s market jämsänkoski

miksi näin

miksi kaupassa myyjät ei tervehdi asiakkaita.naamat kippuralla suurimmalla osalla työntekijöistä.mikä mättää?

48

3421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku vaan

      Kyllä Jämsänkoskella henkilökunta tervehtii ja on iloisella mieliellä =) Mukava asioida.
      Mutta menepä Jämsän S-marketiin, siellä aioidessa oikein aistii henkilökunnan kireät välit ja siellä ei hymyä irtoa henkilökunnalta saatika tervehdystä!!

    • samaa mieltä

      huomannut olen saman .en tiedä syytä,oisko yleinen pahoinvointi?onneks kaupan voi valita toistaiseksi!

      • joku vaan

        niimpä... paljon olen alkanut asioimaan jämsänkosken k-kaupassa. Palvelu mahtavaa =)


    • 1+13

      aikalailla samaa on kaikissa ossuuskaupan paikoissa täällä keskisessä suomessa, siksipä olenkin siirtynyt asioimaan muualle kun ei noita hapannaamoja jaksa katella.

      • paprut

        Kyllä ne minua tervehtii ja hymyäkin irtoaa,mutta jos te valittajat olette itse niitä hapannaamoja että teitä säikähtää niin ei se hymy silloin herkässä ole.
        Kannattaa katsoa peiliin kun lähtee kauppaan jos sieltä löytyisi vastaus:)


    • joujougangstaniga69

      Itsellenihän on samantekevää, "tervehtivätkö" minua vai eivät. Ei oo multa pois, joten esitänkin sinulle kysymyksen: onko ko. 'asia' jotenkin sinulta pois?

      Ei sit mitään egopaska selityksii plz.

    • Ari68

      Itse tottunut suurempiin kaupunkeihin joissa tällainen ei edes pistä silmään.
      Nyt kun ammatin puolesta asustan Jämsänkoskella, niin ei se minua ainakaan hetkauta että kaupassa ei tervehditä. Mummoilla pyörii näköjään vanhusvaipat housuissa kun ei osata tervehtiä. Voi voi.

    • topias

      Oliskohan työnantajalla mitään tekemistä hymyttömyyteen ja tympeään käytökseen? Enpä oo enää vuosiin nähnyt aidosti hymyilevää ja tyytyväistä S-ketjun asiakaspalvelijaa. Tottakai pitää muistaa vanha sanonta metsästä ja sinne huutamisesta, mutta kyllä mainitsemani "trendi" alkaa olla tätä päivää....

      • s-ketjulainen

        Ootko käynyt kaikki S-ketjun paikan katsomassa, vai mistä tiedät?


    • kassatäti

      mee nyt vittuun t. kassa

    • hilleritp

      Kyllä S-marketissa on mukavia,asiallisia tyttöjä kassalla.Taitaa viestiketjun aloittaja olla joku katkera entinen S-marketin myyjä.

      • vaihdanko

        kyllä tuo asiakkaille äyskiminen ja ilkeily on oikeesti täs kylässä ongelma niin Jämmsässä kun Jämsänkoskellakin..kulkevat jopa kylillä ilkeilemässä ja puuttuvat yksityisasioihin


    • CaroLuna*

      Asioin itse kyseisessä kaupassa ja osapuilleen siellä on palvelu kassoilla kohdallaan. Toki muutamia poikkeuksiakin löytyy, mutta sekin on enemmän sääntö kuin poikkeus, sillä näin on joka paikassa. Vaan eipä tuo menoa haitanne, ostokset saa tehtyä vaikka kassatäti olisikin sitruunan syönyt. :)

    • bonus10

      Samantekevää tervehtiikö, mutta sais edes kassapalvelua.Hyllyjä täytetään hirveellä laumalla ja yksi kassa palvelee ja jumalaton jono.Ei hyvä, ei!!

    • bonusta toistaiseksi

      Sama meno tuntuu jatkuvan. Nythän siellä on hyrskyn myrskyn ja kassajonot sen kun pitenee. Tänäänkin kymmeniä ihmisiä jonossa ja yksi kassa. Ja älkää nyt sitten sanoko, että mihinkäs tässä on kiire. Kyllä joillakin joskus on!

      • asiakas7

        Remonttihan siellä on meneillään että ehkä sen takia on kauppa hyrskyn myrskyn..Jos on niin kauhea kiire niin kauppa on kyllä koko päivän auki käydä asioimassa.


    • tyytyväinen1

      olkaa nyt saatana onnellisia, että uudistuksia tehdään!! mitä enemmän porukkaa tekemässä sen nopeemmin se valmistuu. Mitä luulet kannattaako tänne tulla asiasta taas narisemaan? miksi et siellä kaupassa voi jättää palautetta!

    • hössensplöffen

      Jos nyt puhutaan ihan ilman sarvia ja hampaita, niin olen itsekkin huomannut että monesti on vain yhdellä kassalla myyjä palvelemassa. Itseäni ei haittaa, mulla niin kiire yleensä ole että tälläisesta asiasta mieleni pahoittaisin.

    • bonus_

      asiaksa7 meinaat, että pitäs mennä kauppaan sillon kun ei ole jonoa??? sitä on ihme kyllä nykyään aina, kun siellä käy. Olen kyllä siirtynyt Jämsään asiakkaaksi ja niin on moni muukin. Ainakin pihassa seisovi´sta autoista päätellen. Vaikka siellä olisi muutama asiakas, niistäkin saa joka helevatun kerta jonon aikaiseksi, vieläkin!! Olenkin siirtynyt Jämsään asiakkaaksi. Saatan poiketa jotain pientä ostamaan s-marketista jos on unohtunut jämpsän reissulla :) sitä saa mitä tilaa.

      • Jonotod

        En ole siellä jonoa vuosiin nähnyt paitsi jos sitä tehdään yhdellä kassalla


    • tyytyväinen

      Kyllä jämsän S-marketissakin on hyllyt muutettu ja kassa jonoja piisaa . Olen saanut kosken S-marketissa hyvää palvelua , ei sen takia ole tarvinnut ruveta vakituisesti Jämsän Ässässä käymään .

    • vähänks otta kaalii

      Nytt kun kesä tulee kovaa kyytiä,niin pitäsköhän niihin kassoja saada enemmän sinne.aina on jonoo kun s-markettiin astuu.ja mielummin nopeita kassoja eikä niitä jotka vetelee tavaroita ihan rauhassa ja joskus tuntuu että tahalteen hidastelee,yksi kassatäti varsinkin

    • s-kanava

      Olen samaa mieltä! Jatkuvasti jonot kassalla. Juurikin näin, yleensä on vaan yksi kassa. Joku tulee jos viitsii naama nyrpeänä kassalle, kun kello soi. Huonoa asiakaspalvelua!

    • MAMA 1

      Olen samaa mieltä edellisien kanssa!!.siellä kassajonossa kerkee pakasteet ja jäätelöt sulaan liruiks.

    • sulaa, sulaa

      Ei jumankauta!! Eikö siellä kaupassa ymmärretä asiakaspalvelun päälle yhtään mitään. Palautetta on annettu, mutta mikään ei muutu. Kassoja lisää kiitos!!! Ärsyttää jo niin monia asiakkaita.

      • asiakas kanssa

        se minua kismittää, et kun menet aamulla kauppaan kukaan ei huomenta sano, ja tää yksi nainen kailottaa niin että koko kauppa raikuu.........


      • naapurikuntiin

        No ei ymmäretä enään missään kaupassa siksi Bussit vie eurolla kahdella naapurikuntiin..ne ovat kyllä huomanneet mediasta tämän porsaanreijän..joka kassalla palvelu kireää ilkeää juoruilevaa


    • Resurssit Venäjälle

      Henkilöstöresursseista päätetään S-ryhmässä ylemmällä taholla. Yksittäisen kaupan myyjät tai marketpäälliköt eivät päätä henkilöstön määrästä. Tällä hetkellä s-ryhmä yrittää saada aikaiseksi säästöjä säästämällä henkilöstökuluista. Ja Venäjälle sitten tehdään investoiteja. Kuhunkin kauppaan on laskettu tietty henkilöstömäärä, jolla pitää pärjätä. Valitettavasti tämä useinmiten tarkoittaa liian pientä henkilöstöä, etenkin pienissä marketeissa, jotka eivät tuota yhtä paljon kuin hybermarketit. Tällöin työt pitää priorisoida. Jos kassoilla olevien myyjien määrää lisätään, jää hyllytykseen vähemmän myyjiä. Kumpi sitten hankaloittaa ruokaostosten tekoa enemmän: se, että hyllyissä ei ole tuotteita vai se, että kassoilla joutuu jonottamaan joitain minuuteja?

      Kannattaa kokeilla olisiko ylemmälle tasolle valittamisesta hyötyä. Tosin epäilen vahvasti, että ei ole. Jämsänkoskelaisten pakasteet ovat todennäköisesti S-ryhmän prioriteeteissa melko alhaalla. Suosittelen suosiolla thermokassin ostamista.

    • hapan naama

      investoikoon mihkä hyvään ,ni kyllä tervehtiä voi asiakasta vai onko sekin investoitu.

      • hymy naama

        Ite olet hapannaama, kun minä menen kauppaan ja tervehdin niin jokainen on tervehtinyt,taidat mennä oikein sillä mielellä että jos ei myyjä sinua tervehdi niin heti valitat, jos katsoisit peiliin ja yrittäisit itse hymyillä.


      • Metsä vastaa
        hymy naama kirjoitti:

        Ite olet hapannaama, kun minä menen kauppaan ja tervehdin niin jokainen on tervehtinyt,taidat mennä oikein sillä mielellä että jos ei myyjä sinua tervehdi niin heti valitat, jos katsoisit peiliin ja yrittäisit itse hymyillä.

        Mä oon kyllä samoilla linjoilla ja vähän ihmettelenkin, miten se tuntuu olevan niin, että ne samat tyypit saa aina kaikkialla sitä huonoa palvelua. Itse olen aina henkilökunnalle ystävällinen, enkä edes muista milloin olisin saanut huonoa palvelua.


    • diudau4

      kyllä se on sellanen juttu että ei siellä tervehditä,vaikka itse tervehdin.kääntävät päänsä pois päin

      • vähään tyytyväinen

        Kyllä kosken S-marketissa henkilökunta tervehtii ja kassoilla on joskus jonoja ,mutta niin on joka kaupassa missä olen käynyt . Menkää valittajat M-kauppaan siellä selviytyy nopeasti ei ole jonoja, kun harvoin on autojakaan pihassa.


      • hymy naama
        vähään tyytyväinen kirjoitti:

        Kyllä kosken S-marketissa henkilökunta tervehtii ja kassoilla on joskus jonoja ,mutta niin on joka kaupassa missä olen käynyt . Menkää valittajat M-kauppaan siellä selviytyy nopeasti ei ole jonoja, kun harvoin on autojakaan pihassa.

        Samaa mieltä nimim. vähään tyytyväinen.


    • fghdhthhttrh

      Mene sen nätin noin kaksikymppisen näköisen tytön luo kassalle. Hän tervehtii sinua ja naama ei varmasti ole kippuralla.

      Tietenkään hänkään ei aina ole saatavilla, joten välillä täytyy tyytyä toiseen ihmiseen.

      Varmaan aika surkea elämä kaikilla osa-alueilla, jos "ilman tervehdystä jääminen" kaupassa tekee ihmisen näin ärtyneeksi.

      Tiedän yhden tälläisen, mutta sinä et varmaan ole hän; hänellä ei ole tietokonetta eikä internet-yhteyttä.

      First world problems...

    • Plaah4

      Kyllä tämän Jämsänkosken S-Marketin vetäjän tulisi pitää kunnon kehityskeskustelut. Tänäkin kesänä nuoret tytöt/pojat palvelevat ja edes yrittävät jonoista huolimatta olla palveluhenkisiä. Ns. vakio porukka edelleen kellon soinnista huolimatta kääntävät selkänsä ja väistävät vastuuta. Eikä sekään ole hirveän hyvää mainosta, että välillä myydään vanhoja eineksiä. S-kauppa muutenkin on vähän kyseenalainen asiakasomistaja yhtiö, miksi ruveta pankiksi jos periaatteessa kaikki tuotto pitäisi näkyä hinnoissa ja palveluissa? Itse luovun vihreän kortin lumoista ja siirrän ostokseni LIDL ketjuun, ruokakassi 50 eurolla on taatusti isompi kuin S/K- ryhmän kaupoista. No taas tulee arvostelua, että raha menee ulkomaille, eihän se sinne täysin mene! Juuri LIDL ketju ilmoitti tuovansa lisää työpaikkoja keski-suomeen laajentamalla Laukaan jakelukeskusta. Oletteko muuten epäilijät klo.20 saaneet tuoretta leipää muualtakuin LIDListä?

      • turpa umpeen

        s-ryhmä ei ole s-pankki.

        ja köyhällehän kaikki on kallista, eikös se vanha sanonta niin mene!
        kantakaan vaan rahanne lidliin (=saksaan)


    • Pluuh

      Plaah4 kirjoitat asiaa! Nuoret jaksavat palvella. Vanhat myyjät tulee naamat mutrussa kassalle jos tulevat.... ja niitä kassoja...kele lisää ruuhka-aikana.

      • aikaa on

        Mihin on kiire, jos jonoa syntyy niin aina tuleee lisäkassa palvelemaan .Alkaa tympiin ainaiset valittajat .Jos siinä kassalla menee minuutti jonotelessa niin sitten pelataan hedelmäpeliä 20min ja ei kiire minnekkään.
        Katsokaa peiliin valittajat asioin melkein päivittäin ja pieni jonotus ei minua haittaa.

        Ottakaa joskus kellolla aika niin ei jonotusajat pitkiä ole.


    • röihin.fi

      Juu tulee, kun tulee. Ei me kaikki pelata hedelmäpeliä, töihinkin on mentävä. Veronmaksajien ei ole aikaa hengailla s-markein kassoilla tai pelien parissa.

      • aikaa on

        Siinä taas yksi luuseri joka luulee olevansa muita parempi,että on oikein töihinkin mentävä onpa minuuttiaikataulu sulla kireä.Herää 5min aikaisemmin niin ei haittaa minuutin jonotus


    • kimikimikimikimi

      Kyllähän se totta on, että Jämsänkosken s-marketissa kauan ollut henkilökunta on ilmeiltään juuri sellaisia, että mitä tänne tulette meidän päiväämme häiritsemään. Yksi myyjä siellä kimittää kovaan ääneen, että jo ulko-ovelta voisi häntä kohti suunnistaa, mikäli tämä nainen sattuisi miellyttämään. Antaa lisäksi itsestään sellaisen mielikuvan, että olisi isommassakin asemassa ko. liikkeessä. Tuntuu myöskin olevan sitä mieltä, että hän vaan osaa hommat ja muut eivät tiedä mistää mitään. Nyt ollutkin rauhallisempaa siellä, kun olisko tämä kimittäjä peräti lomalla vai olisiko jo saanut lopputilin, kun ei varmaan itse tajua sitä ottaa.

    • hyvää palvelua

      Olen huomannut etttä menimpä mihin kauppaan hyvänsä kassa jonoja on milloin enempi toisinaan vähempi . Nykyyisin ihmisillä tuntuu olevan aina kiire ja kaikki pitäisi tapahtua siinä silmän räpäyksessä . Mikähän siinä on kun olen saanut hyvää palvelua niin s-marketissa koskella kuin jämsässä . Sanonta niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan , pitää jossain määrin paikkansa . Ei kai kukaan ole aina suu korvisssa yhtä hymyä ellei ole jäänyt kestohymy päälle .

    • voi, voi

      Onpa elämässä vähän murheita, jos pitää tuollaisesta alkaa oikein jossakin palstalla valittamaan.
      Mulle on aivan sama, hymyileekö tai tervehtiikö joku kassa kaupassa vai ei. Pääasia, että hoitaa ostokset nopeasti kassaan ja antaa rahasta oikein takaisin.
      Se riittää.
      Kaikki muu on sitten extraa. Mutta jos sitä "muuta" ei tule, niin eipä huoleta.
      Yleensä käykin niin, että itse ehdin sanomaan kassalle ystävällisesti Terve. Ja vastaus kyllä tulee, ja yleensä hymyn kanssa...

    • Nappisimmukka

      Sitähän varten nämä palstat ovat, että tänne voi tulla valittamaan, kun ei päin naama uskalleta. Eihän siinä mitään pahaa ole, kunhan tajuaa miettiä pariin kertaan mitä tänne kirjoittaa. Joskus näkee viestejä, mitkä olisi todellakin voitu jättää kirjoittamatta. Viihdyttäväähän näitä on silloin tällöin lueskella, eikös? :)

      • Turhaan

        On kyllä sanottu suoraankin mutta asiakas haukutaan tässä kylässä


    • Tottatoinenpuoli

      Juu,ei minunkaan maailmani siihen kaadu jos ei kaupan työntekijät tervehdi,mutta kun itse on sen aikakauden lapsi ollut,jolloin kotona opetettiin nuo huomenta,päivää,kiitos jne. Se oli perussääntö olla kohtelias.Mutta olikohan se sitä vanhaa hyvää aikaa:)

    • Miisuliiniliini

      Ei ole Jämsän S- marketissakaan niitä kassoja tarpeeksi aina pitkät jonot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe