nyt tulee 100000 km onko muita jotka on ajaneet.
F 650 vm 1999
2
280
Vastaukset
- Ippen1
Mulla on -99 mallinen F650 ST ja ajettu 48500km ja luulen ettei 100000km ole paha määrä kunhan saan tässä venttiilit säädettyä ja käynti paranee sen myötä.Ostin pyörän 2011 ja pyörää oli huolettu/korjattu tosi huonosti.Kilometrejä oli 36500 silloin kun ostin ja olen nyt laittanu kuntoon vikoja ja luulen että tosi pätevä kampe kun saan vielä venttiilit kondikseen.Sitä en ymmärrä että liikkeissä suositellaan 15w/50 tai 10w/50 öljyä tälläiseen pyörään vaikka öljy pitää Suomessa olla 5w/40 tai vielä mieluummin 0w40.
- iugkh
Itse käytän motoissa 15W-50 öljyä, koska venttiilikoneisto on silloin hiljaisempi.
Liian ohut öljy valuu venttiilikoneistosta pois pyörän seistessä ja seuraava startti lähtee sitten kuivalla koneistolla liikkeelle. Tämä lienee syy valmistajien öljysuosituksiin.
En tosin ole omistanut yksipyttyistä Bemaria, mutta italobikeissä olen asiasta vakuuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2232955Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell101665Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51347- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1251177- 751117
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531032Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922