savipelto

sp

Onko Iisalmen savipelto minkälainen paikka asua mm. Juhonkatu 3,10? Onko saunatilat&pyykkitupa millaisia sekä missä talossa? sekä varastot varmoja?

17

2346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hyvä

Iisalmen pahin slummi, valitettavasti. Nimenomaan tuo Juhonkatu on ehkä se alueen pahin paikka vieläpä.

• jos ei muuta niin...

Kyllä intiaanikylä on pahin, mutta ei savipeltokaan "huono" ole :)

• päkköpyy

Narkkejä täys:(

• Ent. Juhonkatulainen

Riippuu siitä haluaako asua kusisukassa ja naapureita kytäten.
      Eläväinen ja toimiva asuinpakka.Ei mikkään paratiisi,mutta
      hyvä asua ja elää.

• parempi ku keskusta

Itekii oon sitä mieltä, että mukava paikka asua. Naapureita ei kyttäillä. Täällä asuu avarakatseisia, huumorintajuisia, elämää nähneitä ihmisiä, joita ei pikku asiat rassaa. Tiukkapipoisille en suosittele. Jokaisella on oma elämä, jota saa elää niinkuin parhaaks katsoo. Naapurit ei oo ikinä häirinny.

• Hyvä ihminen

Olen asunut Savipellolla vuosia ja kokemuksesta voin sanoa,että rauhallista on ainakin siellä missä asun. Juhonkatu on kyllä vähän "villi", mutta uusien yhteiskuntakelpoisten asukkaiden myötä parannusta voisi saada aikaan...

• lglghkjhjyhuyjbjh

Asuu pirusti homoja yökaudet jyystävät toisiaan perseeseen rappukäytävisssä

• jk

savipelto on pöllölaaksoo pahempi slummi nykyään...

• Kahunjuto

Minä asun Juhonkatu 3sessa, rauhallinen talo ja mukavat naapurit, melkolailla vanhempaa porukkaa.

• savipellon asukki

Hyvä paikka asua, prisma palveluineen lähellä. Keskustaan pääsee melkein tunnin välein bussilla.

• Sporttivartti.

Vae bussilla. Eehän tuo oo matka eekä mikkään kävellä linttasta tae vaikka pyörällä (mielellään omalla) polokasta.

• höpötystä pelottelu
        Sporttivartti. kirjoitti:

Vae bussilla. Eehän tuo oo matka eekä mikkään kävellä linttasta tae vaikka pyörällä (mielellään omalla) polokasta.

Eiköhän liene ihan ok. asuin paikka joka asuntoa tarvitsee...tietysti on eri asia ostaa asunto kyseiseltä alueelta.Mut eiköhän joka alueella on "omat" häiriö tekijänsä asuipa missä tahansa!

• Tyytyväinen
        höpötystä pelottelu kirjoitti:

Eiköhän liene ihan ok. asuin paikka joka asuntoa tarvitsee...tietysti on eri asia ostaa asunto kyseiseltä alueelta.Mut eiköhän joka alueella on "omat" häiriö tekijänsä asuipa missä tahansa!

Samaa mieltä!
        Itse asun tällä hetkellä Ahjolankadun rivitalossa ja olen kyllä tyytyväinen. Mukavimmat naapurit ikinä ja mukavan rauhallista. "Pieni lähikauppa" Prismakin ihan lähellä, josta varmasti saa kaiken mitä kaupasta tarvitsee. Suosittelen tätä aluetta kyllä paikkakunnalle haluaville muuttajille.

• nyt hyvä
        Tyytyväinen kirjoitti:

Samaa mieltä!
        Itse asun tällä hetkellä Ahjolankadun rivitalossa ja olen kyllä tyytyväinen. Mukavimmat naapurit ikinä ja mukavan rauhallista. "Pieni lähikauppa" Prismakin ihan lähellä, josta varmasti saa kaiken mitä kaupasta tarvitsee. Suosittelen tätä aluetta kyllä paikkakunnalle haluaville muuttajille.

Nyt kun ns. nousevan auringon talo päätyi remonttiin ja entiset häiriköt on häädetty lopullisesti. Asumus viihtyvyys parani jo muiden alueiden tasolle vähintään. Naurattaa jo ketkä saavat esim. Pöllöskällä tai muualla nämä juopot naapureilleen.

• Anonyymi
        nyt hyvä kirjoitti:

Nyt kun ns. nousevan auringon talo päätyi remonttiin ja entiset häiriköt on häädetty lopullisesti. Asumus viihtyvyys parani jo muiden alueiden tasolle vähintään. Naurattaa jo ketkä saavat esim. Pöllöskällä tai muualla nämä juopot naapureilleen.

Vaikka tietää viljeleekö ?.

• Anonyymi

Juhonkatu on rauhallista seutua nykyisin. Ainakin talo 4 jossa itsekkin asun. Ei tällä hetkellä vapaita asuntoja mutta ei kyllä kuulu ei minkäänlaista meteliä tai muuta vastaavaa. Olen asunut pöllöskällä 2000 alusta , jopa inkkarissa , kivirannalla , kaupungissa ja nyt savipellolla. Ja täytyy sanoa että mukava paikka Prisma ja apteekki lähellä. Tästä on hyvä jatkaa.

• Anonyymi

Onko pitkämatka talliosakkeille ?.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      101
      4006
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3850
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      43
      2237
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2214
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2104
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      52
      1766
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1228
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1193
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1129
    Aihe