niin et mihin porukka meinaa venetsialaisina?
onko kalajoella minkälainen meininki sillon, ko aattelin et sinnehän vois mennä:)?
vastailkaapas...
Venetsialaiset!!!
12
832
Vastaukset
- juhlija
UUTEENKAUPUNKIIN VAAN KAIKKI!!!!!!!!!! =)
- *'kultaa***
kannatan kokkolaa... sinne minä ainakin olen menossa :)
- tyttönen
*'kultaa*** kirjoitti:
eikö siis sielä kalajoella oo minkäänlaista meininkiä sillon?!? ois vaan mökkiki jo varattu.. et niin. onko kukaan ollu sielä venetsialaisina?
- pipsa
*'kultaa*** kirjoitti:
Onko siellä Kokkolassa kovakin meno?
Minä päivänä oot menossa?
Ootko ollu ennenkin?
Siellä kadullako oot ryyppäämässä vai meetkö kattoo Tervomaata tai jotain...?
Haluasin vaan tietää..:) - Joku
pipsa kirjoitti:
Ootko ollu ennenkin?
Haluasin vaan tietää..:)Uuteenkaupunkiin ehdottomasti! Siellä ne kaikki teinit ryyppää!
- **kultaa***
pipsa kirjoitti:
Ootko ollu ennenkin?
Haluasin vaan tietää..:)jaa-a..onhan siellä aiankin yleensä porukkaa... jokainen venetsialainenhan on erilainen ei voi tietää... enkä osaa sanoa missä siellä oon mut jossakin siellä hiluilen ympäriinsä... :) ;)
- lily
Joku kirjoitti:
Uuteenkaupunkiin ehdottomasti! Siellä ne kaikki teinit ryyppää!
misä se semmonen uus kaupunki o?
- tyttönen
**kultaa*** kirjoitti:
jaa-a..onhan siellä aiankin yleensä porukkaa... jokainen venetsialainenhan on erilainen ei voi tietää... enkä osaa sanoa missä siellä oon mut jossakin siellä hiluilen ympäriinsä... :) ;)
tulkaa kaikki kalajoelle!:)
- twihii
...jos johonki venetsialaisiin meen nii se on sit kokkola:) kyyti vain pitäis saada sinne=(
- kristalliprinsessa
kalajoella mä vissiin vietän venetsialaiset, ku sielä asunki. Mut mun mielestä kokkolasa on sillon paras meno päällä... Vaikka on kai kalajoellakin jotain menoa sillon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222728Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A81757Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671709Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191632Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.491607Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell931554Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701419Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001225Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311168En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521106