Onkos kokemusta kenelläkään avajaisviikonlopulta, oliko millainen paikka? Minkälaiset tilat, mikä hintataso, minkä ikäisen oloinen asiakaskunta? Millaista asiakaspalvelua?
Itse ei tullut lähdettyä, mietin, kannattaako jatkossa.
Viihdemaailma Ilona Joensuu
30
7339
Vastaukset
- girlie1115
Joo minäkin haluisin tietää! Ja paljonkohan maksaa pääsymaksu Ilonaan? Sitä ei ole netissä ilmoitettu..
- Näin on
No menemällä/kyselemällä se selviää, täällähän ne vastaukset jotkut katsovat mainostamaksi eli oikeastaan turha täällä kysellä. Facebookissa on tällä omat sivut.
- porkka34
8€ maksoi sisäänpääsy ja 2.5€ narikka.... ihan siisti paikka ja jokaiselle jotain....tosin wc-tilat on aika pienet....muutes ihan kiva paikka näin ensikäynnin perusteella.
- ei herra isä
8€ sisäänpääsy ja 2.5€ narikka??
Tuollahan pitäisi juoda hehtaarikaupalla, jotta jyvittämisen jälkeen ei yhden drinkin hinta hipoisi pilviä.
ps. turhaan itkette ,, en aio pysyä poissa - Näin on
Halvemmat hinnat kuin "Himmelissä", joka selkeästi yliarvostettu paikka. "Meille vai teille", siellä ei tosiaan tunnu olevansa "toisessa kodissa", lähinnä esintyjien vuoksi joskus saattaa eksyä.
- Asiakaspalvelua...
Huonoa asiakaspalvelua!!!!
Varsinkin järkkäreiltä ja itse paikan ravintolapäälliköltä. Minkälaisia kokemuksia muilla kyseisen ravintelin asiakaspalvelusta?
Kait sen pitäisi olla päivänselvää ettei asiakkaille huudeta ja kiroilla..?!
Happamia hetelmiä joka reikä täynnä näillä "asiakaspalvelijoilla" :D - Robert33
Aivan käsittämätöntä "asiakaspalvelua". Ystäväni ei löytänyt narikkalippua, niin bodari pomppasi omin lupineen sitä tämän taskuista etsimään. Näin polkee asiakkaan oikeuksia Ilona. Eka ja vika kerta siellä!
- Ilona hyvä
Ihan loistavaa palvelua omistajalta!!! Nopea vastaus meiliin, pyytämättä saatiin extraa ja tosiaan ei tunneta mitenkään tätä omistajaa edes tuttujen
kautta. Ihan huippupaikka,mutta siellä asiakkaana olevat mulkut pilaa sen. Kaveria löi joku bodari turpaan kun kaveri yritti pitää
kiinni omasta vuorostaan tiskillä huomauttamalla bodarille että anteeksi oli vuoroni. Ja minun kimppuun
kävi joku ruma puumanainen Samulin keikalla, koska kävelin liian hitaasti kuulema. :D Että hyvä paikka jos ei siellä kävis väkivaltasia paikallisia
purkamassa patoutumiaan.:)) - Onneksi muitakin baareja
Ilona hyvä kirjoitti:
Ihan loistavaa palvelua omistajalta!!! Nopea vastaus meiliin, pyytämättä saatiin extraa ja tosiaan ei tunneta mitenkään tätä omistajaa edes tuttujen
kautta. Ihan huippupaikka,mutta siellä asiakkaana olevat mulkut pilaa sen. Kaveria löi joku bodari turpaan kun kaveri yritti pitää
kiinni omasta vuorostaan tiskillä huomauttamalla bodarille että anteeksi oli vuoroni. Ja minun kimppuun
kävi joku ruma puumanainen Samulin keikalla, koska kävelin liian hitaasti kuulema. :D Että hyvä paikka jos ei siellä kävis väkivaltasia paikallisia
purkamassa patoutumiaan.:))Joo huonoa asiakaspalvelua. Tosi törkeästi puhui eräskin neitokainen baaritiskillä asiakkaille ja naama norsunvitulla luimisteli..Ymmärtäähän sen että kiire on, mutta pitäisi etsiä muita töitä jos ei jaksa asiakaspalvelutyötä...
- Pettynyt asiakas
Osa työntekijöistä todella mukavia, mutta toinen puolisko taas todella tylyjä ja asiansa osaamattomia. Eräskin (todennäköisesti sama) nainen ei edes kysynyt mitä haluan juoda - täytyi sanoa itse. Ei sanonut juoman hintaa, ei kiitosta eikä olehyvää. Ei hymyn hymyä irronnut kyseiseltä naiselta.
- Vali vali
Sanookos monessa muussakaan paikassa juoman hintaa, kiitosta,ole hyvää, turha leimata paikkaa joidenkin työntekijöiden perusteella. Joka alalla/ ihmisissä on "mätiä omenia"
- Jamo900
Joensuun yökerhot. Samaa ***kaa viimeiset 15 vuotta. Ulkonäön takia töihin päässeet baaritytöt ja lihaksilla töihin päässeet portsarit huseeraavat täysin vailla asiakaspalvelutaitoja. Joukossa poikkeuksia, mutta ne ovat todellakin poikkeuksia. Kaikki hinnat osittain jopa moninkertaistuneet, jonottamisaika tiskillä on loputon.( Miksi muuten 90-luvulla sai yökerhossa aina juoman tilattua heti eikä puolen tunnin odotuksen jälkeen? ) Tasaisin väliajoin avataan joku uusi discoinferno suuren kohun saattelemana, vaikka mitään sellaista ei ole niissä tarjolla mitä ei olisi jo nähty ja koettu Kimmelissä vuonna 1997.
- Kuulemisiin
Jamo ihan hyvä teksti,mutta millaisen yökerhon sinä sitten haluaisit? Jos nyt miettii että kaupunkilaiset muodostaa asiakaskunnan,niin kuinka persoonallinen ravintola täällä muka menestyisi?? Samat hapannaamat siellä käy joka tapauksessa
joten enpä usko että kannattaakaan perustaa erikoisia pubeja.
Edelleen itse kaipaan ravintolaa jossa saa evästä yöhön asti
ja jonne mahtuu istumaan ja kuulee mitä kaverit puhuu.
Joka paikassa hirvee meteli puolen yön jälkeen
ja pitää siirtyy jatkoille melusaasteen takia.
Mut ei tunnu ihmisiä kiinnostavan tällaset pikku jutut kun KUULO,sitähän saa ostettua apple storesta kohta.
- Jamo900
Hyvä kysymys ja huomio. Joensuun kokoisessa kaupungissa ei tosiaan riitä kohderyhmää erikoisemmille paikoille.Tai en tiedä, on noita kuppiloita ja yökerhoja esim. Tampereellakin vähän joka lähtöön vaikka väkiluku on vain about kolminkertanen. Idässä vaan on liikaa laumasieluisia juntteja joiden on vaan pakko päästä aina samaan paikkaan minne muutkin juntit.
Itekin tykkään pubeista, mutta joskus sosiaalisista syistä on pakko mennä yökerhoon. En halua sirkustemppuja tai eksoottisia eläimiä, mulle riittäs ystävällinen tai edes neutraali palvelu ovella ja tiskillä, se ettei 2/3 ajasta menis juomien jonottamiseen ja se, etten sais pysyvää kuulovauriota illan aikana (hyvä kun muistutit tuosta metelistä). Ja se, että hinnat olis järkeviä niin ettei esim. yhdellä käymiseen menis noin kahtakymppiä. Näistä yleensä mikään ei toteudu Joensuun yökerhoissa käydessä. Sinänsä en odota, että Joensuussa mikään yökerho vois tarjota itselleni mitään sinänsä kiinnostavaa, mitä en olisi nähnyt jo siellä Kimmelissä vuonna 1997, mutta ne satunnaiset käyntikerrat olis huomattavasti siedettävämpiä jos edes nuo muutamat perusjutut olis kunnossa.
Tuota olen kanssa ihmetellyt jo pitkään, ettei mistään baarista saa ruokaa yöaikaan. Monessa muussa kaupungissa on ihan peruskauraa että pubissa keittiö on auki sulkemisaikaan saakka ja jengi myös syö, eikä vaan dokaa. Joensuussa sellanen on ihan ennen kuulumatonta. - rock n roll
Ilona on ihan hyvä kilpailija tähän P-K. osuuskauppatouhuun, jossa kaikki on kuollutta ja samaa; hinnat ja korttien kysely. Mielellään näkee kilpailua ja ainakin minä laitan rahani muualle kuin p-k:n ravintoloihin tai toimintaan. Vapaa kilpailu on ok, mutta tuntu että kaikkialla, ja varsinkin täällä S-ketju (ABC, Prisma, S-Marketit ym. valtaa liikaa alaa. Siksi valinta on muualla.
- kfijhotuhå09yu
Junteille perustettu kopio Lontoon Movidasta jonne on 5000 punnan jäsenyys että pääsee sisälle ja flawless drinkki joka myös maksaa useita tonneja kipale.
Paitsi että tämä Ilona lienee halpisversio tästä¨julkkisten IN mestasta Lontoossa.
En ole käynyt mutta sisustus ikkunasta katsottuna plussaa tänne peräkylälle.Mahtaneeko käydä sisuksissa yhtä laadukasta väkeä?
http://www.movida-london.com/home/
Joensuu on niin pieni paikka tuli todettua jo 90- luvulla että jos käyt kapakassa parissa kuukaudessa vaikkapa 3-4 kertaa tai komessakin niin samat naamat siellä pällistelee ettimässä lihaa.- Kuulemisiin
Jamo kirjotit:Itekin tykkään pubeista, mutta joskus sosiaalisista syistä on pakko mennä yökerhoon. En halua sirkustemppuja tai eksoottisia eläimiä, mulle riittäs ystävällinen tai edes neutraali palvelu ovella ja tiskillä, se ettei 2/3 ajasta menis juomien jonottamiseen ja se, etten sais pysyvää kuulovauriota illan aikana (hyvä kun muistutit tuosta metelistä). Ja se, että hinnat olis järkeviä niin ettei esim. yhdellä käymiseen menis noin kahtakymppiä
*
samaa mieltä :)
- Surkeaa palvelua
Itsellä Ilonasta vain huonoja kokemuksia. Asiakaspalvelu todella huonoa! Esim tilasin siellä Batteryn, ja kun kuulin että hinta 5€ pyörittelin päätäni, ja päivittelin hintaa. No Baarimikko aloitti välittömästi vittuilun, että tämä on baari, ja ei tarvitse täällä olla jos hinnat ei miellytä. Toinen tapaus on kun P-korttini oli keskeltä osittain halki, ja se piti tietenkin laittaa huolella kortinlukijaan maksaessa. Baarimikko tökkösi kortin sinne, ja kun kortinlukija ei tunnistanut korttia, baarimikko töksäytti, että ei kai se lue, kun varastettu kortti...Whaaaat? Totesin, että ei ole minun paikka, juokaa paskanne! Ei enää koskaan ilonaan, minun rahat menee jatkossa Kimmeliin ja poppiin!
- Voi voi
Lisäksi ilonaan "tutut"
Portsarit laskee 17 wee tyttöjä sisään... Kun on vesrajaa myöte oleva mekko päällä ja ikäistään "vanhemmalta" näyttävä nii sinne vaan! Sama ilmiö toimii bebossa valitettavasti- Elliott333
Ai jos henkkareita näyttää ja siinä on 17v mutta ulkonäkö on hyvä niin päästävät popissa vklpuna sisälle?
- sontaa2
Ei mene penniäkään PKO:n teinihelveteille minun rahoja.
Kaupunki tarvii kunnon baarin missä ikäraja väh, 25v.
Ei nää kasvatuksen jalot helmet pääsisi itkemään pahaa oloaan ja järjestyshäiriöitä olisi vähemmän kun paikka olisi pikkulapsilta kielletty.
Kyllä, alle 25 vuotiaat ovat vielä pikkulapsia. - GoIlonaGo
Kyllä se kuuluu minustakin ihan hyviin tapoihin ainakin se juoman hinta kertoa asiakkaalle... muutenhan sitä voitaisiin velottaa, mitä vaan halutaan. Kiitos ja ole hyvä voivat kiireessä unohtua, mutta kyllä nekin kuuluvat asiakaspalvelijan peruskohteliaisuuksiin.
Itse olen tosin saanut Ilonassa vain hyvää palvelua. - Ilouna
Ilonassa useasti käyneenä, ilman vesirajahametta, selvin päin ja humalassa, isolla porukalla ja yksin ja aina saanut hyvää palvelua, mutta toki osaan itse myös hymyillä ja olla kohtelias työntekijöille, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
- Paskamesta
Aivan vitun paska mesta. Ite en muutenkaa clubeista tykkää (ja veikkaan että suurin osa muistakaan ei pidä, mutta ei ymmärrä myöntää sitä itselleen) Mutta mitä tuosta tosiaan sanoisi. Itse käynyt monta kertaa. Opiskelen Itäsuomen Yliopistossa Joensuussa, ja ei täällä muuta clubia oikein ole. Ylihintasta paskaa, paskaa musaa. Henkilökunta vastasi töykeästi kun kysyin musiikista. Liian pieni tanssilattia. 0/5 ei enää ikinä
- Ilonaonkylläpaska
Et sitten vanhempaa keskustelua osannut nostaa?
- Orjanakotimaassa
Kaikki ulkomaalaistaustaiset pääsevät jonojen ohi
- buari
ilona ja las palmas portsarit puudeleita.kusi noussut päähän.
- SoCool
Rauhallinen paikka. Kävin tänään toteamassa!
- Anonyymi
Ei maksa vaivaa
- Anonyymi
Jos omista "liivit" niin portsarit nuolee hanurisi puhtaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733