Hei! Voisitteko muuten sattumalta kertoa, miten voisi saada rahaa? Oon siis hyvä koulussa, en ole mikään kovis, ja erityisesti en ole "energiajuomiahörppiväpoika". Rahaa tarttisin uuteen kännyllään, koska mun vanha puhelin on rikkinäinen. :( Nokia E7, kattokaas hajos ja sain äidin vanhan. Seki sitte tietenkin oli rikki...
Olisko neuvoja?
11-vuotias, joka tarvitsee rahaa
1-vuotias-1
3
205
Vastaukset
- lol
luuletko että jos tuut tänne suomi24 viikkoraha palstoille pyörimään niin yhtäkkiä rahaa sataa sinun päällesi?
- ei viddu mage
voin maksaa siitä e7 20e jos näyttö vain on halki
- lohjalainen tietää
No esim vaikka auttaisit/pyytäisit jos saisit auttaa vanhaa miestä lumen auraamisesta Esim sain siitä viime talvena 10€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201