Olen väsännyt Picasa-albumiini valokuvia, joita tässä aiemmin annoin muidenkin katsella. Lukitsin albumini ja yllätyin? Katseluhistoriaan ilmaantui lukitsemisesta huolimatta lisäkatseluja? Linkitin kuviin Youtubessa olevia videoita. Videokatseluun ilmaantui uusia katselijoita, vaikka sekin on lukittu, kuten Picasa. Lopulta Picasa albumista katosi katselijahistoria kokonaan pois, mutta silti Youtubessa oleviin videokatseluihin lisääntyi katseluhistoriaa Picasan kuvien kautta?? On puhuttu Googlen touhuista ja tämä ei kyllä lisää yhtään Googlen uskovuutta säilyttää tietoja salaisena jos henkilö niin haluaa.
- Katseluhistorian poistaminenko tuo Googlelle salaisen kuvien ja videoiden katselusuojan? Onpa merkillistä touhua.
Picasa albumin katseluhistoria.
3
224
Vastaukset
- Juuupas
Olet käynyt itse katselemassa kuviasi jotka myös rekisteröityvät sinne laskuriin.
Näin ainakin Picasassa.Picasa laskuri saattaa olla suhteellinen. Minulla on siellä kansiossa noin 2000 kuvaa ja yhdellä on yli 200'000 kävijää jota on vaikeaa uskoa, varsinkin kun kyseessä on vain kukan kuva, tosin aika siisti ihan omastakin mielestäni. Useilla kuvilla on käynyt tuhansia katsojia laskurin mukaan, ainakaan itse en noin montaa kertaa ole siellä käynyt. "Normaali" määrät ovat luokkaa muutama kymmenen - muutama sata kuvan iästä siellä kansiossa riippuen.
Hyvä kuva on kuitenkin suhteellinen käsite, kuva joka jonkun mielestä pitää vetää alas vessasta on toisen mielestä huippuonnistunut. Kävin toissa päivänä juuri asiasta pitkän keskustelun erään toisen katsojan kanssa eräässä valokuvanäyttelyssä.
- Bangho
Joo.. Poistin Youtuben käytöstäni ja samalla meni pois todella harvinaisia videoita. Youtube alkoi herjata käyttöä, kun videot eivät olleet yleisesti näkyvillä, vaan linkitetty Picasa kuvien kautta katseluun. Ajatuksena oli joskus aikanaan avata julkisesti näkyville kuvat että videot, muttei se Ylpeille Youtube henkilöille käynyt. No sepä on nyt sitten historiaa ja sillä siisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335290Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233720Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182214Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2802131Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611259Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116956- 34900
- 196804