Minulla on Nintendo DSi ja siihen nintendogs koirapeli johon nyt tarvitsisin apua. Siinä alussa kun on valittu koira ja ostettu niin opetetaan sille nimi ja sitten temppu. nyt ongelmana on se että en voi opettaa sille sitä temppua kosko kun meen siitä pelin valikosta pois jossa näkyy ne omat koirat niin sinne yläkulmaan ei tule sitä puhekuplaa että tulisi se mikrofooni ja voisi opettaa kuten ennenkin. (aloitin pelin uudestaan, enkä ole kovin kokenut pelaaja) Oon opettanu sille sen nimen mut silti se ei tuu mun luo kun vaan pillistä. jos painan sitä kutsupilli nappia se tulee mun luo ja sitä voi vaan silittää mutta ei voi tehdä mitään. Sitte se valittaa koko ajan että: Did Minni (koiran nimi) respond you? keep calling her name so she can get used to hearing it. Mitä mun pitää tehä ku sitä mikrofooni juttuu ei tuu. Toivon että jotkut vastailisivat tänne pian ja että niistä olisi hyötyä. Kiitos jo etukäteen jos autat!
Apua nintendogs peliin!
Jenniii
1
124
Vastaukset
- nintendogsi
1. valitse haluamasi rotu kennelistä 2. kutsu sitä isosta painikkeesta alaruudun keskellä 3. silitä koiraa niin kauan kuin näyttö sumenee ja siihen tulee tekstiä 4. ohita tekstit 5. nimeä koira samalla äänensävyllä ja korkeudella 6. kun se on oppinut nimensä ja olet kirjoittanut sen oikein opeta se istumaan (sama juttu kun nimen opettaminen) 7. kun se on oppinut istu komennon kirjoita se 8. kun olet kirjoittanut niin koiran pitäisi kävellä huoneessa 9. kutsu sitä nimellä kunnes se tulee luoksesi ja pyydä sitä istumaan. toivottavasti tämä auttoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082