Mitä mieltä Nutro-koiran ruoasta?

-sanna-

Mitä mieltä olette Nutro Choise -koiran ruoasta? Olen syöttänyt nyt 4 kuukautta vanhalle collien pennulleni Nutro lammas-riisi ruokaa, mutta en ole varma onko se miten hyvää, vai kannattaako koirani ruoka vaihtaa parempaan, koska haluan turvata sille terveen kasvun! :) Kiitos jo etukäteen mielipiteistänne!

9

1667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nutro choise

loistavaa ruokaa!!! meidän saksanpaimenkoira syö sitä mielellään ja on loisto kunnossa =)

• -sanna-

Voinpakin sitten rauhallisin mielin jatkaa Nutron syöttämistä! Kiitos!

• Lilli-65

Meillä on nyt reilu vuoden ikäinen bordercollie tyttö syönyt pennusta asti Nutron ruokaa, alussa vuoden ikään asti Nutro Puppy Choise lammas-riisi papanaa ja nyt aikuisen lammas-riisiä. Ei voisi parempaa olla, turkki kiiltää, vatsa hyvänä ja iho terveenä.

• -sanna-

Kiitti vastauksesta! Jatkampa siis Nutron syöttämistä!

• Meikku

Olen syöttänyt 12-vuotiaalle lk-collielleni nyt kolmevuotta Nutron senior choisea ja olen erittäin tyytyväinen. Ruoka imeytyy hyvin, koira on terve, nivelet ja lihakset hyvässä kunnossa, turkki kiiltää eikä mitään ylimääräisiä vitamiineja tms ole tarvinnut syötellä. Koiraa kehutaan ulkonäkönsa ja kuntonsa puolesta jatkuvasti ja kysellään "mitä sinä sille syötät?"
      Ruoka saattaa tuntua kalliilta, mutta on mielestäni sen arvoista.
      M

• Tinka

Miksi vaihtaisit, jos ruoka kerran tuntuu pennullesi sopivan? Omat koirani ovat syöneet n. 2 vuotta Nutron lammas-riisiä, monenlaista kuivamuonaa on tullut vuosien aikana kokeiltua ja Nutro vaikuttaa tähän mennessä kaikkein laadukkaammalta.

• -sanna-

Halusin olla varma, eihän sitä koskaan tiedä, jos ruoka voikin aiheuttaa jotain, mutta lukemani perusteella olen varma, että tämä ruoka on se oikea pennulleni!

• Oletko

Etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä lukemaasi. Ei tämä ole koirien ruokintapalsta vaan PAIMENKOIRA palsta. Ruokintapalsta on yläpuolella. Ymmärrätkö yleensä muuta kuin kana ja kukko symboolit.

• -sanna-

No anteeksi vaan, mutta halusin kuulla mielipiteitä ruuasta PAIMENKOIRILLA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      44
      2176
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      184
      1978
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1372
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      825
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      56
      716
    Aihe