine

      Oikeat lääkkeet käyvat monet erilaiset testit ennen käyttöönottoa, ja jos läpäisevät, hyväksytään lääkkeeksi.
      Ubikinon ei ole oikea lääke, vaan luontaistuote. Eikä sitä ole mitenkään testattu.

      Ok, en halua tyrmätä ketään. Uskokoon Ubikinoniin, ken tahto. Itse en kuitenkaan usko sen tehoon parantavana lääkkeenä. Silti luulen että parhaimman hyödyn Ubikinonista saa sen valmistaja (lihavan kulkkaron muodossa).

    • kummatapaus

      Älkää uskoko. Aloittaja ei ole hoitotyössä, eikä tunne edes migreenin alkeita. Yksikään alalla oleva ihminen ei sorru moisiin törkeisiin valheisiin. Sen sijaan trollit jauhaa vaikka mitä ja puoskarit ja luontaistuotekauppiaat kyllä osaavat käyttää hyväkseen migreenistä kärsiviä. Ubikonista ei ole edes olemassa päteviä tutkimuksia sen vaikutuksesta migreeniin. Jos ubikinonilla olisi moinen vaikutus, eli poistaisi migreenin kokonaan jopa 70%:lta, niin johan se olisi yleistietoa ja käytössä olisi jo maailman paras ubikinonipohjainen täsmälääke.

      Migreeni on geneettinen pysyvä sairaus, johon luontaistuotteilla ei ole kykyä vaikuttaa. Auraoireita ei voi estää millään, koska niihin ei ole olemassa lääkkeitä. Vaikka popsisit minkä tahansa muotoisia ja värisiä pillereitä, niin lopulta viimeistään ajastingeeni laukaisee kohtauksen. Sitten toteat maksajonossa, ettei se migreeni lähde mihinkään.

      Erilaisilla kikoilla voi kuitenkin vaikuttaa jonkin verran joihinkin tunnettuihin laukaisijoihin, kuten stressiin ja ravintoon, sekä kipulääkkeillä lievittää päänsärkyä. Hankalien migreenikierteiden katkaisuun tarvitaan usein sairaalahoitoa, jossa saat tehokkaan koktailin eri lääkeaineita. Mutta sekään ei paranna migreeniä. Seuraavan kohtauksen käynnistyminen on vain ajan kysymys. Estolääkityksestäkään ei ole pysyvää apua.

      Sitten paikalle tulee palstan asiantuntija, joka möläyttää sellaisen pommin, joka saa lääketieteen haukkomaan henkeään. UBIvitunKINONI!

      Terv. myötähäpeävä migreenikko

      • Anonyymi

        Voi hyvä tavaton tuollaisia kommentteja - muka ” myötähäpeävä migreenikko” eikä tiedä perusasioita. Ubikinoni, ja todellakin vielä paremmini ubikinoli, auttaa kyllä monia. Katso vaikka

        https://www.kaypahoito.fi/nix01215

        Annos pitää olla riittävä. Kokeillaa mikä itse kullekin riittää. Ubikinoliakin voi tarvita 2 x 200 mg/vrk. Netistä iHerbistä saa halvimmalla. Nopeasti lähettävät.

        Sitten kun migreenikohtauksia ei enää juurikaan tule niin koettakaa jättää ”varmuuden vuoksi” otetut triptaanit pois ettei synny riippuvuutta niihin.

        Itselläni tarvittaessa migreenin alkuoireisiin riittääkin nyt pelkkä burana 2 x 400mg, lepäämään ja herättyä kunnon väkevät kahvit ja välipala niin olo on taas hyvä ilman mitään varsinaista migreenilääkettä.


    • RAL-
    • Anonyymi

      Migreeni vaatii rajumpia tabuja, jotka voi saada perseenkin ruvelle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3720
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1823
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      923
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      840
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe