Nythän on joitakin huhuja siitä, että nykyiset näyttelijät, eli Daniel Radcliffe & kumpp. vaihdettaisiin nuorempiin. Mitä mieltä olette tästä? Joillekin faneille se saattaisi olla aika kova paikka hyväksyä Potteriksi joku muu näyttelijä, kun Daniel on kuitenkin jo ollut kolmessa(ilmeisesti vielä tehdään neljäskin) leffassa ja ns. tehnyt roolista omansa... Ei minusta iän pitäisi olla mikään ongelma, jos ajattelee että Harry on joka kirjassa vuoden vanhempi ja jos elokuvia tehdään leffa per vuosi-vauhdilla. Silloinhan näyttelijät pysyy juuri oikean ikäisenä... vai?
näyttelijät vaihtuu...?
11
634
Vastaukset
- xXx
ainakin radcliffe ja kumppanit ovat mukana neljännessä potter-leffassa (alettu kuvaaamaan huhtikuussa), eli nelosleffassa ovat vielä samat näyttelijät.
Itse en haluasi että näyttelijät vaihtuisi,mutta kyllä niin taitaa käydä. siis mikäli tehdään enemmän kuin 4 leffaa. - Miepäs Vuan
Mä oon ihan samaa mieltä!!
- *potterholic*
Joo on se aika tyhmää kun näyttelijät vaihtuu, mutta oon kuullu jostain sellasia huhuja, että Daniel ja Emma ovat ainakin vielä vitos elokuvassa.. Rupertista en tiedä vielä..
- miranje
kyllähän se näyttää väistämättömältä, että jossain vaiheessa ne vaihtuu. mulla on semmoinen yhteiskuva jossain niistä näyttelijöistä ja vaikka se onkin vuoden pari vanha niin jo siinä Dudleyn ja Dracon näyttelijät (eli Harry Melling ja Tom Felton) olivat pisempiä kuin Robbie Coltrane joka esittää Hagridia. Se saattaa hankaloittaa kuvaamista, koska ainainen trikkikuvaus nostaa elokuvan hintaa jossain vaiheessa. ei sillä etteikö jokainen potter toisi ihan karsean paljon rahaa tekijöille. Kakkosessa jo huvitti varsinkin Rupert Grintin (Ron) äänenmurros. Jo sillä on hauskaa odottaa kolmosta.
Mutta seuraavasta elokuvasta näkee varmaan jo aika hyvin (jos ehtii kiinnittää huomionsa) että olisiko mahdollista edes käyttää samoja näyttelijöitä.
Tietysti pitää ottaa huomioon myös se, ettei esim. Ratcliffe tahdo välttämättä olla koko ikäänsä Harry Potter, ja se leimahan on jo aika syvään iskostunut. Siis jos Daniel [tai joku muu näyttelijöistä] tahtoisi lopettaa itse niin sen minä ymmärtäisin ja hyväksyisin.
ai niin, leffojen tekoon menee aina yli vuosi, joten ei se ihan niin suoraviivaista ole... :]- ....
Tuskin ne nyt Coltranea pidemmäks enään kasvaa. Hyvin ne ainakin on kolmos leffassa sen hoitanu ja pitäähän Hagridin olla niitä aikuisiakin pidempi, joten ei tuosta ongelmaa ole. Lisäksi siinä on se yks pitkä sijaisnäyttelijäkin joissain kohdissa.
- Patrick Bateman
Toivottavasti vaihtaa joihinkin jotka vaikka vaihteeksi osaa näytellä...
- Miharu
Että he ovat vasta näyttelemisen alkutaipaleella, eivätkä ole mestareita. Tuskinpa uudet, jos niitä edes tulee, osaavat paljoakaan paremmin. Heillä on oma tyylinsä näytellä ja siitä ei pääse yli eikä ympäri.
- ....
Miharu kirjoitti:
Että he ovat vasta näyttelemisen alkutaipaleella, eivätkä ole mestareita. Tuskinpa uudet, jos niitä edes tulee, osaavat paljoakaan paremmin. Heillä on oma tyylinsä näytellä ja siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Toisaalta on kyllä niitäkin nuoria näyttelijöitä jotka osaa näytellä, vaikka ovatkin aloittelijoita. Eli lahjakkuuksiakin löytyy.
No ethän sinä edes mulle tota osoittanut. - Patrick Bateman
Miharu kirjoitti:
Ihan sama. Mä en kestä noita nykyisiä. Kaljuksi ajeltu apinakin olisi parempi vaihtoehto. Kaljuksi ajeltu apina saattaisi sitä paitsi muistuttaa itse hahmoja enemmän kuin nykyiset näyttelijät...
- Aru
Patrick Bateman kirjoitti:
Ihan sama. Mä en kestä noita nykyisiä. Kaljuksi ajeltu apinakin olisi parempi vaihtoehto. Kaljuksi ajeltu apina saattaisi sitä paitsi muistuttaa itse hahmoja enemmän kuin nykyiset näyttelijät...
Hervotonta!! Ja harvinaisen osuva vertaus..
- I Love daniel radcliffe 4-e...
Moi...
Olen samaa mieltä... miksi näyttelijät pitäisi vaihtaa....? Ei ne elokuvat sitte enään oo samoja! Daniel on paras näyttelijä ja söpöin poika koko maalimassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692352Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452323- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis371373Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.811008Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989