Majoitus Lontoossa

fajfaä

Olen lähdössä Lontooseen viikoksi: en haluaisi maksaa hotellista ihan maltaita, siisti, mukava ja sijainniltaan loistava B&B kävisi mainiosti.

Missä sinä olet kokenut parhaimmat majoituksesi Lontoossa, mitä suosittelisit ja miksi?

5

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ++++++++++

      Olen tälläkin palstalla suositellut Rhodes Hotellia. Osoite Sussex Gardens ihan Paddingtonin kupeessa, kaksi kadunylitystä matkaa. Toisella puolella Hyde Park ja Lancaster Gaten maanalaisen asema.
      Olemme yöpyneet tuolla kolmesti, ja talvella taas menossa. Hotelli on siisti, mukava palvelultaan ja hinta-laatusuhde on hyvä. Huoneet ovat pienet, mutta ikkunat tiiviit, kylppärit uusittu ja kuumaa vettä riittää.
      Parhaimman majoituksen Lontoossa olen saanut Park Plaza Westminster ja Park Plaza County Hall -hotelleissa, mutta niiden hintataso on jo vähän toista kuin Rhodes Hotellin. Kannattaa kuitenkin katsoa olisiko vaikka joku hyvä tarjous noihin. Nuo sijaitsevat London Eyen vieressä, lähin asema Waterloo.

    • Lontookoukussa

      Gower Steerilla on vieri vieressä useampia pikkuhotelleita, hintataso niissä kutakuinkin sama, 60 puntaa yhden hengen huone aamiaisen kera, oma kylpyhuone sisältyy hintaan. Jos jaat kylppärin, on hinta halvempi, en suosittele, näyttivät olevan pieniä, kun taas omassa huoneessa se kylppäri oli ihan asiallinen.

      Mielestäni sijainti oli mitä parhain. Olen aiemmin yöpynyt Notting Hillin laitamilla, alua ok, mutta sijainti ei läheskään niin hyvä. Vaikka pääseehän metrolla kaikkialle. Mutta mielestäni on hyvä, että sen lisäksi on useita bussilinjoja ja lisäksi kävellenkin pääsee moneen paikkaan, säästää aikaa, koska julkisilla matkustaminen on usein ruuhkaista.

      • Lontookoukussa

        Lyöntivirhe: siis Gower Streetilla.


    • vierailija290+1231

      Blackheath The Clarendon Hotel

      http://www.clarendonhotel.com/accommodation/


      Kauniit maisemat suoraan Greenwich Parkin puistoon, joka ulottuu Cutty Shark:iin saakka, ja jossa jäerjestettiin Lontoon Olympialaisten 2012 aikaan mm. hevosratsastuskilpailuita.

      Etäisyydet ja palvelut (muutamat) Hotellilta:

      Puistoalueita, kirkko, lampi: alle minuutti
      Juna: 3-5 min
      Bussipysäkki: alle minuutti
      Starbucks / Costa Cafe: 3 min
      Kioski: n. 3-4 min
      Vaatekauppoja/putiikkeja: 2 min
      ravintoloita (2-5 tähteä):


      Esimerkki kahden henkilön huoneesta aamupala. (Huonevarusteina hiustenkuivain, kylpyamme, lämmitys, televisio, sohva, tee kahvi, vedenkeitin yms perusvarustelua.)

      Nov 25 £95.00 (GBP)
      Nov 26 £99.00 (GBP)
      Nov 27 £99.00 (GBP)

      Base Rate £293.00 (GBP)
      (Huom! päivämäärät!)

      Halvin ko. hotellin tarjoama huoneq1

      Nov 25 £75.00 (GBP)
      Nov 26 £79.00 (GBP)
      Nov 27 £79.00 (GBP)

      Base Rate £233.00 (GBP)
      (Huom! päivämäärät!)

    • Lisää näitä!!

      Lisää (rauhallisisa) hostelleja ja B&B -tyyppisiä vaihtoehtoja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe