Olitko EW2012 näyttelyssä ?

tiedoksi EW

EUROOPAN WINNER !!!!!!!!!!
Kopiotu: Ystäväni Virosta tiedottaa:
HUOMIO kaikkille kuka olivat nyt Euromania ja Euroopan Winner näyttelyissä! Jos koirasi kuka oli matkalla voi pahoin, on heikko, ikenet menevät valkoiseksi, pissassa on verta, kakka on tumma! Niin koirilla on isolla todennäköisyydellä sairastunut Romaniasta saatu punkilla BABESIOOSIIN! Sairauksella on 7-10 päivää peittoaika ja sen jälkeen kulkee sairaus hyvin
nopeesti ja loppuu kuolemalla JOS koira ei saa nopeasti oikea lääkettä! Oikean lääkkeen nimi on IMIDZOL! Suomessa on lääkke loppunut mm. Helsingin kliinikoista ja ainoa paikka mistä sitä saa on Hämeenlinnasta Kanta-Hämeen eläinklinikka, puh. 036121226!

Meidän ryhmä oli vaan viikko ennen EW näyttelyä Dracula show-ssa ja 4 koiraa on sairastunut! Isoin onkelma hetkellä on se, että teidän oma eläinlääkäri 99% todennäköisesti ei uskoo että babesioosi on mahdollinen ollenkaan! He aluksi tekee muuta kaikkea, antaa attibiootteja jms. mutta ne ei toimi! Babesioosin alunperisen diagnoosin saa helpoin kun lääkäri katsovat verta mikroskoopilla!! Kirjoitan tämän tänne nyt koska Suomesta osallistui EW näyttelyssä ca 180 koiraa, enemmistö niillä omilla autoilla ja mä en saa jakaa infoa heille suoraan. Mutta en halua pitää tuota infoa hetkellä myös itsella vaan!
Voimia kaikille!

1

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koira sairastunut

      helsingin yliopistollisessa eläinsairaalassa on lääkettä!
      Lääke on erikoisluvallinen tuote Suomessa, joten ihan joka paikasta sitä ei löydy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe