Minulla on 20-vuotias naispuolinen ystävä, jolla on 18-vuotias pikkusisko. Molemmat asuvat kirjoilla vielä vanhempiensa katon alla tosin ystäväni majailee suurimmaksi osaksi poikaystävänsä luona, joka asuu myös vanhempiensa kanssa. Minulle on tullut tietoon, että ystäväni ei asu/majaile kotonaan, koska hänen pikkusiskonsa pahoinpitelee häntä. Ystäväni joutuu juoksemaan talossa ovien taakse piiloon kun sisko tulee perässä ovia hakaten yrittäessään päästä satuttamaan ystävääni.
Tammikuussa ystäväni poikaystävä lähtee armeijaan, jolloin ystäväni on pakko palata "kotiinsa", missä joutuu pelkäämään pahoinpidellyksi tulemista. Sisarusten vanhemmat ovat tietoisia tilanteesta, mutta eivät tee asialle mitään. Ainoa mitä on tapahtunut on ollut kehotus ystävälleni muuttaa kotoa pois. Siihen hänellä ei ole varaa eikä tätä tilannetta karkaamalla pitäisikään setviä mielestäni!
Molemmat osapuolet ovat täysi-ikäisiä. Miten tähän asiaan voidaan puuttua!? Olen todella neuvoton ja huolissani ystävästäni. Hän ei halua "pilata" perhettään viemällä asiaa viranomaisille, mutta pelkään itse meneväni liian pitkälle, jos asia ei liikahda mihinkään suuntaan. Auttakaa minua auttamaan ystävääni!!!
Väkivalta sisarusten välillä
Haluan auttaa!
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie572543Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää492315Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta22302Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten722223Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut512072Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1372027HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363981765Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1081706Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt221589Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241524