Ärsyttävin mainos

ärsyttävääää..

Mainostaminen on tullut jäädäkseen,sitä on tv:ssä,radion joka kanavalla,ostoskeskuksissa pauhaa joka liikkeessä eri musiikki,käytävät huutaa tarjouksia jne.

Itse näppään ainakin äänen pois ja jopa vaihdan kanavaa ainakin Zalando-mainoksen ajaksi.

Se on kauheista kauhein,kundi tulee melkein ulos teeveestä hurjin katsein,ei kestä,ei ei...

22

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lievää verenpaineen nousua (mikä minun tapauksessani lienee hyväksi) aiheuttaa Miia Nuutilan tähdittämä Danone Activia -mainos. Siitä paistaa sellainen tekopirteys ja teennäisyys, että ärsyttää jopa minuakin.

      Ja toisekseen uskotellaan, että sokerijogurttia syömällä ruoansulatushäiriöt katoavat, heh.. :)

      • NIIIN samaa mieltä sekä
        ketjun aloittajan että sinun kanssasi.

        Kiljumismainos oli ehkä ensin hauska, mutta jatkuva toisto ehkäisee tehokkaasti ko firman palvelujen käyttämisen.
        Nuutilan tähdittämä mainos taas oli jo eka kerralla niin teennäinen, että oikein ällötti!


    • expimot

      Se mainos jossa vainoharhainen aikamiespoika soittelee Saarioisella työskentelevälle äidilleen "epäilyttävistä" ruoista, on todella surkea...

      Salando huvitti ekalla kerralla, mutta nyt on ihan sietämätön...

      • mamiblu

        Aha. Ihan samat inhokin minullakin. Liika toisto pilasi Zalandon mainoksen ja Activia mainokset.

        Olen ratkaissut televisiossa ongelman kanavapujottelemalla mainosten ajan tai käymällä jossain. Joskus menee ihan torkkuessa mainoskatko.


    • Nissen

      Joulumainos lokakuussa!!!!

    • Sibone

      Melki kaikki ohjelmat kun katon, katon tallennettuna. Eri aikaan, kun tulee telkusta. Silloin saa mainokset pikakelauksella ohi.
      Ei tuu yhtään yksittäistä mainosta mieleen, ne on kärsimystä kaikki.. siis jos katson ohjelmaa "reaaliajassa".
      Taidan sen katkon aikana usein käväistä jossain, esim. jääkaapilla.. hampaiden pesulla..

      • Pikakelaus on minullekin pelastus - muutenkin tiettyjen kanavien ohjelmissa tuntuu tuo"mainospätk" olevan viiden minuutin välein...


      • Minea44 kirjoitti:

        Pikakelaus on minullekin pelastus - muutenkin tiettyjen kanavien ohjelmissa tuntuu tuo"mainospätk" olevan viiden minuutin välein...

        Mulla, kun vuorotyö.. huomenta vaan..:). Niin tulee joskus tallennettua sellastakin, että menee pikakelauksella suuri osa ohjelmaakin :) Ihmeesti tuo tavaratalosta vuosikausia sitte ostettu boxi on kestänyt, ja toiminut sillä "rullaamisella".
        Sitte, kun sopiva aika, on kiva niitä selailla.
        Iltapulu.fi, on kyllä hyvä, muttei tuu usein käytettyä.


    • Rattus sp.

      15 minuutissa yrittäjäksi :). Ajatelkaa tilannetta, että nousuhumalassa perustaa yrityksen ja krapula-aamuna tajuaa, mitä on tullut mokattua. No, omalta kohdalta en juo humalahakuisesti, joten ei kai tuosta ole pelkoa.

      Joka tapauksessa yrittäjyys mielestäni vaatii harkintaa, eikä 15 minuutin yrityksen perustamista netissä.

    • mainokset samaan aik

      Minä taas pidän useimmista mainoksista, eritoten Gina Trikosta! Olen mies juu, enhän minä noita vetäviä nuoria naisia muuten katsoisi.

      Zalandon mainos naurattaa minua joka kerta huvittavuudellaan! Nainen kirkuu onnesta saadessaan taas uudet kengät, mies siitä että hän luultavasti joutuu maksamaan vaimonsa ostokset, taas. Vähän niin kuin meillä...

      Mikäpä mainoksia on katsellessa, kun melkein kaikissa on nykyisin huumoria ja seksiä!

      On minullakin mainoksia, jotka saavat vaihtamaan kanavaa, esimerkiksi HD-kanavien ja kanal-digitalin mainokset! Ja sitten se ärsyttävä tyyppi, joka tulee melkein ruudusta olkkariin mainostamaan typeriä ruuansulatusaineitaan!

    • Phoca5

      Ei mitään ongelmaa.
      Olen virittänyt sekä töllöön että radioon vain YLEn laatukanavat, joilla ei karju yksikään mainostaja. Helppoa ja ilmaista, suosittelen!
      Ohjelmien laatukin on huippua mökäjööttikanaviin verrattuna.

    • Hei kun keikuskelen

      Huomenta täältä päin.

      Koska sitä tv:tä minulla ei ole, niin en yhtikäs ollenkaan, enkä laisinkaan voi sanoa mainoksista mitään.
      Telkkaria katselen silloin tällöin pojan luona ja äitini kera.

      Mainostelevision se kohta, jossa ilmoitetaan, että Jatkuu, niin siihen oon kiinnittänyt huomiota ja totean tähän, että Ai jee, että ne pöllöt on kivoja, jotka pomppivat kuinka kulloinkin. Kekseliäisyyttä on sillä ihmisellä ollu, joka niitä keksiskelee.

      Esim. yhen muistan, jossa kuuluu sihinää ja pöllö huurustuu. "Hän" heittää siinä löylyä. Sitten kans semmosen oon nähnyt, jossa kaks pöllöä vierekkäin etenee tanssin askelin (taustalla musiikkia). Idea ilmeisesti siitä Tanssii tähtien kanssa-ohjelmasta? Muitakin kivoja Jatkuu-juttuja oon nähnyt, vaikken nyt tähän hätään muista kaikkia. Lisää muistan varmaankin heti sen jälkeen, kun olen lähettänyt tämän vastaukseni:)

      • laahustava2

        Mainokset on ihan kivoja kun silloin kerkiää vaikka kääntämään kylkeä niin ei puudu paikat.


    • Ei järjen hiventäkää

      En voi sietää tyhmiä ja tietämättömyyteen perustuvia juttuja. Esim. oliko se Siwa, joka mainostaa ruokana hodaria ja kokista. Mitä h-n ruokaa ne ovat? Turhaa mössöä suolelle, ei mitään ravintoarvoa kummassakaan.

    • Kuulun porukkaan joka tallentaa ohjelmat, ainakin mainosteeveeltä.
      Kun kelaa mainokset niin ei jää ärsyttäviä ja toisaalta jos tulee vaikka asiaa jääkaaplle niin pyöriköön sen aikaa,

    • Ei saa ostaa kenkiä

      Saarioisen tyhmien äitien väsäämiä ruokia olen boikotoinut jo kauan. Zalandon tuotteita taas en pääse tilaamaan, kun sinne tarvitaan miespuolisen sukulaisen lupa. Niin se ukko mainoksessa ainakin vaahtoaa, että älä päästä vaimoasi jne. ikinä Zalandon osoitteeseen. Kai mä luvan saisin, mutten kehtaa kysyä.

    • *

      Edellä jo mainittujen, minuakin ärrrsyttävien mainosten lisäksi Nissenin rillimainos.
      Yli kahta kuiukautta liian aikaisen hoilataan joululaulua.

      Mitkään huutomainokset eivät innosta minua ainakaan ostamaan, täysin päinvastoin.
      Kaukosäädin saa kyytiä, ja tallennuksilla pikakelaan kaikki mainokset.

    • Entäs nämä hämärät nimikkeet kala- ja broilerifileille? Lidl mainosti yhteen aikaan myyvänsä lohen sisäfilettä. Millähän googlekäännöksellä sekin oli tehty.

      Broileria jalostetaan paitsi lihallisesti, myös sanallisesti. Aikaisemmin oli olemassa rintapala, reisipala, ja siipiä. Nyt sitä saa jo fileenä, sisäfileenä, ja et ikinä arvaa mistä ruumiinosasta tehdään paistifilettä!

    • laskun tulos
    • Anonyymi

      Hei niin just, ärsyttävä äänikin, sitte mitä. Laitan päälleni kun menen tfeille, ja sitte uusi fwliks mainos yekis mieli jotain hyvää pastaa rrrrrt

    • Anonyymi

      mainokset on tarkoituksella järkyttäviä , vastenmielisiä , ne jää paremmin mieleen , semmosta .

    • Anonyymi

      Onneksi on YLE.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe