Mitä mieltä olette Nutro Choise -koiran ruoasta? Olen syöttänyt nyt 4 kuukautta vanhalle collien pennulleni Nutro lammas-riisi ruokaa, mutta en ole varma onko se miten hyvää, vai kannattaako koirani ruoka vaihtaa parempaan, koska haluan turvata sille terveen kasvun! :) Kiitos jo etukäteen mielipiteistänne!
Mitä mieltä Nutro-koiran ruoasta?
9
1667
Vastaukset
- nutro choise
loistavaa ruokaa!!! meidän saksanpaimenkoira syö sitä mielellään ja on loisto kunnossa =)
- -sanna-
Voinpakin sitten rauhallisin mielin jatkaa Nutron syöttämistä! Kiitos!
- Lilli-65
Meillä on nyt reilu vuoden ikäinen bordercollie tyttö syönyt pennusta asti Nutron ruokaa, alussa vuoden ikään asti Nutro Puppy Choise lammas-riisi papanaa ja nyt aikuisen lammas-riisiä. Ei voisi parempaa olla, turkki kiiltää, vatsa hyvänä ja iho terveenä.
- -sanna-
Kiitti vastauksesta! Jatkampa siis Nutron syöttämistä!
- Meikku
Olen syöttänyt 12-vuotiaalle lk-collielleni nyt kolmevuotta Nutron senior choisea ja olen erittäin tyytyväinen. Ruoka imeytyy hyvin, koira on terve, nivelet ja lihakset hyvässä kunnossa, turkki kiiltää eikä mitään ylimääräisiä vitamiineja tms ole tarvinnut syötellä. Koiraa kehutaan ulkonäkönsa ja kuntonsa puolesta jatkuvasti ja kysellään "mitä sinä sille syötät?"
Ruoka saattaa tuntua kalliilta, mutta on mielestäni sen arvoista.
M - Tinka
Miksi vaihtaisit, jos ruoka kerran tuntuu pennullesi sopivan? Omat koirani ovat syöneet n. 2 vuotta Nutron lammas-riisiä, monenlaista kuivamuonaa on tullut vuosien aikana kokeiltua ja Nutro vaikuttaa tähän mennessä kaikkein laadukkaammalta.
- -sanna-
Halusin olla varma, eihän sitä koskaan tiedä, jos ruoka voikin aiheuttaa jotain, mutta lukemani perusteella olen varma, että tämä ruoka on se oikea pennulleni!
- Oletko
Etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä lukemaasi. Ei tämä ole koirien ruokintapalsta vaan PAIMENKOIRA palsta. Ruokintapalsta on yläpuolella. Ymmärrätkö yleensä muuta kuin kana ja kukko symboolit.
- -sanna-
No anteeksi vaan, mutta halusin kuulla mielipiteitä ruuasta PAIMENKOIRILLA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716