Hei! Kuinka kääpiövillakoira kiintyy muihin koiriin? Sillä minulla on suunnitelmissa ottaa kääpiövillakoira ja asun tällä hetkellä vanhempieni kanssa, mutta ottaisin koiran mukaani kun muutan omaan asuntoon opiskelemaan. Ja meillä on nyt kotona kolme koiraa, joten onko mahdollista, että villakoira kiintyy meidän muihin koiriin, niin että en voi ottaa sitä enää mukaani? Osaako joku myös sanoa, että onko kääpiövillakoira hyvä rotu agility harrastukseen ja täytyykö koira olla silloin rekisteröity? Olisi myös mukava jos kertoisitte omia mielipiteitänne kääpiövillakoirista. Kiitos kaikille vastauksista! :)
Kysymyksiä kääpiövillakoirasta
1
88
Vastaukset
- Koirkoir
Samanlainen koirahan se kääpiövilliskin on kuin mikä muukin koira, omaan laumaan kiintyy. Se, miten suhtautuu siihen, että erotetaan muista, riippuu ihan yksilöstä. Jollekin toiselle voi olla iso shokki, toinen on taas sitä mieltä että ok, ei kait siinä.
Villakoira ylipäänsä soveltuu agilityyn todella hyvin, kun on nopea, ketterä sekä älykäs, omistaja siellä on enemminkin helisemässä kun koira tuntuu olevan huomattavasti parempi kuin itse. Villakoiran ei tarvitse olla rekisteröity jos haluaa agilitya harrastaa, mutta jos ihan huipulle haluaa, niin silloin koiran pitäisi olla rekattu (tästä en ihan varma kun en lajia kisamentaliteetilla harrasta). Ylipäänsä kannattaa suosia rekisteröityä koiraa, tällöin vanhemmat (ja suku muutenkin) on terveystutkittu ja riski esim. polvivian (villakoirilla aika yleinen sairaus) syntyy on pienempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984