Tatuointi kokkolassa

_sö_

Ihan vinkkiä olisin vaan kysellyt, että missä kannattaa ottaa tatuointi Kokkolassa? Iguana, Pitbull vai Sick boy? onko laadussa ja hinnoissa suuria eroja?

48

8157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tatuoitu7777679

      Sick Boy Dennis on paras Kokkolassa :) Laatuhan maksaa aina mutta onhan myös kuvat ikuisia..

    • Otin kullliini

      mustan mannerheimin kuvan torstaina.Nyt se on tulehtunut ja akka ei anna kun se on rasisti.

    • mizob

      Mee Buddha Ink liikkeeseen pietarsaareen

    • V2

      Studio Laura Koski, ykspihlajassa on uusi.

      • diatse

        joo ja on hyvä


    • tyytyväinen

      Dennis Sick boy tattoos on ehottomasti paras kokkolassa.

    • _km__

      Minkälainen hintahaarukka sick boyssa tai pitbullissa on esimerkiksi n. 25x15 selkään tulevalle värilliselle kuvalle... onko jollain kokemuksia...? :)

      • fjybd

        mitä väliä mitä maksaa jos vaa saa hyvän kuvan ja pitbullia ei ole kokkolassa enää ollu vähään aikaan.


    • jes...

      Laura sai hienosti korjattua mun vanhan epäonnistuneen tatuointini. Olen ihan tyytyväinen. Siistit tilat, huipputason hygienia, tarkka työskentelyssään, facebookista löytyy kuvia.

    • ___jh__

      ?

    • tattooooz

      Dennis on ainut ja oikee. kannattaa kattoo ne Lauran kuvat ennen ku menee hakattavaks.. kaikki ei tosiaan priimaa. mutta lienee aloitteleva tatuoija. Dennis on kalliimpi, mutta huomattavasti varmempi, ja kokemusta löytyy vuosien takaa. suosittelen jos haluaa hyvän kuvan. Junnu on vähä riski aina... halpa, mutta jälki voi olla joko hemmetin hyvää, tai sit liian syvälle hakattuja, mustia möykkyjä..

    • monella käynyt

      Olen kans sitä mieltä että Laura on hyvä, tekee todella tarkkaa jälkeä! Voin lämpimästi suositella!

    • Tattooer

      Ne jotka tietää jotain edes tatskoista ja lineista yms. Näkee heti, että halvalla on saatu leimaa jos tuolla Lauralla käy. Tatuointimaailmassa on nyrkkisääntönä, ettei oteta maksua jos paskaa jälkeä tekee aloittelijana. Eli HALOO järki päähän!

    • kuvitettu

      Miten Rott Tattoo finland? Kuulemma ylivoimaisesti paras ja edullinenkin kokkolan sokojalla. Kellään tarkempaa tietoa puljusta?

      • TOSIrealisti Kokkola

        Ja minä kun olen ollut siinä uskossa kautta aikain, että kaikki tatuoidut ovat homoja. Eikä se olisikaan mikään ihme, sillä joka kymmenes on homo. Kokkolassa se tietää sitä, että lukumäärä on noin neljä ja puoli tuhatta (4500)!!!???...
        Voi saa..... Uskaltaako enää käydä edes VesiVeijarissa uimassa, ettei joku olis "tyrkkäämässä perrsereikään"...


      • kukkahattu
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Ja minä kun olen ollut siinä uskossa kautta aikain, että kaikki tatuoidut ovat homoja. Eikä se olisikaan mikään ihme, sillä joka kymmenes on homo. Kokkolassa se tietää sitä, että lukumäärä on noin neljä ja puoli tuhatta (4500)!!!???...
        Voi saa..... Uskaltaako enää käydä edes VesiVeijarissa uimassa, ettei joku olis "tyrkkäämässä perrsereikään"...

        Ei kai homoillekkaan ny ihan mikä tahansa kelpaa...


      • Anonyymi
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Ja minä kun olen ollut siinä uskossa kautta aikain, että kaikki tatuoidut ovat homoja. Eikä se olisikaan mikään ihme, sillä joka kymmenes on homo. Kokkolassa se tietää sitä, että lukumäärä on noin neljä ja puoli tuhatta (4500)!!!???...
        Voi saa..... Uskaltaako enää käydä edes VesiVeijarissa uimassa, ettei joku olis "tyrkkäämässä perrsereikään"...

        Ei me kaikki tatuoidut olla homoja. Olen ihan heteronainen ja minulle on tatuoitu suojien paikat sädehoidon takia. On siis neljä pistettä n. 30 vuoden takaa.


    • Jessjeess

      "Tatuointimaailmassa on nyrkkisääntönä, ettei oteta maksua jos ****** jälkeä tekee aloittelijana."

      Siis oikeesti? Joku varmaan tekeekin kaikille ilmaiseksi ja maksaa ite kaikki tarvikket. Ootko vähän tyhmä? Työnnä se nyrkki sanonko minne!

    • monella käynyt

      Kyllä ei taida "tattooer" tietää itte lineista mitään, kun vertaa näitä kokkolan ammatti ja harrastelija tatuoitsijoiden tekemään viivaa niin ei lauran jälki kyllä yhtään joudu sille häpeämään. Jopa tasaisempaa kuin useamman muun jälki! Mutta makunsa kullakin.

    • Tatuoitu183748492

      Laurahan on alotteleva kuvien tekijä joten ei voi odottaa samaa tasoa esim.Denniksen tai Allun kanssa. Ja jostainhan nämäkin älyttömän ammattitaitoiset tyypit on alottanut..
      Itse suosittelen kyllä Dennistä tai Allua. Saman katon alta löytyvät.
      Junnu on taitava kuvien tekijä ei olis muuten alalla ollut näin pitkään. Junnullakin omat jutut missä on äärimmäisen taitava ja voisko sanoa että älä mee Junnulle ottamaan mitään pientä ruusua tms.

    • 3248

      Kyllä nää kokkolan tatuoijat on pelkkiä harrastelijoita ja kaikki ylistää kun ei tiedä paremmasta ja paska kelpaa kun ei parempaa saa :)

    • Tatsandthat

      HAHAHA, totta se on ettei siitä oteta maksua jos harjottelee. Tarvikkeet ostetaan omilla rahoilla. Se on enemmän kuin oikein, että siitä ei makseta kun harjotellaan toisten iholle. Haloo juntti kokkolalaiset saaatanash! Itse tatuointialalla 15vuotta. Jossei osaa niin sitten jättää hommat niille jotka sen osaa.

    • tattoo2

      suosittelen kans buddha sense inkiä pietarsaaressa. todella hyvää jälkeä ja kokkolalaisten omistuksessa.

    • tatuoitu2

      Kävin itse Lauralla eilen ensimmäistä kertaa ja kysyin siltä kauanko on kuvia tehnyt? kun olin aiemmin tän keskustelun nähnyt. Sanoi että 1,5 vuotta ja kesällä perusti oman yrityksen ja tekee vain tatuointeja. Muutenkin vaikutti melko ammattimaiselta toiminnalta, vaihtoi hanskojakin jatkuvasti. Hinta taso oli junnun kans suht samaa luokka mutta hygienia tuntui olevan huomattavasti parempaa. Jälki mielestäni oli hyvää mutta odotellaan et kuva parantuu kokonaan.

    • Opressor

      Kokkolasta parasta tekee varmaan Dennis. Mutta on ihan mahdollista matkustaa muihinkin kaupunkeihin (jos varat ja aika sallii) ottamaan kuvia. Ei se tarkoita, että jos asuu Kokkolassa niin ne tatuoinnit pitää ottaa Kokkolassa :) Koska menee vaikka Turkuun (Individual), Jyväskylään (Fireline) Helsinkiin (Legacy, Vida, Zombie, Blue Dragon jne), Kuopio (Tinos) tai minne vain vähän isompaan paikkaan, niin on se jälki huomattavasti parempaa.

      Ei mitään pois Dennikseltä esim., mutta kyllä vielä vuosia menee, että on samalla tasolla kuin monet suomen parhaat :)

    • huoh..

      Kyllä se kateus on kamla sairaus :(

    • Fighter666

      Ei taida olla kateudesta kyse. Yhdyn näihin muihin jotka on Lauran jälkee kritisoinnu. Harmi, että joku menee pilamaan ihoaan sinne. PAITSI, jos on tyytyväinen siihen melkeen hyvään jälkeen niin sinne vaan!! Menee ainakin 10vuotta ennenkun ite uskaltaisin sinne mennä. Tämä ei ole henk.kohtasta häntä vastaan vaan kertakaikkiaan totuus. Jos on 1½vuotta tatuoinnu niin silloin ollaan vielä taidottomia, ei tämä koske vain Lauraa vaan KAIKKIA jotka tekee tatskoja.

    • Essolla

      Onko pedofiileilla jokin oma salainen tatuoiti tunnus vai puuttuuko koko tatuointi?

      • DissObey

        Joo. Niillä on joko pyramiidi missä 1 silmä tai harppi ja suorakulma logo.


    • tatska4

      Minusta Laura tekee siistiä jälkeä jA HYGIENIA KUNNOSSA !

      • homokokkolasta

        älä pilkkaa homoja


    • lollleroo

      Onks laura koski minkä hintanen? ottaako esim. alotusmaksua?

    • tattoo123456

      dennis tai laura!!

    • TOSIrealisti Kokkola

      Kysyin kerran VesiVeijarin saunassa eräältä täysin tatuoidulta iäkkäältä mieheltä, että oletteko olleet merillä, kun on noin meriaiheisia kuvia ja kymmenien satamakaupunkien nimiä. Kylläpä vain. Oon ollu ikäni merimiehen hommissa ja kaikki maaliman satamat on koluttu läpi kymmeniä kertoja, mies vastasi. Onko nimenne mahdollisesti Adam, kysyin. No totta helkkarissa, mistä sen arvasit. Tuosta tekstistä joka lukee teidän "Pikkuaatamin" kyljessä, vastasin. Ei helkkarissa. Kyllä siinä pitäs lukia AMSTERDAM...

    • TOSIrealisti Kokkola

      Sen jälkeen imin Aadamin makumutteria pukuhuoneiden vessassa.

    • Dennikselle.

      Lauralla takuun kanssa vähän niin ja näin. Itse menen Dennikselle ennemmin.

    • No thanks

      Ei kannata ottaa tatuointeja. Pilaat vaan elämäsi.

    • jep..

      Niin oonkin pilannut. Kun menin ottamaan "ammattilaisella" joka olikin täysin ammattitaidoton. Nyt saan kärsiä seurauksista.

    • Anonyymi

      Jos meinaa niin pitkänsillankadulla tekevät laadullista työtä mutta pitkät jonot, eräät vanhat tekijät ovat niin epähygieeniset että oikein oksettaa, jokainen pitää muodostaa oman kuvan tekijästä ja silloin jos yleiskuva on siisti niin jälki on hyvä, en menisi paikkaan jossa vanha farkkupaitainen romuläjä huohottaa ???

    • Anonyymi

      Tekeekö mustalaiset vielä tatskoja kokkolassa ? Ois kiva tutustua tatskoja tekevään romaniin, joka menee välillä suihkuun, ja vetää norttia samalla kun tikkaa ihoa. Löytyykö Kokkolasta mustalaistatskaajaa, joka on protestilistalla esim. maksamattomien verojen takia ?

    • Anonyymi

      Löytyy! Tatskaseppo

    • Anonyymi

      Väriä vehkeeseen hinnalla millä hyvänsä❤️

    • Anonyymi

      Saako kosteutta pilluun?

    • Anonyymi

      Ennenmuinoin ihminen jolla oli tatuointeja, oli merkki siitä että hän oli ollut jossain vaiheessa elämää vankilassa rikoksia lusimassa. Toisinsanoen alamaailman ihmisillä oli tatuointeja runsaasti. Nykyään tatuoinnit ovat levinneet sellaistenkin henkilöiden iholle, jotka eivät ole olleet vankiloissa. He ovat vaan muuten ymmärtämättömyyttää laitattaneet tatuointeja oman ekonsa jatkeeksi. Edelleenkin olen sitä mieltä, että kukaan järkevä ihminen ei anna tatuoida ihoaan kasvoja myöten törkeännäköiseksi ja jopa terveyttä vaarantaen. Sitten kun jokainen meistä tulee joskus vanhoiksi, iho kutistuu ja menee rypylle niin ovat ne tatuoinnit kerraassaan hirveitä katseltavia. Tunnen erään henkilön jollekka ei voitu tehdä leikkauksen vaatimaa selkäydinpuudutusta selässä olleiden tatuointien vuoksi. Tämä tatuointi villitys on mielestäni ällittömien ihmisten merkki. Mielestäni luojan luoma iho on kauniimpi kuin yksikään tatuointi.

      • Anonyymi

        Kuinka moni vanhus katselee omaa ihoaan? Kuinka moni vanhus kulkee vähissä vaatteissa?

        Iholla ei enää mitään merkitystä elämän loppupuolella. Hyvä kun muistavat nimensä tai olinpaikkansa.

        Toisekseen jokaisen oma asia mitä iholleen laittavat. Siitä ei kärsi kukaan sivullinen.


      • Anonyymi

        Totta, mutta hulluinta on käyttää aurinkolaseja ja muka suojavoiteita. Voi saa..na, käyttävätkö mustat Afrikkalaiset aurinkolaseja ja aurinkorasvoja. Ei helkkarissa. Jos ihminen (etenkin Suomalainen) olisi tarkoitettu käyttämään keinotekoisia konsteja, niin hän syntyisi aurinkolasit päässään ja suojavoiteet ihollaan.
        En ole koskaan käyttänyt aurinkovoiteita ja -laseja (66 v). Siksi ihoni on kuin lapsen pylly, pehmoinen, rypytön ja sopivasti ruskettunut, ja silmäni - smaragdinvihreät ovat samat kuin syntyessäni. Niillä on hurmattu satoja neitokaisia, ja näkökykyni on vieläkin erinomainen, kuin edesmenneellä äidilläni, joka luki pienimmänkin "reseptitekstin" liki 94- vuotiaana, ennen poismenoaan, joka tapahtui hymyillen.
        Terveenä ilman aurikolaseja ja aurinkosuojavoiteita on autuasta ja kunniakasta nukkua ikuiseen lepoon. Hyvää Kaatuneiden muistopäivää kaikille - etenkin sodassa kaatuneen omaisille ja jälkipolville!
        Terveisin TOSIrealisti Kokkola. Isänmaan puolustaja, ei "langennut" upseeri, vaan tosiherrasmies ja sotatieteiden Maisteri, liki kenraali...


    • Anonyymi

      Älä ota tatointia.Kaduttaa sitten vanhempana.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe