Väkivalta sisarusten välillä

Haluan auttaa!

Minulla on 20-vuotias naispuolinen ystävä, jolla on 18-vuotias pikkusisko. Molemmat asuvat kirjoilla vielä vanhempiensa katon alla tosin ystäväni majailee suurimmaksi osaksi poikaystävänsä luona, joka asuu myös vanhempiensa kanssa. Minulle on tullut tietoon, että ystäväni ei asu/majaile kotonaan, koska hänen pikkusiskonsa pahoinpitelee häntä. Ystäväni joutuu juoksemaan talossa ovien taakse piiloon kun sisko tulee perässä ovia hakaten yrittäessään päästä satuttamaan ystävääni.

Tammikuussa ystäväni poikaystävä lähtee armeijaan, jolloin ystäväni on pakko palata "kotiinsa", missä joutuu pelkäämään pahoinpidellyksi tulemista. Sisarusten vanhemmat ovat tietoisia tilanteesta, mutta eivät tee asialle mitään. Ainoa mitä on tapahtunut on ollut kehotus ystävälleni muuttaa kotoa pois. Siihen hänellä ei ole varaa eikä tätä tilannetta karkaamalla pitäisikään setviä mielestäni!

Molemmat osapuolet ovat täysi-ikäisiä. Miten tähän asiaan voidaan puuttua!? Olen todella neuvoton ja huolissani ystävästäni. Hän ei halua "pilata" perhettään viemällä asiaa viranomaisille, mutta pelkään itse meneväni liian pitkälle, jos asia ei liikahda mihinkään suuntaan. Auttakaa minua auttamaan ystävääni!!!

0

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
        Maailman menoa
        132
        3977
      2. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
        Ikävä
        25
        3909
      3. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
        Maailman menoa
        17
        3417
      4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
        Ikävä
        79
        3387
      5. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
        Maailman menoa
        61
        3264
      6. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
        Ikävä
        52
        3194
      7. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
        Ikävä
        29
        2945
      8. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
        Ikävä
        81
        2846
      9. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
        Ikävä
        54