Tarviin asu apua ! Eli semmone kotitekone asu ois hakusessa, eli ei mitää Punanaamion kalliita asuja ! Jos tiimarissa on jotain halvalla niin siitä saa ilmoittaa, mutta mieluiten kotitekoinen :) Mulla oli jo ideana ekana olla piru, mut sit mietin et ois kiva olla joku erikoinen :D Ja mietin, et voisin tehä liimasta haavoja kasvoihin ja sillee :) Ois kiva jos olisin joku kuollut, tai semmone :D Ideoita ??
Halloweeeeen :)
5
221
Vastaukset
- Auttakaa!!
Joku auttaa ?? :(
- Halloween:3
Uskoisin että olet tyttö..joku vanha pitkä yöpaita (yksivärinen ja mieluusti vaalea)
Osta tekoverta ja valuta sitä ihan reilusti naamalle ja anna valua paidalle, myös tahri kädet ja käsivarret, sotke myös paita. Kiharra vähän hiuksia tupeeraa vähän.. pistä talkkia/puuteria naamalle niin että siitä tulee valkoinen mustaa tai tummaa luomiväriä/tai hiiltä sotke sillä naamaasi .. Sillä saat helpon ja nopean- Auttakaa!!
saiskohan tiimarista tekoverta ? :D ja juu olen tyttö
- Halloveen:3
Auttakaa!! kirjoitti:
saiskohan tiimarista tekoverta ? :D ja juu olen tyttö
No joistakin Tiimareista voi löytyä nän halloweenin aikaan tekoverta, myös esim br lelusta löytyy sellanen paketti missä on tekoverta ja sit arpivahaa ja maaleja ja punanaamiossa parilla eurolla on kanssa tekoverta... Senkus tarkkaan vaan katson nii löydät ;)
- Auttakaa!!
Halloveen:3 kirjoitti:
No joistakin Tiimareista voi löytyä nän halloweenin aikaan tekoverta, myös esim br lelusta löytyy sellanen paketti missä on tekoverta ja sit arpivahaa ja maaleja ja punanaamiossa parilla eurolla on kanssa tekoverta... Senkus tarkkaan vaan katson nii löydät ;)
ookei, kiitos ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104