Muistaako kukaan enää Sleepy Sleepersien ja Leningrad Cowboyssien pienikokoista basistia Silu Seppälää? Vieläkö mies on hengissä? Soittaako se enään missään bändissä? Tapasin Silun sattumalta vuonna 1988! Kova jäbä juomaan kaljaa!
Silu Seppälä
12
8577
Vastaukset
- pyörii
meillä e-karjalassa päin. Kovin on kaveri kärsineen näköinen, mutta hengissä.
- Silu fani
Todellako?! Itse nimittäin asun nykyisin Etelä-Karjalan eräässä kunnassa! Missä paikkakunnalla näit Silun? 1988 kun näin Silun asuin Hesassa ja tapasin hänet Vanhan Kuppilassa! Tarjosin sille oluen! Niin no näin hänet tietysti 1993 Helsingin Senaatintorilla soittamassa bassoa Total Balalaika Shoussa Leningrad Cowboysseissa ja Yyterissä 1994 samassa hommassa! Muuten Silu voitti 1991 Parhaan miesnäyttelijän Jussin elokuvasta Zombie ja Kummitusjuna!
- Imatralainen
Silu fani kirjoitti:
Todellako?! Itse nimittäin asun nykyisin Etelä-Karjalan eräässä kunnassa! Missä paikkakunnalla näit Silun? 1988 kun näin Silun asuin Hesassa ja tapasin hänet Vanhan Kuppilassa! Tarjosin sille oluen! Niin no näin hänet tietysti 1993 Helsingin Senaatintorilla soittamassa bassoa Total Balalaika Shoussa Leningrad Cowboysseissa ja Yyterissä 1994 samassa hommassa! Muuten Silu voitti 1991 Parhaan miesnäyttelijän Jussin elokuvasta Zombie ja Kummitusjuna!
pyöri ainakin useaan otteeseen täällä Imatralla. Tuttu näky oli kesäisin terasseilla :)
- mie
Se pyörii Lappeenrannan paareissa.Miks on tänne muuttanu,sitä en helvetti ymmärrä.
- Pete
se täällä Etelä-karjalassa asuu! Veikkaanpa että Hesassa!
- mie
Pete kirjoitti:
vittu,mee Lappeenrannan satamaan Suvi-Saimaalle ni saatat ehkä huomata sen tuoppi kädessä siellä ja "perskärpäsiä" ympärillä.
- paikkakunnan
mie kirjoitti:
vittu,mee Lappeenrannan satamaan Suvi-Saimaalle ni saatat ehkä huomata sen tuoppi kädessä siellä ja "perskärpäsiä" ympärillä.
nähty Lpr:ssa, mutta taitaa asustella Joutsenossa. Silulle terkkuja ja Tsemiä!
- Zombie ja kummitusju
Pete kirjoitti:
No ei asu enää Stadissa. Imatra-Joutseno-LPR-akselilla nähty kesällä monessakin mestassa. Ja tosiaan, ONNEA!!! Ihan kuin nyt lukisi tätä palstaa, heh... :D
- mattilakalle
itsekin aasun lappeenrannassa silu on käyny meillä kalja maistuu hyvin silulle
- Pilleros
Silu 60 vuotta tänään 20.9. Onnea!
- Trabant Express
No perkutarallaa..... "vanha" surusilmä täyttää pyöreitä!!! ONNEA!!!
- örkki
Trabant Express kirjoitti:
No perkutarallaa..... "vanha" surusilmä täyttää pyöreitä!!! ONNEA!!!
Eräs fani ilmoittautuu o/
Aloitin bassonsoiton nähtyäni elokuvan Zombie ja kummitusjuna.
Onnea vaan Silulle!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849