oppia ikä kaikki

oppinut

Et koskaan pyytänyt anteeksi sitä, että hait samalla uutta naista, kun tapailit minua. Sun profiilisi paljasti sinut, kun viimeinkin tajusin etsiä sitä. Ja se selitti monta juttua sun höpöpuheista näiden vuosien aikana.

Oliko oikein pitää minua varalla ja nautiskella olostasi, seksistä yms? Samalla, kun etsit parempaa?

Teit minusta pellen, jota käytetään parempaa etsiessä. Käyttöesine, arvoton. Ja nyt kuitenkin haluaisit jatkaa. Jessus sentään. En edes viitsi kommentoida sun viestiäsi.

Elämä opettaa ja koulutus on kovaa. Kiitos sulle... Mut uhallakin aion deletoita sinut. En kokemusta, se oli opettavaista. Mut täytyy olla olemassa myös ihmisiä, joilla on jotain moraalia. Luotan siihen ja sinä voit olla ja elää miten tahdot.

4

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuusi a

Joo....kannattaa olla varovainen....toisilla sama facebookissa...on profiili omalla nimellä....eläinryhmää....ja keksityllä nimellä...

• pölkpougoighlk

profiili voi olla sen vuoksi, että haluaa selvittää mitä toinen on hakemassa sieltä, kun on huomannut , että taas se ukko on uudella deittipalstalla..että sellasta.

• rhklx

Ap: Tuota harrastaa valitettavan moni.

• MissyG

Teit hyvän hankalan päätöksen. Minulle kävi samoin. Arvostetaan itseämme ja puolisoa jatkossakin, unohdetaan ikävät menneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe