Kolme ja puoli tähteä on jo, mutta menetän aina sen puolikkaan, kun menen esim. malliksi esittelemään vaatteita. Onko siinä joku tietty järjestys, missä niitä vaatteita pitää esitellä?
Entä siinä, kun poseerataan uimapuvussa tai talvivaatteissa (energetic, seductive, artistic)? Aina pyydetään valitsemaan uudestaan ja sitten kuvaaja ei ole ikinä tyytyväinen...
Muita vinkkejä?
Superstar, tähtiä
5
241
Vastaukset
- Avuton
olen "jumissa" kahdessa tahdessa, ja vaikka kaikkea yritan, en saa enempaa tahtia. Olen yrittanyt tehda mainosta viakka kuinka monta kertaa, mutta he vain kehuvat, mutta se jaa siihen. Sama juttu jos haluan aanittaa "jinclen", tai mika nyt onkaan. Osaatko auttaa miten saisin enemman tahtia?
- Myös sims fani
Mulla on kans sama ongelma.. mutta minä yritän tehdä den silleen et eka yritän saaha luovuus,karisma ja kunto pisteet täyteen, ja sen jälkeen etsin agentin. Mutta yleensä en jaksa tehdä simeist tähtii mut kun mul on taikaa lisäosa ni teen sellasen loitsun ku "se tärkeä kysymys" ja sit meen naimisiin jonku super tähden kaa.. mut siinäki pittää saaha se pysymään starana jos tippuu tähtitason (ne ei oo täydellisii ees starana!) ni pitäs saaha luovuus karisma ja kunto täytee ja sitte pitäis olla 18 julkkis perhe ystävää et huh huh! Mite sä teet sen et saat kolme ja puol tähtöstä??
- Avuton
Siis mulla on ollut kunto, karisma ja luovuus aivan taynna jo kauan aikaa, mutta siita ei nayta olevan apua. En kasita... Mita muuta se voisi vaatia...?
- aKkA
niin ihan hyvin voi olla!
- mimmu
mä anakin vaan aina laulan kun siitä ei voi pudota tähtiä ja se onnistuu aina jos on hyvä mielentila mut jos menee vaik laulaa mainoksee nii se ei aina onnistu. joten oon päätyny laulamiseen ps. älä mene yöllä studio kaupunkiin jos haluat kuuntelijoita kun laulat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.58894Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679