Mies paloi poroksi parkissa!

Kuoleman-Liekit

34

2348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolokko kuolema

      Tota,,, se tapahtu ton uutisen mukaan uimahallin parkis,, emmä muuta tiä.

    • Karmeaaa!

      Hei mitä jösses sentäs siellä on sattunut?? Eihän kukaan voi itsesyttyä ellei jotain vähintäs valele itsensä bensalla ja tuikkaa roihuun eivoi olla totta :(

    • Niin surullista

      Kukahan Mikkelin lukuisista mopoautoilijoista oli kyseessä?

      • joopasen kyllä

        petu


    • voiv ovi

      Rantakeitaallako tämä tapahtui..

    • PiiPaa

      Onpas hämärää. Poliisilla lienee enemmänkin tietoa syttymissyystä. Tuhopolttoa yrittänyt?

      • PiiPaa

        Oho, jos lukis tarkemmin. Sehän oli hänen oma muovipulkkansa :P


    • Sätkä Sulevi

      On kerran tippunu autossa tupakoiessa tulipää kauluksesta sisään ja nimenomaan kaupan parkkipaikalla niin sain hepulin ja ryntäsin autosta ulos riisumaan kamalan älämöläkkälän kans mut onneks oli EU-direktiivin mukainen paloturvallisuus kledjuissa niin tuli vaan reikiä sinne tänne ja rintakarvat hiillostu silleen.

      • Onni onnettomuudessa

        Minulla taasen oli sellainen tuulen pitävä tohottajasytkäri ja sytytin ulkona tupakan ja sujautin sytkärin takaisin paidan rintataskuun mutta sytkäriinpä oli tullut vika eikä liekki ollut sammunut ja tasku alkoi palamaan ja suurinpiirtein kuvauksesi kaltaisesti kävi minullekin. Onneksi ei ollut talvi ja päällä taiwanilainen untuvatakki.


    • hhhhhhhhhhhh

      Rantakylä uimahallin Rantakeitaan parkkipaikalla:(

    • , , , , ,

      Oliko nuori vai vanha ihminen....

    • Järjen ääni

      TUPAKKA TAPPAA!

    • hottis

      Tää keskustelu on ihan liekeissä!

    • tiude88

      Tässä jutussa haisee ihan palaneen käry.

    • Merkillistä.

      http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288416252885.html?ref=hs-tf-promo1
      Tässä yksitapaus.
      Raahessa sattui myös aikoinaan samanlainen tapaus. Mies paloi vaatteidensa sisään
      kesken pyörällä ajon.
      Selityksenä oli, että sytytin oli falskannut taskuun.
      Itsesyttymisiä on sattunut kautta aikojen mutta selitykset eivät ole aivan uskottavia.

    • surullista.

      En koskaan toivoisi tuota kohtaloa kenellekään. Toivottavasti selviää pian mistä on kyse! Vaikka se ei saa takaisin ketään. Ja jos muille ei kävisi samoin, opitaan jotain tapauksesta. :(

    • kunnioitusta

      Miksi te ette osaa keskustella näinkin surullisesta aiheesta asiallisesti, aletaan mollaamaan muita. Miettikää mitä kirjoitatte.

    • kurpitsapäät!

      Ihmetytti kyllä että mitä kun näin uutisen että miten noin, ei varmasti ollut ainakaan mikään äks-fileet itsestään syttyminen, sillä on ollut jotain polttonestettä tai jotain siinä sitten... kerron savonlinnalaisille erään idean kummitustalosta junaradan varressa halloween-yöksi, jos tämä palvelu sen suo että saa kertoa...

    • -silminnäkijä-

      Tapauksen tyypillä oli tupakansytytin takataskussa, ja istuessaan se iski vahingossa liekkiä - pahaksionneksi juuri sillä hetkellä häneltä pääsi iso pieru joka ruokki liekkiä traagisiin mittasuhteisiin. Surullinen tapaus kaikenkaikkiaan.

      • jyskän parsija

        vittu et oot tyhmä mut mikkeliläine ,se selittää


    • Poroleike

      Haloo!
      Voiko mies palaa POROKSI?

      • tee itse

        Voi. Otsikko lehdessä: Vakava hirvikolari nelostiellä,hirvi paloi poroksi.


    • Ei kai ollut Pietu??

      • hentunen

        Kyllä oli!!


      • hamekangasta pojille
        hentunen kirjoitti:

        Kyllä oli!!

        Juoruti juoruti.


    • :'(

      Kuullu vaan että "olisi" polttanut itsensä.. itse en kyllä tuohon osaa uskoa..

    • Joooojuuuuu

      Jos oli ketä epäilen, niin onpahan yksi törttö liikenteessä vähemmän, eikä ajele enää kännissa.
      Piste.

    • professori Turunen

      evoluutio korjaa mädät hedelmät

      • E. V. O. Luutio

        "evoluutio korjaa mädät hedelmät "

        Jos se niin tekisi, tämä palsta olisi aika hiljainen.


    • oijoih

      Kuulin että henkilö oli Otavasta :(

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe