Tarviin asu apua ! Eli semmone kotitekone asu ois hakusessa, eli ei mitää Punanaamion kalliita asuja ! Jos tiimarissa on jotain halvalla niin siitä saa ilmoittaa, mutta mieluiten kotitekoinen :) Mulla oli jo ideana ekana olla piru, mut sit mietin et ois kiva olla joku erikoinen :D Ja mietin, et voisin tehä liimasta haavoja kasvoihin ja sillee :) Ois kiva jos olisin joku kuollut, tai semmone :D Ideoita ??
Halloweeeeen :)
5
238
Vastaukset
- Auttakaa!!
Joku auttaa ?? :(
- Halloween:3
Uskoisin että olet tyttö..joku vanha pitkä yöpaita (yksivärinen ja mieluusti vaalea)
Osta tekoverta ja valuta sitä ihan reilusti naamalle ja anna valua paidalle, myös tahri kädet ja käsivarret, sotke myös paita. Kiharra vähän hiuksia tupeeraa vähän.. pistä talkkia/puuteria naamalle niin että siitä tulee valkoinen mustaa tai tummaa luomiväriä/tai hiiltä sotke sillä naamaasi .. Sillä saat helpon ja nopean- Auttakaa!!
saiskohan tiimarista tekoverta ? :D ja juu olen tyttö
- Halloveen:3
Auttakaa!! kirjoitti:
saiskohan tiimarista tekoverta ? :D ja juu olen tyttö
No joistakin Tiimareista voi löytyä nän halloweenin aikaan tekoverta, myös esim br lelusta löytyy sellanen paketti missä on tekoverta ja sit arpivahaa ja maaleja ja punanaamiossa parilla eurolla on kanssa tekoverta... Senkus tarkkaan vaan katson nii löydät ;)
- Auttakaa!!
Halloveen:3 kirjoitti:
No joistakin Tiimareista voi löytyä nän halloweenin aikaan tekoverta, myös esim br lelusta löytyy sellanen paketti missä on tekoverta ja sit arpivahaa ja maaleja ja punanaamiossa parilla eurolla on kanssa tekoverta... Senkus tarkkaan vaan katson nii löydät ;)
ookei, kiitos ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2355390Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465350Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2222904Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442444- 652052
- 701850
- 2081714
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1861362Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,231303Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3361248