Mulle joudutaan tekemään ympärileikkaus 2 viikon päästä. Mitä mieltä homot ovat niinku ylensäkin ympärileikatuista. Tykkäättekö tai onko kokemusta?
Ympärileikattu Homo.
37
2323
Vastaukset
- RomanceBoy
En usko että siitä haittaakaan on
- jesperix
Ite tykkään enempi tuppikalusta, mut se on makuasia. Esaria ei kait tarvitse kokonaan poistaa, jos on tarve väljentää?
- m23v.
jesperix kirjoitti:
Ite tykkään enempi tuppikalusta, mut se on makuasia. Esaria ei kait tarvitse kokonaan poistaa, jos on tarve väljentää?
makuasia. minulta on jouduttu poistamaan kokonaan ja hyvin tällä pärjäilty on.
- mulle se tehdään?
olen aloittaja. siis kokonaan poistetaan.
- riku95
Auttaahan se jo hygieniaan ja itte tykkään leikatuista ja ei-leikatuista kulleista. Eikä se haittaa seksissä tai tyydytyksessä vaikka on leikattu..
- Muskis
Ei tuosta ole haittaa. Se kiinnostaa ihan yhtä lailla. Käytännön tasolla tuo voi vaikuttaa seksiin, mutta seksissä mielikuvitus on vain plussaa.
- GAY-69
Vau! mulla on yhden illan kokemus ympärileikatusta juutalais pojasta, jolla oli upea ja Puhdas kyrpä!
- 4+9
Jep, kundikaverillani on leikattu ja täytyy sanoo et on paras ja tosiaan puhtain kyrpä mitä voi olla.
Tunto siinä kuulemma vähän on kärsinyt mut kai toi on yksilöllistä. Seksiin ei vaikuta ku positiivisessa mielessä. - Runosuonikohju
Kyllä hygieniasta pitää huolehtia joka tapauksessa. Ympärileikkaamattoman "puhtaus" tulee samasta syystä kuin tuntoherkkyyden väheneminen. Ilman suojaa ters.ka hankaa vaatteita vasten.
Tällainen hankaamalla tehty puhtaus ei ole sama asia kuin kuumalla vedellä tuotettu.
Mutta asian vierestä: Suuseksi ilman kondomia on tautiriski. Jos välität terveydestäsi, käytä kumia. - zecarius
Hmm olikos sattumoisin Espoossa ja meitsi tuli töistä ja sinulla kisuli lemmikkänä vai ... oliko nimesi J......
Ihan varmistin että olin minä taisit silmä leikkaukseen mennä pitääkö paikkansa....
2011
- toki joo.
komea ja puhdas...
- vetskuketju
Ero on häviävän pieni, sillä ainakin minulla muna näyttää ympärileikatulta, kun liikuvat vedetään taakse.
- hehhehepipsukka
Niinkuin joku tuossa sanoikin, että "tunto on kärsinyt", niinonhan se niin, että ympärileikkauksessa poistetaan peniksen 5 herkintä osa-aluetta... Mielummin olen saastaisella epähygienisellä kullilla, jos joku niin haluaa ympärileikkaamattomista ajatella, mutta minkäs sille voi jos on pakko leikata. On niitä kyllä nykyään muitakin vaihtoehtoja ja ympärileikkauksesta ollaankin luopumassa kokonaan, ainakin suomessa. Kulli ei ole minulle mikään maailman tärkein asia homojen välisissä suhteissa, mutta kyllä sen kävisin ennen käyttöä pesemässä vaikka minut olisi ympärileikattu. Ehkä tuo ympärileikattu penis on hygienisempi jos imee munaa jossain stockan vessassa ja pusikossa. Näitäkin yrittäjiä on monesti sattunut kohdalle...
- juu.
Kieli terskan ja esinahkan välissä tuntuu parhaalle.
- Jaggie
On myös totta, että, jos esinahkan alta et pese kunnolla, voit pahimmillaan saada jopa syövän. Esinahattomuus voi vaikuttaa terveyteen positiivisesti, mutta evoluutio on katsonut, että siitä on meille hyötyä. Turhan päiten en sitä poistattaisi.
- täytyy taas kokeilla
Oletteko kokeilleet puristaa sormilla esinahan umpeen ja sitten pissata niin esinahka pullistuu, on kuin pissa-ilmapallo!!
- odesw
Ympärileikkaus on kastraatiota vastaava loukkaus lapsen kehon koskemattomuutta vastaan, lapsen saamat psyykkiset vammat ovat mittavat ja purkautuvat aikuisiässä erinlaisina väkivallantekoina ja ongelmina seksuaalielämässä. (Freud, A., 1952)
Viime aikoina on ollut suosittua perustella ainakin poikien ympärileikkausta lääketieteellisin tekosyin. Mutta koska poikien ympärileikkausta on harrastettu jo ainakin 5000 vuotta, on tuskin todennäköistä, että ne perimmäiset syyt ovat lääketieteelliset.
Todellisen syyn kertoo suurimpana juutalaisena filosofina pidetty Moses Maimonides: YMPÄRILEIKKAUKSEN TARKOITUS ON SEKSUAALISEN HALUN JA KYVYN VÄHENTÄMINEN MORAALIN KORJAAMISEKSI SEKÄ RYHMÄÄN SITOUTTAMINEN.
Suomeksi sanottuna tämä tarkoittaa itsetyydytyksen, tai "itsesaastutuksen" kuten uskovat asian myös ilmaisevat, estäminen.
-Esinahka on peniksen tuntoherkin alue. Ympärileikkaamattomat miehet raportoivat sen olevan myös seksuaalisuudelle tärkein, merkittävästi terskaa tärkeämpi.
-Koreassa aikuisten miesten ympärileikkaus on yleistä. Alle sadasta haastatellusta 41 ilmaisi penetraatiokykynsä heikentyneen leikkauksen jälkeen, lisäksi tuli ongelmaksi saada itsensä kiihottumaan sooloseksissä ja mielihyvä väheni. Nuorilla ympärileikatuilla on useammin ongelmia saada erektio tai orgasmi.
-Ympärileikkaus kehittää peniksen päähän kovettuman, joka vähentää tuntoherkkyyttä. Se vaatii mieheltä kovempia ponnisteluja orgasmin saavuttamiseksi ja voi aiheuttaa kipuja naiselle. Koska miehellä ei ole esinahan liukuvaa liikettä suojana, yhdynnällä voi olla tuskallinen vaikutus naisen limakalvoihin.
-Suomessa poliisi tutkii muista kuin lääketieteellisistä syistä tehtyjä ympärileikkauksia törkeinä pahoinpitelyinä......ja erittäin hyvästä syystä.
Ympärileikattu penis on tunnoton ja yhdyntä on pakonomaista laukeamisen odotusta, laukeaminen ikäänkuin päättää pitkän piinan.
Myös suurin osa amerikkalaisista on ympärileikattuja, todennäköisesti juutalaisen suunnitelman mukaan, sulautuvat paremmin joukkoon ja jaettu vahinko on kaksinkertainen vahinko.
"Nuoruusvuosinani en näyttänyt penistäni kenellekään."
"En mennyt ulos urheilemaan syystä etten halunnut riisuutua ja olla suihkussa muiden kanssa."
"En ole koskaan osallistunut koulun yleisurheiluun tai naku-uintiin."
"Luulin että arpi oli rumin mitä olen koskaan nähnyt."
"Pidin penikseni ulkonäköä niin kauhistuttavana, että harrastin seksiä vain pimeässä."
"Tunsin olevani enemmän alasti kuin muut."
"Olen aina ollut tietoinen miltä tuntuu tarjota rumaa penistä seksikumppanille."
72 vuotias mies kertoo, että hän tuntee olevansa silvottu ja epämuodostunut "olen vihainen ympärileikkauksestani ... tänään olen aivan raivoissani!"
Toinen kertoo, ympärileikkaus on "barbaarista" ja että hän on vihainen ja vihamielinen vanhempiaan kohtaan.
"Olen nyt 50-vuotias", toinen kirjoittaa, "ei päivää ole vierähtänyt ympärileikkauksesta, ettenkö olisi kärsinyt tuskaa ja raivoa."
Yksi on hämmästynyt siitä, että kirjoittajat eivät ole tunteneet voivansa keskustella vapaasti tunteistaan paitsi satunnaisesti läheisen ystävän kesken.
"En ole koskaan puhunut tästä asiasta aijemmin", yksi heistä kirjoittaa, "se auttaa jos voi kertoa jollekin.
Toinen kirjoittaja sanoi, "kerran puhuin minun ympärileikkauksesta terapiassa, itkin koko tunnin ja olisi voinut itkeä kauemminkin."
Pelko hylkäämisestä ja pilkasta saattaa selittää epäröintiä paljastaa tunteitaan.
Yksi mies puhui lääkärille "Tunnen olevani silvottu" , lääkäri sanoi hänelle: "Älä ole naurettava! Ole iloinen siitä, mitä olet saanut."
"Kun yritin kertoa äidilleni," toinen kirjoittaa ", hän pilkkasi minua sanomalla," Mitä sinä välitä, jos olet menettänyt hieman iho? "
Kolme miehistä miettii vakavasti mahdollisuutta pyytää kirurgia palauttamaan esinahka.
http://www.nocirc.org/symposia/first/robertson.html
CHILDHOOD CIRCUMCISION:
LONG-TERM EMOTIONAL CONSEQUENCES- ihmettelee?
Oletko itse ympärileikattu ja et ole tykännyt lopputuloksesta vai miksi suhtautumisesi ympärileikkaukseen on noin negatiivinen?
- Olet itse silvottu
ihmettelee? kirjoitti:
Oletko itse ympärileikattu ja et ole tykännyt lopputuloksesta vai miksi suhtautumisesi ympärileikkaukseen on noin negatiivinen?
ja haluat muutkin silvottavan.
- Cutdude
Mee hoitoon, mulla paljas omasta halusta ja parempaa ei oo
- kundi 23
Niin voipihan se olla noinkin, kennelle se akilleen kantapää on missäkin.
Itse olin täyttänyt juuri 16v. kun esinahka jouduttiin poistamaan LÄÄKETIETTEELLISISTÄ SYISTÄ. Ajatus oli pelottava ja suorastaan kauhua herättävä.
Vanhempani, lääkärit, hoitajat ja psykologi - toimivat hyvässä yhteistyössä ja minua auttaen ja kaikki asiat selitettiin ja kerrattiin moneen kertaan.
Itse leikkaus tehtiin nukutuksessa ja kaikki sujui hyvin. Olihan tietysti lieviä kipuja, verenvuotoa, tikkien kanssa pieniä ongelmia, arkuutta terskassa, kipeää tekeviä tahyomaattaan tapahtuneita stondiksia, oudolta ja miksei nololtakin tuntunut kun vieraat ihmiset, pitelivät kikkeliä - mutta kaikkein kauheinta oli katsoa ensimmäisen kerran leikkauksen jälkiä. Itkuhan siinä tuli..mutta onneksi oli taas aikuisia paikalla, jotka kertoivat mm. että ei se jää tuollaiseksi". Täydellinen paraneminen vei n. kolme ja puolikuukautta. Terska oli arka tietysti aluksi ja siinä omat ongelmansa... Mutta lopputulos oli hyvä ja tuntui että penis kasvoi silmissä, oikeisiin mittoihinsa. Eipä ole tunto hävinnyt, kaverit ovat komeaksikin kehuneet ja toimii tilanteesa kuin tilanteessa hyvin. Käteenvedontaidon oppi melko pian. Joten kaikki ok. Ja kyllä sitä herkkyyttä löytyy, aivan yhtälailla kuin silloin, ennen leikkaustakin. Joten voimia ja rohkeutta sinulle joka olet ympärileikkaukseen menossa, uskon että kaikki menee hyvin ja pienten alkuvaikeuksien jälkeen kaikki on ok. Tsemppiä!!!
P.s. ja eikä yksikään homo kaverini ole sanonut, muuta kuin kehuja ja ovat kyllä käymässä kiinni kuin..... joten eipä siinäkään suhteessa ongelmia :) - leikattu mies
Onnea leikkaukseen - kaikki sujuu hyvin ja kuten tuolla kerrottiin aijemmin, juttu hoituu parhainpäin ja kalu taas loistokunnossa jonkin ajan päästä.
Kerro ihmeessä miten toimenpide ja toipuminen sujuu. - ermees
Onnittelut tunnottomasta silvotusta kullista!
- Rusmo
Toisin kuin naisilla, miehillä ympärileikkaus jättää tuntoherkimmän kohdan eli peniksen pään. Tuntoherkkyyden väheneminen johtuu vain siitä, että esinahka ei ole suojaamassa. Tästä on jopa apua, jos on taipumusta herkkään laukeamiseen ja, kun tiedät syyn, voit jopa koittaa suojata terskaa istuvilla alusvaatteilla ja rasvata, ettei se pääse kuivamaan. Koska leikkaus voidaan tehdä myös vain osittain, päätä suojaavaa nahkaa voidaan jättää jäljelle.
Seksistä suurin osa tapahtuu korvien välissä.
Ympärileikkaus tehdään kolmesta syystä. Toistuvien bakteeritulehdusten takia, esinahan muodostaessa tiukan kauluksen tai esinahan aukon tukkeutumisen yhteydessä. Sitä voidaan tehdä myös repeämisten korjaamisessa.
Ympärileikkaus on näissä fiksu hoito ja johtaa potilaalle miellyttävämpään seksiselämään.
Ennen leikkaukseen ryhtymistä, voisi kokeilla nahan venytystä ja kannattaa myös muistaa, että se voidaan myös tehdä osittain, jolloin jätetään osa esinahasta. Uskonnollisesta syystä esinahan poisto on pelkkää typeryyttä.
- hyvät jatkot vaan
ermees sen ilmeisesti tietää - harmi että epäonnistuivat kohdallasi, se on perin harvinaista, mutta mahdollista. oyan osaa.
- 13+6
Omani leikattiin noin vuosi sitten ja ei kauheasti huonoa sanottavaa kyllä ole. Herkkyys ei ole kadonnut(toki ajan mittaan voi heikentyä), ei tarvi rasvailla ja runkkaaminen onnistuu kuten ennenkin. Myös miehelläni on leikattu(lapsuudesta asti), ja hyvin toimii tuokin vehje.
- mulle se tehdään?
joo kiitti. tosi kivaa kuulla positiivisia juttuja näistä leikatuista! jännittää tuo leikkaus vaan niin paljon. siis viikon päästä leikataan....
- Kuulumisiin!!
mulle se tehdään? kirjoitti:
joo kiitti. tosi kivaa kuulla positiivisia juttuja näistä leikatuista! jännittää tuo leikkaus vaan niin paljon. siis viikon päästä leikataan....
Hyvin kaikki menee, usko pois. Tsemppiä!
- :) TSEMPPIÄ
Tsemppiä myös minulta, jätä omaan arvoonsa täältä nämä jotkut kommentit.
Toivotan että kaikku menee hyvin ja meneehän se. Muistan itse jännittäneeni myös ko. toimenpiteeseen menoa, mutta kaikki toimi ja sujui aivan hyvin.
Relaa niin paljon kuin pystyt.
Hyvät voinnit ja onnea matkaan ja paljon!!!- mulle se tehdään?
moi. leikkauiksesta nyt 3 päivää. muuten ihan jees, mutta yölliset erektiot hieman kivuliaita :(...
- mulle se tehdään?
moi. leikkauiksesta nyt 3 päivää. muuten ihan jees, mutta yölliset erektiot hieman kivuliaita :(...
niin ja toivottavasti kundeja kiinnostaa tää mun ymp.leikt. muna. :)
Ainakin poikkeaa massasta :D - TAPIO AUTIO
niin ja toivottavasti kundeja kiinnostaa tää mun ymp.leikt. muna. :)
Ainakin poikkeaa massasta :DMOROT! YKS AUTISMISÄÄTIÖN PROJEKTIPÄÄLLIKKÖ JANNE HALUISI KUORIA OMILLA ETU TÖRÄHAMPAILLAAN JONKUN HOMOMIEHEN PENIKSEN TERSKAN VALKOISTA PESEMÄTÖNTÄ IHON ERITETTÄ MUTTEI MIELELLÄÄN ESINAHAN OLLESSA TAKANA HAJUJEN TAKIA.
- si-ki
Sain Itä-Pasilassa kerran 20v. pojan ympärileikattua kullia. Poika oli koht. pitkä ja kulli sen mukainen. Täytyy sanoa, että kyrpä oli kerrassaan komea ja maistui hyvälle, varsinkin se ihana sperma. Ympärileikkaus on mielestäöni hyvä, vaikka en itse ole ympärileikkauttanut omaa aarrettani.
- juuustonaksu
jos olis rahaa ja rohkeutta niin kävisin leikkauttamassa esarista muutaman sentin pois, eli nk osittainen ympärileikkaus, ulkonäkö ja hygieniasyistä
- SiKi 1
Ympärileikattu kulli on lepotilassakin kauniimpi kuin esinahalla varustettu. Terska on miellyttävä katsella vapaana esinahasta. Homona tykkään kyllä ympärileikatuista kaluista..Ja sperma on varmasti yhtä hyvää kuin tuppikulleillakin.
do not want to get rid of any thing from my body :((
- toisiiaan täydentävä
Olemme olleet puolisoni kanssa, yli kymmenen vuotta, hänet on pienenä leikattu radikaalisti (israel) itse ole tälläinen suomalainen reilun tupin omistava. Kaikki hommat sujuu, sängyssä ja tietenkn muutenkin. Tuntuu että rakastuimme eileen...
Alussa hieman opettelemista ja sitä lisäsi ystäväni lievä katkeruus nahattomuudestaan. Kun keksimme "ankkuroinnin" niin ystäväkin on saanut tuntea, nahan nautinnon :).
Minusta hänen kalunsa on kaunein, mitä olen nähnyt ja rakkaus kukoistaa molemmin puolin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381