Minulla on kaulassani rippiristi jonka olen saanut 10 vuottta sitten, joten kannattaako tätä pitää yllä kun olen menossa tunisiaan? Siellähän ollaan hyvin kiivasmielisiä Islamin uskosta.
Jeesuksen risti
4
187
Vastaukset
- eihuolta!
Rauhassa voit ristiä kaulassa pitää, voin taata! Ei siellä nyt niin kiivas mielisiä kuitenkaan olla.. Tiesitkös, että Soussessa on jopa aivan tavallinen kirkko, jossa pidetään joka viikko jumalanpalveluksia jne. :)
- Hohhoijaa
Tässä näkee, ettei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain äärettömän tyhmiä ihmisiä.
- Tyhmä kysymys :D
Kyllähän se näin tietenki on :D Mutta mitä nyt on lukenu uutisjuttuja niin alko vain mietityttämään
- maailmanmatkaaja71
Ei haittaa vaikka kysyy mita tahansa, yleensa tyhmat kysymykset ovat niita parhaimpia ja on viisasta kysya etukateen esim maan tavoista jos ei ole paikassa aiemmin vieraillut. Mutta Tunisia on muitten uskontojen suhteen ok ja suvaitsevainen, olen itsekin vieraillut kirkossa paakaupungissa Tunisissa. Mutta ei kaikki arabimaat ole yhta suvaitsevaisia - en pitaisi ristia kaulassani esim Saudeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266