Tere, tarttis kasausohjeita tuollaiseen Jahti Jakt merkkiseen crossbowiin. Tuli tuollainen ostettua ja minkäänlaista kasaamisohjetta ei tullut mukana. Tuossa nyt ihmetellyt olen että kuinka tuon "jänteen" nyt saisi viritettyä tuohon jouseen kiinni.? mukana tuli myös pussissa 2 kpl sellaisia pieniä kumipalasia, sekä 1 kpl pieni magneetin näköinen palikka joka ei ole mikään magneetti, enkä ole ymmärtänyt näiden käyttötarkoituksia.. Jos joku neuvois.. Kiitos.
Crossbow 80lbs
ukko37_L
3
338
Vastaukset
- Riku
Moi
Aseen nimeellä löytyy youtubesta kokoomis ja ampumisohjeita - Kuminauhamies
Aikamoista asekeräilyä tuollainen hankinta! :D
- murujk90
No mitä pyydät siitä? ite keräilen kaikenlaisia jousaseita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892538Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2011622- 1161560
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411431Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641182Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻73953- 56949
- 45827
- 61815
- 63809