POJAT!!!! TEIDÄN KUULUU TEHDÄ ALOITE!!!!

(;;;;

Takokaa se kalloihinne ! Koska kaikki tytöt odottaa niin :) vinkkinä vaan !

23

356

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      U DON'T SAY

      • joojoojoojuujii

        MIKS HELVETISSÄ AINA POIKIEN PITÄÄ EN YMMÄRRÄ !!!!


      • Ömmmmm
        joojoojoojuujii kirjoitti:

        MIKS HELVETISSÄ AINA POIKIEN PITÄÄ EN YMMÄRRÄ !!!!

        Oon ite tyttö ja oon tehny alotteen. Onko sillä nyt nii väliä kumpi sen tekee?


      • siinä sulle
        Ömmmmm kirjoitti:

        Oon ite tyttö ja oon tehny alotteen. Onko sillä nyt nii väliä kumpi sen tekee?

        Kolme yleistä faktaa pojista. (on olemassa myös poikkeuksia)
        1. Pojat eivät ole ajatusten lukioita, joten ei voida tietää milloin tyttö haluaa olla pojan kanssa ja varsinkin KENEN pojan.
        2. Tarvitsee olla varma itseluottamus mikä on nykyajan nuorisolla vähäistä.
        3. Jos poika ei yksinkertaisesti halua tehdä aloitetta


    • Rex Vulpes

      Monella on niin että pojan pitää tehdä aloite, mun mielestä ihan jees,MUTTA heti kun joku ei niin hyvän näköinen. etc ottaa yhteyttä ollaan heti haukkumassa kys. poikaa/tyttöä(kin) kavereille. P

    • nou.

      NO U!

    • janne .

      TYTÖT!!!! TEIDÄN KUULUU TEHDÄ ALOITE!!!!

      Takokaa se kalloihinne ! Koska kaikki pojat odottaa niin :) vinkkinä vaan !

      Mitäs väliä sillä on oikeesaa kumpi sen tekee...

      • Särkynyt sydän

        "Mitäs väliä sillä on oikeesaa kumpi sen tekee... "
        Jep, itekkin oisin tehny aloteen jos se jätkä ei ois häippässy siitä koulust jossa me oltiin kummatki ;( seki kuullemma tykkäs musta, ja kaikki luuli et vihasin sitä niiku muut meijä luokan tytöt....
        Nyt se on myöhästä... ku sil ei oo facee en tiiä osotetta tai lukujärjestystä, mut tiiän sen tän hetkisen koulun... laiha lohtu mut lohtu sekin ;,)


      • Htbfjch

        POJAT!!! TEIDÄN KUULUU TEHDÄ ALOITE!!!! Takokaa se kalloihinne ! Koska kaikki pojat odottaa niin :) vinkkinä vaan !


    • t31n1 H1tl3r1

      Tässähän teet sitten aloitteen, kun aina tulet torjutuksi...
      Ei kamalasti hölli tehdä aloitetta, kun tietää joutuvansa joka tapauksessa torjutuksi.......

      • No niinpä!

        Ja vaikka sä tekisitkin aina sen aloitteen lopulta saat pleijerin maineen.

        Mut, joo, eipä rohkase alotetta tekemään kun kaikki tytöt tähän mennessä kieltäytyneet. Tai kai mä sit vaan oon täys kusipää.


    • ajkdakdjasakdjdadas

      Niin aijai, pitää olla niin tasa-arvoa kaikessa. Ei sillä ole väliä jos pojat saavat aina pakit ja tytöt vain passiivisena odottelvat, että kaikki tuodaan kultalautasella nenäneteen.

      Miksi hitossa tämmösissä asioissa ei voida ajatella sitten yhtään modernimmin?

    • asdfthihi

      No eikä kuulu. Alotten voi tehdä tyttö tai poika. Oma poikakaveri teki aloitteen mutta olisin voinu itekki :D mut mä olin kyl ihan sulaa vahaa kunn se tuli sen tekeen.. :)

    • mitenniin kuuluu?

      • mrrrr... -.- -.- -.-

        ei pahalla, mut mua häiritsee ku sä pyörit kokoajan tällä NUORTEN palstalla -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-....


      • mrrrr... -.- -.- -.- kirjoitti:

        ei pahalla, mut mua häiritsee ku sä pyörit kokoajan tällä NUORTEN palstalla -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-....

        Sua häiritsee, kun nuori pyörii nuorten palstalla?


      • Derskutarallaa
        mulku kirjoitti:

        Sua häiritsee, kun nuori pyörii nuorten palstalla?

        Mulkukin on asiallinen koska me kaikki tykkäämmä kuulla narsistisen sarkastista kritiikkiä itsestämme.


      • Derskutarallaa kirjoitti:

        Mulkukin on asiallinen koska me kaikki tykkäämmä kuulla narsistisen sarkastista kritiikkiä itsestämme.

        Oliskos jotain perustelun tynkää, että millä tavalla mun jutut on narsistisen sarkastista kritiikkiä teistä? Kyllä mä ihan vaan mielipiteitä arvostelen ja kyseenalaistan ja näin kirvoitan keskustelua. Eikös se ole keskustelupalstan tarkoitus?


    • Humpla

      Tytöt eivät tee samalla tavalla aloitteita kuin pojat, vaan flirttailevat ja antavat pieniä merkkejä, joiden poikien pitäisi sitten huomata.

      Jos pidätte jostain tytöstä, niin menkää tekemään se aloite älkääkä odottako, että hän sitä tekee, sillä joku toinen jätkä on kyllä valmis toimimaan ja nappaa teidän naisenne edestänne.

      • Amen !

        Nimenomaan!


      • Mitenniin pitäisi?


    • huehue1

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ________
      . . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~.,
      . . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-.,
      . . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:,
      . . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\,
      . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}
      . . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}
      . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./
      . . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./
      . . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./
      . . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/
      . . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .}
      . . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../
      . . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../
      . . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-”
      . . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\
      . . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__
      ,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-,
      . .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\
      . . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\
      . . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__
      . . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==``

    • Niinsejoskusmenee

      "Koska kaikki tytöt odottaa niin". Eikä odota. Tiedän useampia tapauksia, joissa tyttö on tehnyt aloitteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      48
      821
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      721
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      717
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      677
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      662
    9. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      653
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      600
    Aihe