Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Siskot kertokaa

yllättämäksi?!

miltä tuntuu jos joudutte veljenne alastomana

11

2184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisko 16 v.

      Ei juuri miltään. En ujostele häntä, koska ollaan totuttu riisumaan ja pukemaan pienessä kodissamme toisten nähden, ja saunassaki käydään koko perhe yhdessä, saunavuoro on tunti eikä siinä ehdi kunnolla muuten.

    • tyttö 17

      Ei niin miltään, sama juttu kun edellisellä, tai siis joo toki kai siinä on ajatuksissa jo et miks toikin nyt tohon tuli jos esim oot jossain toisessa huoneessa ja näin, mutta ei oo yhtään outoo jos se kävelee samaan huoneeseen kun oon alasti.
      Eikä tee pahaa olla samassa huoneessa alastoman veljen kanssa. =D
      btw, mul on siis kaksoisveli, joka on mua 20min nuorempi

    • idamaria91

      pitäiskö sen muka tuntua joltain? samaa lihaa ja verta tässä ollaan, samat geenit. ja samaa nahkaa se on sen jalkojen välissä kun mun tisseissä. vähän karkea ajatusmaailma, mutta tottahan se on. veli on mua neljä vuotta vanhempi, ite oon 21 ja hän 24. ei sitä omaa veljeä/siskoa katsota seksuaalisesti, sairasta se on jos omasta sisaruksestaan kiihottuu. kotona ja mökillä käytiin/käydään yhdessä saunassa ja vaatteet vaihdettiin/vaihdetaan samassa pukkarissa samaan aikaan. Silloin kun asuimme vielä vanhemmillamme ja jos esim. olin hänen huoneessaan paremmalla tietokoneella ja hän vaihtoi vaatteita niin eipä se minua hetkauttanut ja sama toisin päin.

      • Kiira9_7

        Emt, silloin kun se tapahtui ekoi kertoi niin Kimi oli vaan silmät pyöreinä ja nyt kun se on niihin vähän enemmän tutustunut niin höpöttelee vaan, että "sulla on niin ihanat rinnat, et vaan ite tajuu" ja jotain tollasta.


    • Systeri 14v

      Ei se miltää tunnnu,samasta puustaha meiät on veistetty.Mulla veljiä on kaks eikä siinä mtn ihmeellist oo jos ne on alasti,itse en kiinnitä siihen mitään huomiota vaikka he alasti ovatkin.

    • finnsnus

      ollaan mu sisko kaa usei alasti,eikä haitta kumpaakaan

    • heeeey sexy lady

      oon usei mu veljee kaa alasti ja siis oon tyttö ja se joskus kattoo mu tissei ja sanoo että muhkeet :'D yleensä annan sen puristella mutta sitte joskus ...bitch please :Dd

      • eff3

        Mä masturboin sen edes


    • Ma_ri_ka_

      Ihan tavanomaista, käydään saunassa koko perheen kanssa.

      • apina

        missä asut


    • girll_

      Ei se miltään tunnu samaa perhettä kun ollaan ja monesti nähty toisemme alasti niin ihan normaalia ainakin minusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe