onko vaalipudjetti kunnossa? Oletteko rehellisiä? Voiko teihin luottaa?
Perussuomalaiset ehdokkaat
33
666
Vastaukset
- Psnro136
ON! 120e flyerit , 50e pelipaita , 4 x kahvipaketti ja polttoaine n.35e muihin mihin olen osallisena ( 16 ehdokasta) netti/ kahvila n. 75 e eli = 280 e on KOKO minun
BUDJETTI!!! Sekin on jakaantunut 4,5kk eli n 62e KK
Toivottavasti luottamus kasvoi!
T. Jonne Hautala Ps ehdokas nro 136 - Jari.Nuutin
Itse ainakin äänestän perussuomalaisten ehdokasta ja muutenkin perussuomalaiset on niin rehellisiä ja luotettavia ihmisiä.
- Virkamies luotettava
Perussuomalaisten listoilla on ainakin yksi virkamies, Eetu.
Suosittelen. - Tuppimulli
Hyvä Perussuomalaiset ! Sdp:llä taitaa puntti tutista
Osalla Perussuomalaisista on oma talous :)
Huh..Huh... nirin narin pieri ja pani :D - laposte
Perussuomalaiset Riihimäellä
134 Hautala Hanna parturi-kampaaja,yrittäjä
135 Selenius Heini ryhmäpäällikkö
136 Hautala Jonne omaishoitaja
137 Ovaskainen Mauno teknisen työn opettaja
138 Eronen Juha ajoneuvokuljettaja
139 Mikonen Jari nuoriso-ohjaaja
140 Rantala Juha HR-speciasti
141 Heikkinen Jari Rakennus yrittäjä
142 Juurinen Pauli työnjohtaja
143 Tuominen Marko tradenomi
144 Lappalainen Helena toimitusjohtaja
145 Rasimus Edvard ympäristötarkastaja
146 Lapveteläinen Antero lähihoitaja
148 Ranta Juha järjestelmätukihenkilö
149 Rissanen Simo yrittäjä- Tarkkuutta listoihin
Listalta "unohtunut" 147 Vainionpää Henry, Senior Designer... kävin sitä eilen äänestämässä.
- Masa
Tarkkuutta listoihin kirjoitti:
Listalta "unohtunut" 147 Vainionpää Henry, Senior Designer... kävin sitä eilen äänestämässä.
Sai myös mun äänen.
- kantttis
HYVÄ PERSUT!
- Loanheitolle
Terve ! Ensinnäkin olen rehellisesti ilmoittanut olevani työtön toisekseen olisin oikeutettu kehitysvammaisten lasteni omaishoitajaksi mutta kun kunnalla ei ole rahaa niin en voi sitä saada. Koulutukseltani olen Rakennusmies ... Mitä tulee ulkonäkööni aloin kaljuuntumaan jo 20v :D olen mielummin kalju kuin lemmenlaiva kapteeni lookilla :D ... Päissäni en ole minnekkään kirjoitellut mielestäni sellainen ei ole korrektia kun kyseessä on kuitenkin kunnallisvaalit..
Kiitos kuitenkin kommentistasi ja tule ihmeessä ensi kerralla juttelemaan jos jokin asia mietityttää
Ystävällisin terveisin Jonne Hautala # 136 - valtuusto vaihtoon
Ainoa ryhmä, joka voi tuoda muutoksen on peruSriksulaiset. Nykyinen valtuusto sotkenut asiansa mm. Kalmussa, linja-autoasemassa ja terveydenhuollossa. Kuka näitä sotkuja enää haluaa lisää? Minä äänestän 145.
- kukahan olisi
Kun hoitaisivat ensin omat henkilökohtaiset asiansa kuntoon, niin sitten voisivat hoitaa muidenkin asioita.
En luota perussuomalaisiin ehdokkaisiin.
- Persu Uzala
Kyllä. Hienosti menee. Äänestetty 143 Marko "Levymessu" Tuomista. Jatkoon.
- Muutosta tarvitaan
Muutosta tarvitaan. Nykyinen valtuusto sotkenut täysin riksun asiat Kalmussa, linja-autoasemassa sekä terveydenhuollossa. Ei enää sotkuja lisää. Uudet valtuutetut ja muutosta. Äänestän perSriksulaisia.
Äänestä Sinäkin. Käytä valtaasi vaikuttaa asioihin ja muutokseen!- Eikka Selkäkeikka
Kerropas meille äänestäjille, millaisen muutoksen meinaat tehdä, jos valtuustoon pääset?
- mikä muutos?
Persut huutaa keskustelupalstoilla ja ketjuissa kuorossa muutosta. Kukaan heistä ei kuitenkaan vaivaudu kertomaan äänestäjille, mitä asioita he muuttaisivat ja mihin suuntaan. Mahtanevatko itsekään tietää?
Sitäpaitsi yksi persuryhmä yksin ei mitään muutosta valtuustossa saa aikaan niin kauan kun esim demarit ja kokoomus on suurimmat ryhmät ja toimii kimpassa.
Demokratiassa kun asiat ratkaistaankin valtuuston enemmistön, ei valtuutettujen aikaansaaman desibelimäärän perusteella. - radiogirl1
Ääneni annoin nro 134. Juuri tällaista jämäkkää lapsiperheiden ja vammaisten etuja ajavaa ihmistä tarvitaan valtuustoon. En halua päättäjiksi mitään villasukanneulojia tai paskanpuhujia, siksi ääneni annan tästälähtien aina persuille :)
- Tuuli Hattu
MInäkin voisin äänestää persuja, jos he vaivautuisvat edes selittämään, minkälaista muutosta he ajavat. Ja ohjelmaansa seuraavalle valtuustokaudelle. Mutta jos mitään tietoa niistä ei tule, en minä myöskään heitä äänestä.
Se nimittäin ei politiikassa riitä, että ollaan vaan eri mieltä kuin muut. - Persuittekki
Kurkkaappa täältä www.riihimaenperussuomalaiset.fi sekä kuntavaali ohjelmaan www.perussuomalaiset.fi
Erimielisyys ei ole Perussuomalaisten valttikortti vaan todellinen halu muuttaa asioita - sisdo
en ainakaan viitsi enää ropoakaan kolehtiin antaa, päätyyvät kuitenkin muiden taskuun,nimimerkillä en ois ikinä uskonu ,
- kitinä iivarit
Itse ainakin äänestän perussuomalaista. Tyypillistä mollaamista ja vainoa ennen vaaleja! Media tunnetusti on nykyään vähän niin sun näin tuon puoleellisuuden kanssa. Toimittajia kysytty tiettyihin puolueisiin ehdokkaiksi. Onhan riksussakin ollu valtuutettuna toimittajia (tietyissä puolueissa). Ensiksi kitistiin vaakunan käytöstä ,
sitten onko ollut, vai onko vielä lautakunnassa. Nyt tälläinen juttu...olipa yllätys
Mutta ketkä kantoi vastuun ja kertoi oman version kun muut oli hys hys .........
Sitten täällä haukutaan eri osioissa jopa ulkonäköä ( natsi ) , oma talous, kusettajaksi , juopoksi ym...Tajuamatta mitä tarkoittaa : kunnian loukkaus, julkinen herjaaminen , sekä median avulla haettava (kosto) vahinkoittamis takoitus...ja vaikka ne poistaisi niin niistä jää IP osoite! miksi ei puhuta siitä vapaa ehtois ja hyväntekeväisyydestä, tai siitä että Yksi ehdokas on ollut LINNASSA yhtä soittoa 37VUOTTA..................................tosin töissä .- asioiden hoito?
On se tietty jonkinlainen kriteeri, että jos ei pysty hoitamaan itse omia asioitaan, niin miten pystyy äänestäjien valtuuttamana sitten hoitamaan toisten asioita?
- piiipiti pii
Toivottavasti tulee kunnon JYTKY! Asioiden hoidolle tiedoksi joillekin voi elämä mennä pilalla jos posti ei tullutkaan laatikkoon tasan klo:14:00. Toisilla on saattanut elämä potkii pahemmin päähän ja silti yrittää! ja olet tuonut jo tämän asian esille noin 4 kertaa eri keskusteluissa. Kyllä suo on kuultu. No äänestä jotain muuta puoluetta, ei taida vaan olla sellaista missä kaikilla ehdokkailla olisi oma talous ok tilassa. SEURAAAVAA LAMAA ODOTELLESSA..toivottavasti sinulle ei tule taloudellista ahdinkoa!
- sossuntäti
Persuilla kaikilla on ekana mainittu lasten isä, omaishoitaja tms.
Ne on nääs niitten saavutukset ja niillä koetetaan vedota kansaan.
Osaavat kato pyöritellä ainakin tota perusturvan tukiviidakkoa. - ...inhokki?
Sikamaisen törkeä rinnastus Soinilta vanhuksiin ja lehmiin.
Ei naurattanut ainakaan minua, kai persut siitäkin jotain keksejä otti.
Sehän on itse kuin pystyynnostettu sika. - duunari, eläkkeellä
Minä en pellejä äänestä! 30 v. työtä tehneenä työläisenäisenä ei ole kenellekään epäselvää tai ei ainakaan pitäisi olla epäselvää mitä puoluetta se työläinen äänestää. Sen verran vihjaan ettei ainaakaan porvareita joihin kuuluu kok puolueen lisäksi vihreät ja väheemän uskovainena en änestä kristillisikään ja Perussuomalaiset eivät osaa muuta kuin meuhkata joten SDP sitä työläinen äänestää eläkeläisenäkin.
- Lasisonni Onni
Eläkeläisen luulis kyllä miettivän hieman tarkemmin...Riihimäellähän nimenomaan SDP:n edustajat ajaa Riihimäen sairaalaa alas. Ota hyvä ihminen järki käteen ja asioista selvää :)
- pyrkyrin inhooja
Ymmärrän jotenkin eläkeläistä, joka ei kylläkään ole vielä vanha koska työvuosia on 30, itselläni aikalailla enemmän mutten silti ole jämähtänyt noihin demareihin,joskushan se oli vakkari äänestys työläiselle, kun kommareista eroon pääsi. Nyt on aika toinen ja on paras äänestää suoraan kokoomusta tietää ainakin mitä saa, muuten se sama tulee demareitten kieroilun mukana. Mikä erottaa ne puolueet muu kuin sukupuoli puheenjohtajilla ?
- In your face
Kuules Sossutäti. Sinä et taida todellakaan tietää koko totuutta työstäsi. Herää kysymys että oletko laisinkaan pätevä työssäsi?
Ihminen joka hakee perusturvasta hänelle kuuluvaa etuutta ei ole sen huonompi/parempi kansalainen kuin se joka tekee toimeentulotukeen kuuluvat asianmukaiset päätökset. Ainakaan riihimäen sossula ei toimi muualla kuin paperilla:
Jätät hakemuksen, käsittelyyn menee enemmän kuin laissa määrätty 7 arkipäivää. Ei osata laskea osuuksia oikein, vuokranmaksu viivästyy ja taas vika on asiakkaassa?
Siellä istuu päivästä toiseen samat naamat joita työ ei kiinnosta, apua hakevista ihmisistä puhumattakaan. Tänä vuonna ollut mm. aiheettomia huostaanottojakin. Työntekijät vaihtuu koko ajan eikä etuuskäsittelijää saa puhelimitse kiinni.
Tämäkö on tosiaan se meidän kaikkien oikeus? -Mennä hakemaan apua vuokranmaksuun ja elämiseen niinkuin kehotetaan ja saat epäasiallista käytöstä ja pahan mielen.
Hyppää kukkahattu rasiaan!!!!
Pintaa syvemmälle nähneenä en aio äänestää ketään muuta kuin rehellistä persua jota oikeasti kiinnostaa IHMINEN ja hänen HYVINVOINTINSA tässä pyrokraattisessa yhteiskunnassa! - ouhjee
jytky...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077746
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1105997- 835177
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552977
- 582938
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056