mä en vaan jaksa enää elääh..

eläminen satuttaa

mä en oikeesti jaksa enää elää kaikki koulus puhuu musta pahaa koska menetin neitsyyteni ja sen jälkeen se poika jätti mut ja mun entinen paras kaveri on laittanu musta juorun liikkeelle että valehtelen kaikkea kaikille... saattaa kuulostaa oikeesti naurettavalta mutta se on tosi raskasta kaiken jälkeen mitä oon kokenu..... en jaksa enää .... koulus kiusataan ja puhutaan paskaa... masennus... vituttaa ku nyt se jolle menetin neitsyyen on toisen kans yhes mut rakastan sitä silti vaikka se teki mulle ihan vitun paskasti.. en oikeesti jaksa enää tätä pahaa maailmaa. en oo koskaa ennen aatellu että elämä vois olla näin vitun paskasti mut luulin joskus et oisin ollu masentunu... mut nyt oikeesti pelottaa että en jaksa enää ja oon itkeny nyt kohta kakstuntii itteni melkein kuivaks ja mietin just että oonko mää tässä vaan turhaa ja tuhlaanko aikaa elämällä ja itkemässä tässä... ja että mihin tää masennus oikeesti loppuu onko se vaan sitä mitä mietin nyttenki?:''''(((((

6

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku tyttö!

      hei mä ymmärrän miltä se tuntuu mutt sä voi muuttaa sun elämäsi jos ensiksi muutat ajatuksesi. ihmiset aina unohtaa mikä on tapahtunut vähitelleen. älä elää ihmisten ajatusten takia, elää sun ittellesi

    • fgtsrdh

      hei mä ymmärrän yon tunteen,ku kaikki puhuu paskaa...
      aattele vaa et ne ei tiiä susta mitää
      älä vaa tee itsemurhaa...se ei auta yhtään mitään

    • girl__

      Älä välitä niistä jotka puhuu sinusta paskaa koska ei ne tiedä millanen oikeesti oot, se jätkä jonka kanssa olit sais turpaan antaa sellaselle se vaan halus sut sänkyyn eikä mitään muuta ehkäpä se on pelimies jonka tarkotuksena kaataa naisia sänkyyn. Voin sanoa että minustakin on puhuttu paskaa koulussa mutta en ole antanut sen häiritä mun elämää ne vaan on sellasia ihmisiä jotka haluaa loukata muita mutta oikeesti niillä saattaa olla paha ongelma.. Älä sä ainakaan tee mitään itsemurhaa sulla on elämä edessä vaikka susta puhutaan paskaa ja jätkä teki noin julmasti sun täytyy vaan mennä eteenpäin ja unohtaa noi kaikki murheet.

    • en keksi nimee

      "mutta se on tosi raskasta kaiken jälkeen mitä oon kokenu".

      Millaisia raskaita asioita oot kokenu elämässäs?
      Ois ehkä vähän helpompi auttaa...

    • Moi!

      Oot kokenut raskaita asioita ja on normaalia olla surullinen siitä. Jos tätä on jatkunut jo jonkin aikaa ja sulla on edelleen sellainen olo, ettet jaksa enää, on tärkeää saada apua tilanteeseen.

      Mietit, loppuuko masennus koskaan ja jaksatko enää. Masennus on aika yleinen sairaus, josta voi parantua, mutta se on vaikeaa yksin. Jos tuntuu, ettei olo oo helpottunut siitä, kun kirjoitit ton viestin kaksi viikkoa sitten, on tärkeää, että haet apua. Kouluterveydenhoitaja tai lääkäri voi auttaa tälläisessä tilanteessa. Aluksi voi olla helpompi puhua jollekin tutummalle aikuiselle, vaikka omille vanhemmille tai opettajille, jotka voi auttaa eteenpäin. Tärkeää on se, ettet jää asian kanssa yksin.

      Kannattaa katsoa myös http://www.mll.fi/nuortennetti/mielenterveys/mieli_maassa/

      Voimia!

      Julia
      Erityisnuorisotyönohjaaja
      Nettisaapas

    • ku muut kiusaa ajattele että ne on sua vahvempi,oot toki kokenut raskaita ja mieltä painavia asioita, mut kota silti vaan ottaa elämästäs kaikki irti ja älä tee ittelles mitää, se on vaa turhaa jos tekee ittellee jotain, mieti onko sun elämä sen arvosta.


      Ps.tiiän tuntee ku tekis mieli tehä ittellee jotai tyhmää, mut se ei kannata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe