Morjesta. Olen -95 syntynyt poika ja opiskelen lukiossa. Kutsunnat ovat siis vielä vuoden päässä ja pääsykokeet vielä pitemmällä. Olen vahvasti sitä mieltä, että haen valmiusjoukkoihin sitten kun sen aika koittaa. Mihin kaikkeen minun pitäisi panostaa tästä päivästä lähtien? Käyn lenkillä ja salilla, mutta onko jotain erityistä huomioitavaa? Lukion keskiarvo pyörii 8 paikkeilla ja tavoitteena tietysti sitäkin nostaa ennen kolmatta vuotta. Englanti on 10 (Ilmeisesti mihin kiinnitetään huomiota valmiusjoukoissa?) Kiitos vastauksista jo etukäteen, saatat auttaa nuorta saavuttamaan unelmansa :)
Haaveena valmiusjoukot
Yman95
1
226
Vastaukset
- dakgbögbösköbkö
ei numeroihin kiinnitetä huomiota. se ratkasee kykenetkö kommunikoimaan englanniksi. nimenomaan he hakevat toimintakykyisiä tyyppejä joka suhteessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978