En ole käynyt Tapsan keikoilla koskaan, mutta mieli tekisi kovasti. Kysyisin sellaista keikoilla olleilta ,että voiko Tapsalta toivoa jotain biisiä kesken setin ( minulla olisi yksi biisi jonka kuulemisesta Tapsan laulamana olen haaveillut) ? Olen huomannut, että kaikki artistit ei välttämättä tykkää kun tullaan omia biisitoiveita pyytämään. (Eräs laulaja tokaisi tylysti ,ettei ole mikään jukeboxi) Miten Tapsan laita ? Onko mahdollisuuksia saada toive toteutetuksi, vai onko hällä ne samat määrätyt ja bändin kanssa ennaltasovitut biisit jotka hän keikoilla aina esittää ?
Keikoilla olleille kysymys
3
167
Vastaukset
- Lorujaje
Kyllä Tapsa on monasti keikoillaan laulanut biisejä joita hältä on tultu esim. tauolla toivomaan tai kesken esiintymisenkin. Viime vuonnakin lauloi keikalla erään polttariporukan toivomuksesta Akselin ja Elinan häävalssin. Ai että se oli upeen kuulosta !
Tapsa myös aika usein yleisön ja esiintymispaikan mukaan päättää mitä biisejä laulaa. Esim. Jos esiintyy Someron seudulla päin niin laulaa Uno Monosen tangoja.
Tapsa on sellaienen spontaani tyyppi ja tykkään siitä, että kykenee ex-temporee biisiesityksiinkin ( jos vain bändillä on kunkin kyseisen biisin nuotit mukana, niin että pystyvät Tapsaa säestämään). - Kuningas-Kansa
Ei saa mennä häiritsemään suurta tekotaiteilijaa kesken konsertin. Tapsuliini kun on opetellut rääkymään ne ennalta sovitut biisit ennen jokaista yksittäistä keikkaa niin hän ymmärrettävästi hermostuu jos pyydetään jotain ennalta harjoittelematonta kappaletta. Silloin nimittäin paljastuisi karu totuus: antimusikaalisuus ja antiääni. Ne ennalta harjoitellut biisitkin kuulostavat jo kidutukselta....
- musikantti_
Tapani on moniulotteinen vaistonvarainen tulkitsija. Hän osaa ns. "lukea " ja kuunnella yleisöään eli ei se biisilista mikään kiveen kirjoitettu ole vaan elää tilanteen mukaan. Eli muutamat zipaleet vaihtelevat ja osa on sitten sellaisia jotka pitää yleisönkin vaatimuksesta joka keikalla vetää ( R.A.K.A.S, Äidin pikkupoika, Delilah...). Konserteissa tietysti biisit on ennalta bändin kanssa sovittu ja treenattu, mutta saattaa Tapsa sielläkin yllärinä myös bändille hihastaan jonkun ässän vetää .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3157329Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151347- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91221Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009