Siskot kertokaa

yllättämäksi?!

miltä tuntuu jos joudutte veljenne alastomana

11

2434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisko 16 v.

Ei juuri miltään. En ujostele häntä, koska ollaan totuttu riisumaan ja pukemaan pienessä kodissamme toisten nähden, ja saunassaki käydään koko perhe yhdessä, saunavuoro on tunti eikä siinä ehdi kunnolla muuten.

• tyttö 17

Ei niin miltään, sama juttu kun edellisellä, tai siis joo toki kai siinä on ajatuksissa jo et miks toikin nyt tohon tuli jos esim oot jossain toisessa huoneessa ja näin, mutta ei oo yhtään outoo jos se kävelee samaan huoneeseen kun oon alasti.
      Eikä tee pahaa olla samassa huoneessa alastoman veljen kanssa. =D
      btw, mul on siis kaksoisveli, joka on mua 20min nuorempi

• idamaria91

pitäiskö sen muka tuntua joltain? samaa lihaa ja verta tässä ollaan, samat geenit. ja samaa nahkaa se on sen jalkojen välissä kun mun tisseissä. vähän karkea ajatusmaailma, mutta tottahan se on. veli on mua neljä vuotta vanhempi, ite oon 21 ja hän 24. ei sitä omaa veljeä/siskoa katsota seksuaalisesti, sairasta se on jos omasta sisaruksestaan kiihottuu. kotona ja mökillä käytiin/käydään yhdessä saunassa ja vaatteet vaihdettiin/vaihdetaan samassa pukkarissa samaan aikaan. Silloin kun asuimme vielä vanhemmillamme ja jos esim. olin hänen huoneessaan paremmalla tietokoneella ja hän vaihtoi vaatteita niin eipä se minua hetkauttanut ja sama toisin päin.

• Kiira9_7

Emt, silloin kun se tapahtui ekoi kertoi niin Kimi oli vaan silmät pyöreinä ja nyt kun se on niihin vähän enemmän tutustunut niin höpöttelee vaan, että "sulla on niin ihanat rinnat, et vaan ite tajuu" ja jotain tollasta.

• Systeri 14v

Ei se miltää tunnnu,samasta puustaha meiät on veistetty.Mulla veljiä on kaks eikä siinä mtn ihmeellist oo jos ne on alasti,itse en kiinnitä siihen mitään huomiota vaikka he alasti ovatkin.

• finnsnus

ollaan mu sisko kaa usei alasti,eikä haitta kumpaakaan

• heeeey sexy lady

oon usei mu veljee kaa alasti ja siis oon tyttö ja se joskus kattoo mu tissei ja sanoo että muhkeet :'D yleensä annan sen puristella mutta sitte joskus ...bitch please :Dd

• eff3

Mä masturboin sen edes

• Ma_ri_ka_

Ihan tavanomaista, käydään saunassa koko perheen kanssa.

• apina

missä asut

• girll_

Ei se miltään tunnu samaa perhettä kun ollaan ja monesti nähty toisemme alasti niin ihan normaalia ainakin minusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      144
      14417
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      39
      6015
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      161
      5608
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      312
      4407
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      56
      4222
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      108
      3702
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      21
      3670
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      29
      3607
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      68
      2693
    10. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      15
      2145
    Aihe