Morjesta. Olen -95 syntynyt poika ja opiskelen lukiossa. Kutsunnat ovat siis vielä vuoden päässä ja pääsykokeet vielä pitemmällä. Olen vahvasti sitä mieltä, että haen valmiusjoukkoihin sitten kun sen aika koittaa. Mihin kaikkeen minun pitäisi panostaa tästä päivästä lähtien? Käyn lenkillä ja salilla, mutta onko jotain erityistä huomioitavaa? Lukion keskiarvo pyörii 8 paikkeilla ja tavoitteena tietysti sitäkin nostaa ennen kolmatta vuotta. Englanti on 10 (Ilmeisesti mihin kiinnitetään huomiota valmiusjoukoissa?) Kiitos vastauksista jo etukäteen, saatat auttaa nuorta saavuttamaan unelmansa :)
Haaveena valmiusjoukot
Yman95
1
406
Vastaukset
- dakgbögbösköbkö
ei numeroihin kiinnitetä huomiota. se ratkasee kykenetkö kommunikoimaan englanniksi. nimenomaan he hakevat toimintakykyisiä tyyppejä joka suhteessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm35615- 39610
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446