En ole käynyt Tapsan keikoilla koskaan, mutta mieli tekisi kovasti. Kysyisin sellaista keikoilla olleilta ,että voiko Tapsalta toivoa jotain biisiä kesken setin ( minulla olisi yksi biisi jonka kuulemisesta Tapsan laulamana olen haaveillut) ? Olen huomannut, että kaikki artistit ei välttämättä tykkää kun tullaan omia biisitoiveita pyytämään. (Eräs laulaja tokaisi tylysti ,ettei ole mikään jukeboxi) Miten Tapsan laita ? Onko mahdollisuuksia saada toive toteutetuksi, vai onko hällä ne samat määrätyt ja bändin kanssa ennaltasovitut biisit jotka hän keikoilla aina esittää ?
Keikoilla olleille kysymys
3
166
Vastaukset
- Lorujaje
Kyllä Tapsa on monasti keikoillaan laulanut biisejä joita hältä on tultu esim. tauolla toivomaan tai kesken esiintymisenkin. Viime vuonnakin lauloi keikalla erään polttariporukan toivomuksesta Akselin ja Elinan häävalssin. Ai että se oli upeen kuulosta !
Tapsa myös aika usein yleisön ja esiintymispaikan mukaan päättää mitä biisejä laulaa. Esim. Jos esiintyy Someron seudulla päin niin laulaa Uno Monosen tangoja.
Tapsa on sellaienen spontaani tyyppi ja tykkään siitä, että kykenee ex-temporee biisiesityksiinkin ( jos vain bändillä on kunkin kyseisen biisin nuotit mukana, niin että pystyvät Tapsaa säestämään). - Kuningas-Kansa
Ei saa mennä häiritsemään suurta tekotaiteilijaa kesken konsertin. Tapsuliini kun on opetellut rääkymään ne ennalta sovitut biisit ennen jokaista yksittäistä keikkaa niin hän ymmärrettävästi hermostuu jos pyydetään jotain ennalta harjoittelematonta kappaletta. Silloin nimittäin paljastuisi karu totuus: antimusikaalisuus ja antiääni. Ne ennalta harjoitellut biisitkin kuulostavat jo kidutukselta....
- musikantti_
Tapani on moniulotteinen vaistonvarainen tulkitsija. Hän osaa ns. "lukea " ja kuunnella yleisöään eli ei se biisilista mikään kiveen kirjoitettu ole vaan elää tilanteen mukaan. Eli muutamat zipaleet vaihtelevat ja osa on sitten sellaisia jotka pitää yleisönkin vaatimuksesta joka keikalla vetää ( R.A.K.A.S, Äidin pikkupoika, Delilah...). Konserteissa tietysti biisit on ennalta bändin kanssa sovittu ja treenattu, mutta saattaa Tapsa sielläkin yllärinä myös bändille hihastaan jonkun ässän vetää .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984