Mies paloi poroksi parkissa!

Kuoleman-Liekit

34

2297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolokko kuolema

Tota,,, se tapahtu ton uutisen mukaan uimahallin parkis,, emmä muuta tiä.

• Karmeaaa!

Hei mitä jösses sentäs siellä on sattunut?? Eihän kukaan voi itsesyttyä ellei jotain vähintäs valele itsensä bensalla ja tuikkaa roihuun eivoi olla totta :(

• Niin surullista

Kukahan Mikkelin lukuisista mopoautoilijoista oli kyseessä?

• joopasen kyllä

petu

• voiv ovi

Rantakeitaallako tämä tapahtui..

• PiiPaa

Onpas hämärää. Poliisilla lienee enemmänkin tietoa syttymissyystä. Tuhopolttoa yrittänyt?

• PiiPaa

Oho, jos lukis tarkemmin. Sehän oli hänen oma muovipulkkansa :P

• Sätkä Sulevi

On kerran tippunu autossa tupakoiessa tulipää kauluksesta sisään ja nimenomaan kaupan parkkipaikalla niin sain hepulin ja ryntäsin autosta ulos riisumaan kamalan älämöläkkälän kans mut onneks oli EU-direktiivin mukainen paloturvallisuus kledjuissa niin tuli vaan reikiä sinne tänne ja rintakarvat hiillostu silleen.

• Onni onnettomuudessa

Minulla taasen oli sellainen tuulen pitävä tohottajasytkäri ja sytytin ulkona tupakan ja sujautin sytkärin takaisin paidan rintataskuun mutta sytkäriinpä oli tullut vika eikä liekki ollut sammunut ja tasku alkoi palamaan ja suurinpiirtein kuvauksesi kaltaisesti kävi minullekin. Onneksi ei ollut talvi ja päällä taiwanilainen untuvatakki.

• hhhhhhhhhhhh

Rantakylä uimahallin Rantakeitaan parkkipaikalla:(

• , , , , ,

Oliko nuori vai vanha ihminen....

• Järjen ääni

TUPAKKA TAPPAA!

• hottis

Tää keskustelu on ihan liekeissä!

• tiude88

Tässä jutussa haisee ihan palaneen käry.

• Merkillistä.
    • surullista.

En koskaan toivoisi tuota kohtaloa kenellekään. Toivottavasti selviää pian mistä on kyse! Vaikka se ei saa takaisin ketään. Ja jos muille ei kävisi samoin, opitaan jotain tapauksesta. :(

• kunnioitusta

Miksi te ette osaa keskustella näinkin surullisesta aiheesta asiallisesti, aletaan mollaamaan muita. Miettikää mitä kirjoitatte.

• kurpitsapäät!

Ihmetytti kyllä että mitä kun näin uutisen että miten noin, ei varmasti ollut ainakaan mikään äks-fileet itsestään syttyminen, sillä on ollut jotain polttonestettä tai jotain siinä sitten... kerron savonlinnalaisille erään idean kummitustalosta junaradan varressa halloween-yöksi, jos tämä palvelu sen suo että saa kertoa...

• -silminnäkijä-

Tapauksen tyypillä oli tupakansytytin takataskussa, ja istuessaan se iski vahingossa liekkiä - pahaksionneksi juuri sillä hetkellä häneltä pääsi iso pieru joka ruokki liekkiä traagisiin mittasuhteisiin. Surullinen tapaus kaikenkaikkiaan.

• jyskän parsija

vittu et oot tyhmä mut mikkeliläine ,se selittää

• Poroleike

Haloo!
      Voiko mies palaa POROKSI?

• tee itse

Voi. Otsikko lehdessä: Vakava hirvikolari nelostiellä,hirvi paloi poroksi.

• Ei kai ollut Pietu??

• hentunen

Kyllä oli!!

• hamekangasta pojille
        hentunen kirjoitti:

Kyllä oli!!

Juoruti juoruti.

• :'(

Kuullu vaan että "olisi" polttanut itsensä.. itse en kyllä tuohon osaa uskoa..

• Joooojuuuuu

Jos oli ketä epäilen, niin onpahan yksi törttö liikenteessä vähemmän, eikä ajele enää kännissa.
      Piste.

• professori Turunen

evoluutio korjaa mädät hedelmät

• E. V. O. Luutio

"evoluutio korjaa mädät hedelmät "

Jos se niin tekisi, tämä palsta olisi aika hiljainen.

• oijoih

Kuulin että henkilö oli Otavasta :(

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe